Eden Freymont ,
Vystúpil z auta . Pozrel sa za seba. Za ním sa ťahala dlhá, nerovná ,asfaltová cesta po každej strane lemovaná vysokými ihličnanmi , ktoré sa rozprestierali všade naokolo. Za ich autom práve zastavilo ďalšie . Otvorili sa dvere a vystúpil z nich Buzz .
"Tak toto je ono ?" Ozval sa hlas z Edenovho auta. Sklonil sa doň a uzrel Bonnie ,ako upiera pohľad pred seba. Stáli pri veľkých železných vrátach do výšky polovice auta. Za nimi sa týčila obrovská hora ,tvorená z viacerých menších kopcov , na ktorých boli obytné chatky. Pod kopcami sa dole rozprestieralo mesto popretkávané domami , bungalovmi a všelijakými druhmi obytných priestorov.
"Úúú, ako z hororu." Ozval sa natešený Brooklyn zo zadného sedadla ,kde sedel spolu s ostatnými deťmi ."Vidíš zlato ? Deťom sa to páči, prejav záujem , veď je to tu dokonalé." Dodal Eden .
"Hovor za seba ." Zamumlal Jesse a Mary sa zachichotala.
Brooklyn mu so smiechom uštedril úder do ramena."Troška úsmevu,dilino."
Na Edenove ramená dopadol pár rúk .
"Vybral som dobre ,nie ?"
Otočil sa a uvidel ako sa naňho usmieva Buzzova vždy veselá tvár.
"Nieje to päťhviezdičkové terno ,ale niesom vyberavý." Šikovne odvetil Eden .Buzz sa usmial. " Stále lepšie ,ako týždňová stanovačka u susedov, to bol stupídny nápad Ed."
Eden prevrátil oči . " Dobre dobre vyhral si ." Rezignovane odvetil.
Opäť mu Buzz položil ruku na rameno a odviedol ho od jeho auta .
" Podstatný je predsa účel kamarát . Najlepším spôsobom na zlepšenie atmosféry je zmena klimatizácie , no nie ? "
Eden vedel , že má pravdu . Vždy mal."Ďakujem ti ,že si prišiel s týmto nápadom . Možno to vážne pomôže a s Bonnie a deťmi budeme zase za dobre ." Povedal s nádejou v hlase.
Buzz sa povzbudivo usmial . " Buď optimista , veď som tu na to ja ,aby som pomohol . "
"Hej vy dvaja , pohnite si , mám tu na krku tri netrpezlivé krky." Bolo počuť Bonnie z Edenovho auta .
"Áno , rovnako tu ,Buzz ." Ozval sa Harry z toho Buzzovoho .
"No , čas opäť sa pohnúť nie ?" Povedal Buzz a vrátil sa k svojmu autu .
Eden urobil to isté. Sadol za volant.
"ACH , nieje nič lepšie ako rodinný trip." Povedal ,naštartoval a vydali sa smerom k železnej bráne , ktorá niesla tabuľu s nápisom .Vitajte v Elderwood . Stálo na nej .
Buzz . Súčastnosť. Tej istej noci .
V domácnosti panovala nálada na bode mrazu až dovtedy ,pokial sa neozval další telefonát z nemocnice , že Brooklynov stav sa stabilizoval a je pri vedomí . Šťastie , ktoré prebehlo Bonnie na tvári mohlo len súperiť s Buzzovým sklamaním . Bolo by veľmi príhodné, keby sa mu stalo niečo doživotné, ale človek môže len dúfať . To by asi Bonnie neprežila . Predstieranú úľavu v jeho hlase , že je Brooklyn zase v poriadku za jej chrbátom vystriedal hnev . Nemôže sa namna obrátiť niekedy šťastie ? Sedel v obývačke. Televízor mal vypnutý a díval sa do prázdna . Často si takto sadol sám, zhasol , a premýšľal . Pomáhalo mu to . Tentokrát sa jeho myšlienky uberali smerom k súčasným udalostiam . Napätie medzi ním a Bonnie by sa dalo krájať . Dnes naňho normálne vybehla , aby jej dal pokoj a po zvyšok dňa s ním a s nikým neprehovoria .Nemal jej to teraz už vôbec za zlé,ale jej tón si vyprosoval . Ako keby tu pri nej nebol aj v týchto situáciách . Nebol to on , kto pri nej stál za každú cenu ? Nebol to on , kto chodieval s ňou dokonca na tie stupídne besiedky v ktorých účinkovala malá Mary ? S každou hlúposťou , s každou maličkosťou zo seba robil klauna , len aby ulahodil svojej Bonnie . Štvalo ho to ."Ehm, máš čas ?" Ozvalo sa z chodby . Jesse stál vo vchode do obývačky a na tvári mal ustarostený pohľad .
"Jesse , deje sa niečo ? Vypadáš byť znepokojený , teda nie že by nebolo prečo." V duchu zanadával za úbohý vyber slov , ktoré použil .
"Mal som ti to ukázať , už dávnejšie , prepáč ." Podišiel k Buzzovi a podal mu pootvorenú obálku.
" Kázal mi , aby som to neotváral , ale nedalo mi to , ešte raz prepáč ." Jesse vypadal, ako keby ho to vážne mrzelo . Buzz si od neho obálku mlčky zobral . " Pred pár dnami som stretol muža , neviem kto to bol , a dal mi toto , vraj je to pre teba ....ja .. Musím ísť .. Nechám ťa s tým osamote ." Vykoktal a odišiel .Čo to môže byť. Opatrne roztvoril obálku a vytiahol z nej poskladaný papier. Buzz zalapal po dychu a chrbtom mu prešlo mrazenie. Stálo tam :
Dozvedia sa to.
A pri obálke bol pribalený svadobný prsteň .
YOU ARE READING
Utečenec smrti
Mystery / ThrillerBuzz Richmond , úspešný právnik ,otec troch detí žije so svojou priateľkou Bonnie . Dva roky po incidente, ktorý zmenil životy celej ich rodiny ho opäť dostihne jeho minulosť ,keď pomaly začne na povrch liezť skrytá pravda. Pred Buzzom sa rozprestie...