Begining

85 5 2
                                    

Jeremy pochádzal z pobožnej rodiny. Patril medzi tie deti , ktoré verili v boha preto , lebo sa to patrilo . V jeho desiatich rokoch bol veľmi tichý a kamarátov si hľadal ťažko .  S jeho matkou a otcom žili na rohu sullivan alley v Elderwoode. Jeho otec bol baník a vtedy bola banícka práca považovaná za otrockú robotu , robil tam od rána do večera , kde po šichte šiel s robotníkmi do miestnej krčmy a domov sa vracal opitý . Matka zastávala tú rolu pobožnej ženy čo medzitým doma cez deň obstarávala domácnosť . Vždy ked prišiel otec domov bol agresívny na manželku,, kričal na ňu a udrel ju neraz .... a malý Jeremy sa pozeral . Všetci v hemsworth street boli prekvapení , keď sa jedného dňa našla otcova mŕtvola v posteli vedľa zhrozenej matky . Tú zavreli do väzenia za vraždu manžela ,a malý Jeremy ostal úplne sám . V detskom domove medzi svojmi vrstevníkmi sa pomaly pretĺkal životom . Zrazu mal osemnásť a bol verbovaný do vojny . Na frontoch zažil peklo , aké málo kto , smrť svojich spolubojovníkov , umierajúci priatelia v jeho náruči a nespočetné množstvo obetí.  Domov sa vracial opätovne ako vojnový hrdina . Vždy , keď povinnosť volala , bol prvý , kto sa hlásil do služby , niekto by možno povedal , že hazardoval so svojim životom . V jeho neskorej dvadsaťpäťke spoznal nádhernú ženu . Volala sa Kyrie , nádherná žena s dôvtipom, šarmom a zvláštnym intelektom . Tieto jej povahové črty vzbudili v mladom Jeremym city , o ktorých si nemyslel , že je schopný cítiť . Zrazu opäť mal prečo žiť . Naplnila jeho život láskou , ktorej sa mu od jeho povrchných rodičov nedostalo . Začal jej bezprostredne veriť , a vykašľal sa na službu ,mali spolu nádherný vzťah. Netušil , že Kyrie by mohla mať nejaké iné úmysly ako ostať s ním naveky .Boli spolu necelý rok.Dokonca sa ako jej jedinej priznal , že za vraždu svojho otca je zodpovedný on a jeho matka šla za to do väzenia. So sladkou Kyrie to nepohlo , zdalo sa , že jeho činy chápe , a povedala , že nech sa deje , čo sa deje , jej láskou k nemu to neotrasie. Svadba bola za dverami . Elderwood poznal Jeremyho Tuckera ako hrdinu a preto okolo celej svadby bol veľký povyk . Prípravy boli v plnom prúde . Najkrajšia svadba v Elderwoode , hovorievali . O necelý rok bolo na ceste dieťa . Jeremy prekypoval radosťou , jeho život konečne naberal sladké obrátky. Skoro pomaly aj zabudol , že bol vrahom svojho otca. Avšak Kyrie po čase tehotenstva začala miznúť , domov sa vracala veľmi neskoro , s dieťaťom na ceste to nebolo múdre , hovorieval Jeremy . Jednej noci , sa Jeremy zobudil na krik svojej manželky . Rodila . V miestnej nemocnici to tej noci bolo ako keby vypukol poplach . Ked sa dieťa narodilo,, bol to malý chlapec , v momente ked ho Jeremy uvidel , zdalo sa mu , že dieťa na sekundu malo namiesto očí bielka . Myslel si , že sa mu to len zdalo , no po zvyšok svojho života na to nezabudol .
Nazvali ho James. James bol po čas svojho života veľmi zvláštne dieťa , už ako osem ročný sa zatúlal do lesa , kde ho našli , ako hovorí s jeleňmi. V škole bol výrečný, ale rád sa bavil o veciach , ktoré vyvádzali ostatných rovesníkov z miery . Jamesovi sa dostalo ešte dvoch súrodencov , avšak to už neboli také úspechy ako on . J Junior sa narodil postihnutý a Jack bol taktiež veľmi jednoduchý . Pri Jackovom pôrode Kyrie zomrela. To Jeremyho ako otca troch detí položilo , začal sa topiť v alkohole a premrhal peniaze . Zrazu jediná možná práca bola baník . Stáva sa zomňa môj otec , pomyslel si Jeremy . Začal v sebe pociťovať veľké návaly agresie voči svojmu najmladšiemu synovi Jackovi. Vinil ho za smrť svojej manželky . Obeťou bitiek bol práve Jack . Raz , keď prišiel domov z práce , opitý , vyhľadal svojho syna a obvinil ho , že je obyčajný zasran , malý jack nechápal vážnosť situácie a prihlúpo sa usmieval . Jeremy ho mlátil , mlátil a mlátil , pokial si uvedomil , že telo sedemročného jacka už nejaví známky života . Zhrozený sa pozrel na to , čo vykonal , vybehol v panike zo synovej izby a utekal k vchodovým dverám , kde narazil na najstaršieho syna , Jamesa.

"Matka to vidí , a nieje príliš spokojná ."

Zhrozený , opitý , a vystrašený Jeremy nasadol do auta . Zaviezol sám seba na okraj Elderwoodskeho lesa , kde vôbec nebolo bezpečné jazdiť . Havária bola viac menej nevyhnuteľnà, v prevrátenom aute pomaly prišiel k svojim zmyslom , ked na okraji útesu uvidel Kyrie , ako sa drží za ruky s malým Jamesom . Bola v červených šatách . Venovala Jeremymu spolu s Jamesom pohľad plný nechute.

"Pozri , čo si urobil ."
V tom momente stratil vedomie .
Prebral sa v nemocnici .
Presťahoval sa z Elderwood ďaleko preč. Do malého mesta Hemsworth .Neskôr svojho syna Jamesa , ktorého sa bál viac než smrti vrhol do blázinca. Malý chlapec tvrdil , že má kontakt so svojou matkou , a nebránil sa .
Tak ostal Jeremy Tucker len s jedným synom , s retardovaným synom J juniorom . S druhým synom v blázinci , a tretím Zakopaným vzadu na záhrade .
Polícia , ako keby si nikdy jeho zločinu nevšimla , a nikto sa na zmiznutie jeho dvoch synov nepýtal . Čo bolo najzvláštnejšie , že každú noc odvtedy , ho navštevovala jeho mŕtva manželka Kyrie v červených šatách a šepkala mu o prekliatí, ktoré na svoje okolie svojim činom uvrhol .

"Hups, to bude pre dnes asi všetko , sestrička si všimla ,že si tu ." Povedal Muž Brooklynovi.

Sestrička , vošla do izby a vôbec sa netvárila milo. "Čo tu robíš , mladý muž ? V tejto miestnosti predsa nieje posteľ pre teba ." Povedala a agresívne chytila Brooklyna za zápästie a ťahala ho z miestnosti . V rýchlosti Brooklyn ešte stihol .
"Ako sa voláš?"

Muž sa usmial . "Nieje to predsa jasné ? Moje meno je James, dobrú noc ." Povedal a sestrička zatvorila s Brooklynom dvere z vonka.

Časť venovaná *Fleur Waldner*)))

Utečenec smrtiWhere stories live. Discover now