Creepy deerhunter

90 8 0
                                    

Buzz, Elderwood 21:00

Otvoril dvere a v kráčal do drevenej haly. Na stenách boli rôzne hlavy jeleňov ako dekorácia a bolo to tam celé cítiť po ihličňanoch. Nazval by tú miestnosť čakárňou , ale moc ľudí tu nečakalo. Červené kreslá na sedenie , ktorých tu bolo dosť , boli obsadené nie moc početne. Tu a tam videl nejakého neprívetivého človeka dedinsky oblečeného na kanadský stereotyp: zvyčajne kárované košele so svetlými džínsami. Na konci miestnosti bol uprostred veľký drevený pult na ktorom bolo na šírku z predu napísane Recepcia a pod tým vitajte v Elderwood .
"Bon , musím končiť , dnes budem pracovať do rána , a neviem či sa dnes teda vrátim ."

"Och, no dobre, opatruj sa prosím ." Ozvala sa Bonnie v telefóne .

"Jasne, pa."

"Pa."

Tak to šlo rýchlo . Pomyslel si pre seba a schoval mobil do vačku. Podišiel k pultu , za ktorým sedel nie dva krát prívetivý mladík . Nohy mal vyložené na pulte a pozeral malú televíziu s nie veľmi veľkým záujmom. Dávali tam futbalový zápas . Buzz si všimol , že je to vysielaná repríza , ktorá sa hrala pred piatimi rokmi . Ten zápas si pamätal . Ten asi nieje moc v poriadku . Pomyslel si Buzz . Mladíkova tvár bola posiata pehami. Špicatý nos mu končil tesne nad širokými úzkymi perami . Na hlave mal červenú šiltovku s veľkým žltým nápisom E.f.W.
Pomaly odvrátil zrak od telky a pozrel na Buzza .
"Elder for the win, keby vás to zaujímalo." Povedal hlasom , ktorý naznačoval , že sa ešte nerozlúčil s pubertou , musel mať tak šestnásť alebo sedemnásť .

"Prosím ?" Nechápavo sa spýtal Buzz .

"Dívali ste sa mi na čiapku. Stojí tam Elder for the win. Je to názov starého futbalového týmu , ktorý kedysi valcoval tabuľky Elderwoodskej ligy . Ako ste si možno všimli , tu už sa futbal moc nehrá." Povedal a rukou rozhodil po miestnosti . Aj Buzz sa obzrel a opäť si prehliadol nie moc prívetivo vyzerajúcu recepciu.

"Uhm uhm." Netrpezlivo odbil Buzz . "Chcel by som si zajednať izbu , v nejakom najlepšie vyzerajúcom hoteli, ktorý tu máte . " Povedal a poklepal nervózne po pulte.

Chlapec naňho pozrel s istou neskrývanou dávkou nechute . "Samozrejme , máme tu veľký výber, takže sa určite nájde niečo , čo vašim potrebám ulahodí ." A sklonil sa pod pult . Keď sa vynoril , hneď mu podával niečo , čo sa nápadne podobalo letáku ."
Buzz si od neho leták zobral a prelistoval ním . Odpad, odpad a ešte raz odpad. Nakoniec našiel to , čo indikovalo pať hviezdičkovému hotelu , teda aspoň sa to ako päť hviezdičkový tvárilo .

"Tento ." Ukázal naň .

"Perfektná voľba pán...?"

"Richmond...Richmond."

Na chlapcovej tvári sa objavil úsmev .

"Pán Richmond , vy ste ten z pred dvoch rokov . s . Vy ste ten , čo prišiel o toho priateľa , však? Boli toho plné noviny ." Povedal až s neprirodzenou dávkou nadšenia.

Buzz nahodil pohľad utrápeného človeka , ktorý pri spomienke na takú chúlostivú záležitosť zosmutnie a povedal . "Áno , to som ja."

Chlapec si všimol Buzzového výrazu a nahodil aj on chúlostivú tvár . "Prepáčte ,nechcel som byť moc hrubý."

" V poriadku ."

Za Buzzom sa zrazu ozval hlas až priveľmi dobre známy . " Pán Richmond, tak ste sa tu ukázali ." Otočil sa a uzrel starého Jeremyho Tuckera , v montérkach Sa mu skrývala hnedá košeľa a na hlave mal baranicu . Na pleci mal krvavý fľak , ktorý sa mu ťahal cez hruď . Ked uvidel , že naň Buzz zazerá, srdečne sa zasmial .
"To nič , boli sme loviť jelene , tuto s mojím chlapcom." Povedal a z poza neho sa vynoril jeho retardovaný syn J Junior. " Všakže J ?" Potľapkal otcovsky svojho syna po ramene a chlapec sa mierne ucukol. Vyslúžil si tým mierny súcit od Buzza .
"Aj ja vás rád vidím , pán Tucker , jelene vravíte ? Sám som celkom dobrý strelec, mohol by som sa k Vám niekedy pridať ."

Starý Tucker vypadal, že ho Buzz nesmierne potešil .
"To by bolo perfektné, vlastne som Vám to chcel navrhnúť ."

"To ale asi znamená , že si musím obstarať takýto odev ako máte vy však?" Mierne posmešne poukázal na Tuckera .

Ten vypadal ,ako keby mu tým Buzz strelil kompliment . " Nie nie pán Richmond , to je len moja stará móda, tu je úprimne každému jedno , ako ste oblečený a príjmu vás aj tak , nestarajú sa čo robíte . Ja napríklad práve teraz vyzerám ako keby som spáchal vraždu a pozrite , nikto mi nevenoval ani pobúrený pohľad ." Tucker sa opäť srdečne zasmial a Buzzom prešlo mrazenie.

"Dobre vedieť ." Chladne odpovedal Buzz .

Utečenec smrtiTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang