Evet canım okurlarım uzun bir aradan sonra yeniden beraberiz. 4 bin okuma olmuş gerçekten hepinize çok teşekkür ederim. Multimedya da EGE var. Sizce Ayçin yoluna Ege ile devam mı etmeli yoksa Canla mı bana fikirlerinizi söylerseniz çok sevinirim. Sizi seviyorum...
-"Ayçin ne dediğinin farkındamısın sen?"
-" Evet"
-" Bak şimdi sakin ol bunu öyle konuşalım çünkü şuan ne dediğini bilmiyorsun."
-"Ben ne dediğimin farkındayım Ege. Madem Can yoluna bensiz devam edebiliyor bende onsuz edebilirim. Aslında bu soruyu genelde erkekler sorar ama neyse. Benimle GERÇEKTEN çıkarmısın?"
-"Seni eve götüreyim en iyisi. İçeride içtin değil mi?? Benim hatam ne içtiğine bakmalıydım."
-"İçeride sarhoş olacak kadar kalmadık ve ben sadece su içtim."
-"Olsun haydi eve gidelim."
-"Peki."
Neden böyle yapıyordu ki. İstediği şey bendim ve ben ona az önce çıkma teklifi etmiştim. Belkide bunu beklemediği için böyle tepki vermişti. Yol boyunca hiç konuşmamıştık ve ben iç sesimle kavga etmekten başka hiçbir şey yapamıyordum. Eve geldiğimizi bile Ege'nin seslenmesiyle fark etmiştim.
-"İnmeyecekmisin?"
-"Hı! Ne!! Geldik mi??"
-" Evet haydi sana eve kadar eşlik edeyim."
-" Sorun değil kendim gidebilirim."
-"Lütfen!"
-"Peki."
Neden gözlerimin içine baktığında dilim tutuluyordu yada her şeyi kabul etmekten başka birşey yapamıyordumki. Ahh neredeydi bu anahtar!! Çantamın içinde kaybolmuş anahtarımı ararken bileğimde hissettiğim el beni kendine çevirmiş benim kapıya iyice yaslanmamı sağlayacak kadar yaklaşmıştı. Ege bana o kadar çok yaklaşmıştı ki nefesini nefesimde hissedebiliyordum. Burunlarımız birbirine değerken Ege'nin dudakları dudaklarıma daha da yakındı ve ben gözlerimi kapatmış bir şekilde olacakları düşünüyordum ki Ege dudaklarıma değil kulağıma eğildi.
-"Birincisi seni öpmeye niyetim yok en azından şimdilik yok o yüzden gözlerini açabilirsin. İkincisi çıkma teklifi etmeyi beceremiyorsun bu yüzden bir daha deneme. Son olarak da beni gerçekten sevdiğine inandığım zaman teklifine cevap vereceğim çünkü şuan Can'ı aklından silmek için bunu yaptın. Seni senden daha fazla tanıyacak kadar vaktim oldu. Bu yüzden ne yapmak istediğini ne düşündüğünü gayet iyi biliyorum. Şimdi gidip uyumalısın Ayçinim. Her zamanki uyku saatini yarım saat geçtin. Uykunu alamazsan huysuz olursun. Iyi geceler."
Kendimi eve atar atmaz yere yığılmam bir olmuştu. Ege kimdi?? Gerçekten beni nasıl böyle tanıyordu?? Ona dair birşey hatırlamıyordum ama o benim uyku saatimi bile biliyordu.
Sabaha kadar uyumamıştım ve başım gerçekten çatlıyordu. Bütün gece Ege'yi düşünmüştüm. Şişmiş gözlerimi makyaj malzemeleriyle düzelterek şirkete geçtim. Odama geçip uyumayı amaçlarken odamda beni bekleyen Canla karşılaşmıştım.-"Senin ne işin var burada?"
-"Konuşmamız gerek."
-"Ne konuşacakmışız?"
-"Sen ve ben hakkında..."
-"Sen ve ben ha! Peki seni dinliyorum."
-"Egeyi sevmediğini biliyorum. Beni kıskandırmak için bunları yapmak zorunda değilsin?"
-" Ne !! Seni kıskandırmak mı?? Sen kendini ne sanıyorsun?? Neden Ege biliyormusun çünkü hayatımın en zor zamanlarında yanımda o var. Annem hastanede ölüm kalım savaşı verirken yanımda olduğunu bana hissettiren bir tek o var. Beni karşılıksız seven tek kişi EGE. Düştüğümde elimden tutup beni burada güçlü kılan tek kişi O! Sen ne yapıyorsun ?? Beni kıskandırmayı bırak diye karşıma dikiliyorsun. Sence şuan bunu ďüşünecek haldemiyim?? Şimdi git buradan zor durumda olan bir şirketim ve ölümle boğuşan bir annem var."
-"Ayçin ben..."
-"Can yeter artık çık dışarı yoksa güvenliği çağıracağım!!"
Can kapıyı çarpıp çıkmıştı. Bu benim Canım olamazdı. O kendinden çok beni düşünürdü ama şimdi elimden tutup sarılması gerekirken saçma sapan şeyler söylüyordu ve ben ölmek istiyordum.
Ege'nin ağzından;
Ayçin'nin şirkete geldiğini haber alır almaz bugünkü toplantı dosyalarını ona aktarmak için odasına gelmiştim ama içerideki bağırışmalar beni kapıda beklemeye itmişti. Ayçin o kadar güçlü bağırıyordu ki istemeden söylediklerini duymuştum. Benim hakkımda söylediklerini duyduğumda ne yapacağımı bilemez bir şekilde odama geri dönmüştüm. Beni gerçekten sevmeye başlamıştı gerçekten!!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ASİ SES
Teen FictionCan mı Ege mi derken aile şirketinin başına geçmek zorunda kalan Ayçin Yılmaz ve verdiği mücadelede bizimle olmak isterseniz kitabın sayfalarını çevirmeniz ve Ayçin'i yanınızda hissetmeniz yeterli....