Brooklyn
Pootvoril dvere do miestnosti . Nesvietilo sa v nej ,jediným zdrojom svetla tam bol televízor , v ktorom nehral žiadny program , len šedá ,zrnitá obrazovka vydávajúca neutíchajúci šum. Pred ňou sedel na posteli v Tureckom sede človek menšieho vzrastu , na krátko ostrihané vlasy s menšími jazvami na temene. Oblečený bol v typickom odeve pre pacienta , čo tu asi ešte dlhšie pobudne.
"Chceš sa pridať ? Dnes je to zaujímavejší program ako bol včera." Povedal otočený Brooklynovi chrbtom. Ako ..? "Som ťa počul ? Žiadna veda , nevieš byť potichu . " povedal veľmi kludným hlasom vyrovnaného človeka . "Ako si vedel čo si myslím ?" Opýtal sa Brooklyn ."Jednoducho , dedukcia , nemysli si , že mám nadprirodzené schopnosti ."
Brooklyn zamrkal. Vstúpil do miestnosti.
"Poprosil by som , keby si zatvoril dvere , nevieme či sestra počúva ."
Pomaly dvere zatvoril .
"Takže až po týždni si sa prišiel porozprávať čo ? Prečo ?"
Brooklyn spustil. "Dejú sa čudné veci , tu v nemocnici."
Muž na posteli sa zamiesil a pošúchal si nadšene dlane. Brooklyn si všimol , že aj na nich má podivné množstvo jaziev. Stále mu bol otočený chrbtom.
"Čudné ako ,dnes som mal primálo návštev ,alebo čudné ako , čudné?" Spýtavo nadhodil."Skôr čudné,ako čudné." Odvetil Brooklyn a zarazil sa nad absurdnosťou svojej vety .
"Budem hádať, máš pochybnosti o tejto nemocnici , sestrička je príliš milá a ty máš pocit , že si tu dlhšie než by si mal byť? Alebo sa chceš porozprávať o tvojich nočných výletoch do snov? O čom sú? Ja v mojich vraždím rodinu , a tie tvoje ?"
Brooklyn zalapal po dychu .
"Ako , že o tom viem ?" Opäť povedal muž . " nuž , som tu už nejakú dobu , čo to som pochytil za ten čas , čo som tu , môj príbeh ťa možno bude zaujímať , ak chceš pochopiť tvoju situáciu ."" Kto si?"
" Som Jeremy Tucker mladší , jeden z troch súrodencov a detí tvojho sudeda Starého Jeremyho."
Brooklyn zalapal po dychu . Čože ??? "Ale ... Tucker má len jedného syna , J Juniora pokial viem , o zvyšných dvoch som nikdy nepočul ." Vydal zo seba .
Muž sa otočil , nápadne sa podobal na J juniora . A však nemal v tvári ten prisprostý výraz , ktorý vídal u susedovho syna. V očiach modrých ako nebo , ktoré žiarili aj v šerom zahalenej izbe mu žiaril dôvtip .
Usmial sa. " Samozrejme , že nepočul , jedného má zakopaného vzadu na záhrade a druhý sedí pred tebou ."Aline
Sedela s kamarátkami na streche , kde chodievala aj ona s Brooklynom. Jane a Annie sa akurát smiali na nejakom videu v mobile keď sa obe pozreli na Aline .
"Ty dnes nehodláš s nami zdieľať srandu však Aline?"
Spýtala sa Jane. Jej blond vlasy a opálená pleť svietili aj v tejto nočnej hodine v lese.
Spoza jej pleca vykukla Annie a spýtavo sa na Aline pozrela . Jej nakrátko ostrihané mikádo Aline prišlo komické aj v tme , no dnes nie.
" Prepáčte baby, dnes niesom vo svojej koži ."Jane pokrútila hlavou . " Dievča, to ty v nej niesi už týžden . "
Annie sa pridala . " Brooklyn , však ?"
Aline Prikývla .
Jane si povzdychla . " nemôžeš sa zožierať neustále . Jediné, čo môžeš v tejto chvíli urobiť je , že budeš dúfať , že mu bude lepšie ."Brooklyn bol od každej návštevy divnéjší. Trhané pohyby hlavou . Očami prechádzal zo strany na stranu a neustále hovoril , že jeho sestrička je divná . Seriózne sa obávala o jeho duševné zdravie . Zajtra ho pôjde navštíviť . A vobec ju nezaujíma , či si to ten tvrdohlavý Freymont praje ,alebo nie .
Nemôže prísť o jediného chlapca , ktorý dokázal preniknúť do jej zraniteľnej časti srdca . Mala ho rada až pri moc.
Spomenula si na Jesseho slová v nemocnici . Pomôže mu opäť nájsť sa.
Jesse
Dozvedia sa to
Čítal ten papier už tisíc krát . Tri obyčajné slová.
Stále sa snažil prísť na to , čo za prsteň to videl v tej obálke vtedy , keď ju podával Buzzovi . Keď zrazu mu to docvaklo . Zdvihol sa z postele a šiel do matkinej izby . Prádelník. Otvoril posledný šuflík , kde bolo jej spodné prádlo . Teraz keby ma niekto videl . Vedel , kde si matka schováva svoje malé tajomstvo . Videl ju už veľa krát plakať po nociach nad malým prsteňom . A vedel , že to je presne ten . Prehrabal sa nej spodným prádlom, keď ho našiel . Bol to presne ten istý prsteň .Preboha.
Ten šok ho položil na matkinu posteľ . To nemôže byť pravda .
YOU ARE READING
Utečenec smrti
Mystery / ThrillerBuzz Richmond , úspešný právnik ,otec troch detí žije so svojou priateľkou Bonnie . Dva roky po incidente, ktorý zmenil životy celej ich rodiny ho opäť dostihne jeho minulosť ,keď pomaly začne na povrch liezť skrytá pravda. Pred Buzzom sa rozprestie...