Akşamki havuz olayından sonra mantı iyi gelmişti ama bilin bakalım kim ortalıkta sümüklü sümüklü geziyor "tabiki ben". Hasta olmam yetmezmiş gibi bugün birde okula otobüsle gidecektim. Bu yüzden herzamankinden daha erken kalkmıştım ve daha solgun görünüyordum. Burhan Abi"den yolları iyice öğrendikten sonra yola koyuldum. Otobüsü beklerken biraz stres olduğumu fark ettim. Daha önce otobüse binmiştim ama en azından yanımda Güneşim vardı.
Otobüse bindiğimde adım atabilecek birkaç boşluk buldum ve oraya doğru ilerledim. Tam kapıya yakın bir yerde duruyordum ki otobüsün ani fren yapmasıyla gözleriyle beni taciz eden adam resmen üzerime çıktı. Bunu gören teyzeler bana fırsat vermeden çantalarıyla adama saldırdılar. Sevgili otobüs şöförü abimde sopasını kaptığı gibi Tom'un Jerry'i kovaladığı gibi kovaladı adamı.
Son durağa geldiğimizde otobüsten indim ve ara sokaklardan birine girdim. Bu sokağı hatırlıyordum ama geçtiğim sokak gerçekten tüylerimi ürpertiyordu ki adımın seslenilmesiyle yerimden sıçradım.
-"Merhaba Ayçin Abla!"-"Abla dediğine göre küçüksün nereden tanıyorsun beni?"
-"Dergilerden , internetten, gazatelerden... Ben Sıla bu arada."
-"Demek dergi gazete ha iyimiş"
-" Aslında ben birşey soracaktım"
-" Sor bakalım"
-" Akın Er'i tanıyormusun gerçekten?"
-" Evett"
-"Onun gerçekten dokuz tane baklavası var mı ?"
Ne dedi lan o. Bide erkeklere abaza derler kızım sanane milletin baklavasından tatlısından tuzlusundan ya. Al işte ne diycem ben şimdi resmen gel beni döv diye tahrik ediyorlar beni.
-" Bak ben sana ne diyeceğim. Sen Akın'ı da kaslarını da boşver sayma yani. Photoshop onlar photoshop. Akın nerden alsın dokuz tane baklavayı. O alsa alsa bizim evin altındaki pastaneden fıstıklı baklava alır. Göbek o göbek hadi git dersini çalış tamam mı Sılacığım ?"
-" Şeyyy peki"
Korktumu lan o hahaha... Yazık ya. Akın yüzünden burada da birilerini dövmek istemiyorum Allahım yardım please!!!
Atarlı ve sümüklü bir şekilde sınıfa girdiğimde Can ve tayfası bir tarafta Eymen ve tayfası bir tarafta duruyordu. Ortalıkta kavga kokusu alıyordum ve ortamı yumuşatmalıydım çünkü kafam hiç kavga gürültü kaldıracak durumda değildi. İçine ettiğimin sınıfında neden benden başka kız yokki.-"Günaydın arkadaşlar"
Ses yokkkk !!!!!
-"Size diyorumm heyyy.. Günaydın"
"Günaydın"
Mertime bak be içlerinden birtek ondan ses çıkıyor. Yakışıklı mavişim benim. Yada birazdan burada olay çıkacak o yüzden takmadı beni kimse.
Sessizce sırama oturup burnumu çekerken arkamda duyduğum seslerle yerimden fırladım. Can Eymen'nin üstüne çıkmış , Süleyman sıranın üstünden Alperen'nin üstüne uçuyor diğerleride birbirine girmiş kavga ediyorlardı. Iyide ne oldu bunlara aniden anlamadım ki. Birkez daha şansıma küfrederek kalktım yerimden. Yazık mavişim milleti ayırmaya çalışıyordu ama birini ayırsa öbürünü ayıramıyordu.
Mavişime yardıma gitmemle bende olaya dahil olmuştum. Tam Eymenle Can nın arasına girmiştim ki Can Eymen'e yumruk attı ve beni kolumdan tuttuğu gibi sınıftan dışarı çıkarttı.-" Ya napıyorsun acıttın kolumu"
-" Sen niye giriyorsun araya manyakmısın kızım sen.???Neyine güvendin de girdin aramıza ?? Ya birşey olsaydı ha sana ?????"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ASİ SES
Novela JuvenilCan mı Ege mi derken aile şirketinin başına geçmek zorunda kalan Ayçin Yılmaz ve verdiği mücadelede bizimle olmak isterseniz kitabın sayfalarını çevirmeniz ve Ayçin'i yanınızda hissetmeniz yeterli....