Тръгването

207 11 0
                                    

На сутринта станахме  рано.Аз се оправих и после отидох при останалите.Те закусваха.
Аз:Ъмм.....кога тръгваме?
Джо:След малко.Нямаш търпение.
Аз:Не,това е просто едно едно пътуване.Нищо повече.Ще бъде забавно и толкова.
Джо:Добре-закусихме и момчетата се оправиха.След това слезнах долу и изчаках момчетата да запалят буса.Те ще се бавят с векове
Аз:Нека опитам.-още от първият опит запалих буса.Дадох на Джо да кара,а аз седнах отзад.А Каспър седна отпред.Ние тръгнахме и през целият път си хвърляхме шегички.По-едно време на Джо му се доспа и Каспър го смени,а аз седнах отпред.С Каспър си говорихме.
Каспър:Защо не прие да си ми гадже?
Аз:Искам време.Знаеш ме.Искам време за да помисля.
Каспър:И имаш това време.И ще ядем най-хубвата пица в Милано.
Аз:Няма ли да ходим първо в Венеция?
Каспър:Не.Във Милано.-аз изкрещях.Събудих Джо.
Аз:Джо.Спокойно.Спи.Няма нищо.-той пак заспа.
Каспър:Защо изкрещя?Щях да отида в мантинелата.
Аз:Извинявай.Просто.Това е Милано.Ще си купя обувки и още хиляди неща.И чанти.Чанти.Каспър.Чанти.-аз се разплаках от щастие.Обичам модата.Много.
Каспър:Знам,че обичаш модата,но ти ще изкупиш цял Милано.
Аз:Добре де.Добре.
Каспър:Но преди да отидем в Милано.Ще спрем в Париж
Аз:Уууу....Романтика....Париж....СПАГЕТИ!!!!-последното го изкрещях.
Каспър:Крис!!!!Спри се вече!!!
Аз:Извинявай.-засмях се.
Каспър:Какво?
Аз:Нищо.-започнах да се смея по-силно.След това се отпуснах на седалката и заспах.
Г.Т.Каспър
Крис заспа на седалката.Аз карах още няколко часа и вече бяхме в Париж.Аз събудих всички.Щяхме да се настаним в един хотел.Аз намерих един набързо и се настанихме.Беше хубав.Забравих да кажа,че и Йо също ще идва.Да.Йо.Най-добрата приятелка на Крис.
Крис:Каспър.Сега къде сме?
Аз:Ами в един хотел.Имам изненада за теб.-ние влезнахме в хотела и  отидохме в стаите и се настанихме.
Джо:Ние ще сме в стаята в края на коридора,а вие двамата с Крис ще сте в тази стая.
Крис:Джо.Кои сте вие?
Джо:Йо е тук.-Крис веднага отиде при нея в стаята на Джо.
Г.Т.Крис
Отидох при Йо.Не сме се виждали от доста време.От онзи инцидент.С Йо си поговорихме доста.Тя харесва брат ми.Аааа.Аз се върнах в стаята си.
Аз:Каспър-да,бях в стая с Каспър,а Йо бе с брат ми в друга.В края на коридора.Аз заключих след себе си.-Каспър?Тук ли си?-той излезна от банята с мокра коса и само с хавлия около кръста.Аввввв....Толкова е секси😭😭😭😭😭Той само се приближи до мен.
Аз:Здрасти-само това ли успя да кажеш.Ъхххх.
Каспър:Ъмм....Здрасти?-аз само го зяпах.Защо?!?!Плочките му.Авв.Защо е толкова секси?!?!Защо?!?!?Крис ти се влюбваш още повече.И той те харесва.Аз отидох да се измия и да си сменя грима.Под грим разбирайте:малко спирала,гланц за устни и фон дьо тен.След това излезнах от банята и Каспър се бе облякъл и седеше на леглото.
Аз:Искаш ли да се разходим до Айфеловата Кула?
Каспър:Да.Може.Защо не?Да попитаме Йо и Джо?
