Станах и отидох в банята.Оправих се и излезнах.Видях,че Каспър беше станал.
Аз:Хей!(навик ми е и просто и аз понякога.Аз пък понякога.Почти винаги казвам ,,Хей" вместо ,,Здравей" или ,,Здрасти")
Каспър:Крис.Защо си толкова....красива?-аз се зачервих-И с тези бузки,ще те изям.
Аз:Гледай Джо да чуе.-Джо тъкмо влезе в стаята.Забравили сме вратата отключена.
Джо:Какво за мен?
Аз:Нищо.
Джо:Хайде де.Кажи.
Аз:Не съм ти ма,не съм ти бе,не съм ти чаша за кафе.-направих се на разсърдена,но после се засмях.Всички се оправихме и слезнахме долу.Аз се наядох и отидох да си оправя багажа.След малко дойде Каспър.
Каспър:Крис?
Аз:Да?
Каспър:Между нас няма да има повече от секс.Само за това си трябваме.Извинявай,но трябва да скъсаме.
Аз:Каспър....Защо?
Каспър:Защото аз реших така.
Аз:О,това значи,че аз нямам прави на избор ли?Ти ли си най-важният тук.Добре.Тръгвам си.От теб и от всички ви.И без това ще си намеря място,където да живея.Ще замина за Америка и няма да се върна при вас.-аз събрах всичкият си багаж и поръчах билет за летището в Барселона.Взех си багажа и също и такси.След 20 мин бях на летището.Бях много учудена.Защо Каспър не ме спря?Дали е прав?Между нас има само секс и нищо друго.Всяка вечер мачкаме чаршафите и това е.Той е прав.Обявиха полета ни.Аз се качих на самолета за ЛА и седях до едно момче с къдрава коса и кафеви очи.
Аз:Хей!Аз съм Крис.А ти си?
???:Аз съм ДжейСи.Това там е приятелят ми Киан.
Аз:Вие да не сте Киан и ДжейСи?
ДжейСи:Да!Така е.А ти си ChrisSugg995.
Аз:Да,точно така.
ДжейСи:И какво те види към Америка Крис?
Аз:Ами имах лични проблеми и сега трябва да си намеря жилище.-Киан се провикна от неговата седалка
Киан:Защо не останеш при нас.Имаме доста свободни стаи.
Аз:Не.Не искам да ви се натрапвам.
ДжейСи:Спокойно.Няма.Ще правим заедно клипчета.
Аз:Това с клипчетата нека да отпадне.Бившето ми гадже може да почне да ме търси и сигурно вече е казал на брат ми и приятелката ми.-Киан само ме погледна и ми се усмихна.Аз му отвърнах.През това време ДжейСи седна на мястото на Киан,а Киан на ДжейСи.
Аз:Е,Киан нещо което да ми кажеш.-засмяхме се.
Киан:Нищо освен че съм ти фен.
Аз:Колко мило-прегърнах го.Аз се облегнах на рамото му и заспах.
Г.Т.Джо
Отидох да проверя Крис и Каспър.Отворих вратата,а Касоър седеше с зяпнала уста и му текоха сълзи.
Аз:Каспър къде е Крис?-той не каза нищо.-Каспър.Повтарям.Къде е Крис?
Каспър:Тя....тя....Замина....
Аз:Къде е тя?За къде замина?
Каспър:За....з-за....Америка.
Аз:Няма начин-звъннах й.Телефонът е изключен.Звъннах й още няколко пъти.Пак същото.Йо влезе в стаята.
Йо:Къде е Крис?
Аз:В Америка.Не знам какво е станало.-Йо видя Каспър.Отиде при него и го прегърна.Те седнаха на леглото и той й разказа всичко.Защо са скъсали?Ъхх.Кристин.Ти си една дяволска Съгг.Няма на кой да се метне.Не мога да я разбера.Тя винаги бяга.Защо?Защо?ЗАЩО?!?!?!
Г.Т.Каспар
Не трябваше да я пускам.Не трябваше.Защо?Защо я пуснах?Не трябваше.Не трябваше да става така.Защо го направих?Защо?Пуснах телевизора,,....Самолет Барселона-Лос Анджелис се е разбил преди 1-2 часа.Всички са загинали на място.Очаквайте повече...''не издържах и изключих телевизора.Това ли е краят?Това ли е?Не трябваше да я пускам.Видях самолетните полети.Имало е два самолета.Този и друг.Другият пътува,а този се е разбил още след излитането.Защо я оставих.Тя тръгна преди 3 часа.Заплаках още.Беше оставила само шалчето си.Защо?Защо?Исках я при мен.
А.Б.
Не очаквахте това нали?Това не е краят.Ще има още глави.На първите 2 гласували ще кажа какво ще стане по-нататък.Това е от мен.Чао.
Caspar's Bae xoxoxoxoxooxoxoxoxoxoxoxoxoxooxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxooxoxoxoxoxooxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxooxoxoxo
YOU ARE READING
That South African Teenager Who Always Loves Me(BG Caspar Lee Fanfiction)#Wattys_Awards2015
FanfictionЗдравейте аз съм Кристин Съгг.Сестра съм на Джо Съгг и Зоуи Съгг.Ще разберете повече по-нататък