Аз:Те сигурно спят.Или нещо друго.-ние се засмяхме.-Не бе сериозно ти говоря.Легнали са да спят.-ние излезнахме и се разхождахме.Айфеловата кула беше на 200 метра.Ние отидохме.Учудих се че нямаме фенове.Ние отидохме до копието на Статуята на Свободата.Снимахме се.На една снимка той ме целуна по бузата.Ние се смяхме.След това се изкачихме на Айфеловата Кула.Снимах Париж.Гледката беше страхотна.Изведнъж Каспър ме хвана за кръста и ме придърпа към себе си.Аз правих доста снимки.След като слезнахме от Айфеловата кула аз си взех една барета.След това и една черно-бяла рокля малко над половината ми бедро и реших да бъда така облечена довечера за ресторанта.Ние се прибрахме в хотела.Аз се облякох и после накъдрих косата си.С Каспър бяхме готови и после отидохме до стаята на брат ми.Почукахме на вратата.Отвори ми Джо с доста рошава коса и беше само с дънките си.Аз влезнах в стаята.Йо тъкмо се оправяше.Дадох баретата си на нея,защото ще отива повече на тоалета й.Накрая Джо се оправи и ние отидохме в ресторанта.Седнахме на една маса за четирима.Поръчахме спагети.
Аз:Утре ще ядем пица Каспър.И на мен ми е тежко,но ще ядем пица утре.В Миално и във Венеция.-той се прави че плаче,а ние се разсмяхме.Спагетите дойдоха.Ние се наядохме и после се разходихме.По-късно се прибрахме в хотела.Джо и Йо все още се разкарваха,защото проспаха целият ден.Аз оставих телефона си да се зарежда и после отидох при Каспър.
Аз:Хей.Какво има?Защо седиш на терасата?
Каспър:Виж гледката.Страхотна е.
Аз:Така е.
Каспър:Но не толкова колкото теб.-Зачервих се.Целунах го по бузата и после влезнах вътре.Каспър също влезе.
Аз:Скучно ми е.
Каспър:И докъде бяхме,когато Оли ни прекъсна.-Каспър ме целуна.Аз му дадох достъп до устната си кухина.После ме блъсна на стената.Това заболя,при което изстенах.Започна да вдига бавно роклята ми нагоре.Беше ме хванал за дупето и го стискаше с пръстите си.Държеше ме здраво.Аз го избутах и той падна върху леглото.Седнах в него и увих крака около кръста му,а ръцете ми бяха около врата му.Той пак започна да стиска дуоето ми отново.Аз изстенах и започнах да дърпам косата му леко.Той падна върху леглото.След това пак стана.Аз махнах тениската му.След това Каспър стигна ципа на роклята ми и я свали.Останах само по бельо.Е,тая няма да стане.Аз свалих дънките му и двамата останахме само по бельо.Някой почука на вратата.Каспър си облече дънките и отиде да види кой е,докато аз събера дрехите си от пода.След като го събрах се скрих под завивките правеща се на заспала.Но по-късно наистина заспах.
Г.Т.Каспър
Отворих и пред мен стоеше Джо.Загазих.
Джо:Къде е Крис?
Аз:В стаята е.
Джо:Искам да я видя.
Аз:Ама тя спи.
Джо:Искам да я видя Каспър!
Аз:ОК.Влизай.-Крис беше изчистила и дрехите ги нямаше на пода и наистина бе заспала.-Виждаш ли?Спи.Нищо няма да й направя.Аз я обичам.Няма да я нараня.
Джо:Добре.Но...
Аз:Няма.Споко.-той излезна от стаята.Аз само целунах Крис.Тя се размърда и се събуди.Аз само я притиснах към себе си.После легнахме на леглото и заспахме.
А.Б.
На тази история качвам често.Но ще качвам докато имам муза.После не се знае.Обичам Вииии!!!!!
Caspar's Bae xoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxooxoxoxxoxoxoxoxooxoxoxoxoxoxooxoxoxxo

That South African Teenager Who Always Loves Me(BG Caspar Lee Fanfiction)#Wattys_Awards2015Donde viven las historias. Descúbrelo ahora