Mi-Young POV:
Au trecut câteva zile de la incindentul cu nedreptăţirea noastră, dar nici acum nu putem sta liniştite. Directorul a hotărât că, curăţarea unui liceu gigantic nu este de ajuns pentru un amărât de geam spart şi două ore pierdute. De ce oamenii sunt atât de nemulţumiţi?!
— Deci? Ce club ar trebui să alegem? le întreb eu pe fete în timp ce mă trântesc în pat.
— Chiar nu ştiu... se plânge Ha-Neul. De ce a trebuit să ne pună să alegem fix între cluburile astea două? Nu există cumva şi un club de dormit sau de lenevit? Aish! termină de vorbit bosumflată, apoi loveşte cu picioarele podeaua.
— Bine, eu zic să nu ne alarmăm, încearcă See-Hee să ne liniştească. Să vedem partea bună a cluburilor: în clubul de grădinărit...
Se opreşte din vorbit pentru câteva secunde, având un deget în aer, holbându-se în acelaşi timp la tavan.
— Mnu, nu găsesc o parte bună a clubului de grădinărit, continuă într-un final. Tot ce avem de făcut acolo este să plantăm flori sau copaci.
— Atunci... Ne rămâne clubul majoretelor, spun, apoi îmi afund capul în perna pufoasă a lui Ha-Neul.
— Ei bine... Dacă asta este singura opţiune prin care putem scăpa de gura directorului, de ce nu?spune Ha-Neul, dând din umeri.
Şi aşa am reuşit să ne băgăm singure în rahat.
***
Următoarea zi şi-a făcut şi ea apariţia imediat. Acum ne aflam din nou pe holul liceului, urmându-l pe director către sala de sport în care ne vom petrece câteva ore bune după cursuri.
— V-aţi hotărât într-un final, hm? Chiar credeam că veţi veni la mine implorându-mă să vă cruţ, spune directorul râzând, în timp ce ne conduce spre sala de sport.
Eu şi fetele nu spunem nimic. Doar îl urmăm ascultătoare şi aşteptăm să ne vedem noua "celulă".
— Bine, am ajuns. Aceasta este echipa noastră de majorete, ne spune directorul, arătându-ne un grup de trei fete, îmbrăcate cu bluze ce lăsau la vedere abdomenul şi nişte fuste absolut... oribile. Ele sunt noile voastre colege, le atenţionează pe acestea.
— Poftim? Noile noastre... ce? întreabă uimită una dintre ele.
— Sun Hi, dragă, ştii doar că nu-mi place să repet, îi spune blând directorul, dar în acelaşi timp batjocoritor, şi o mângâie pe cap.
— Atunci va trebui ca şi ele să dea proba de admitere! sare şi cea mai scundă dintre ele să-şi apere echipa de... târfe. Majorete! Am vrut să spun majorete.
— Nu, ele nu vor da nicio probă. Toată chestia cu majoretele este doar o mică pedeapsă pentru ceea ce au făcut, ca să le ajute mai bine să reflecteze, le rânjeşte directorul.
Uau, pentru prima oară simt că cineva ne ia partea. Îmi place. Ne-am putea obişnui cu asta.
— Pff, dacă dumneavoastră ziceţi, răspunde blonda, după cum o numise directorul, "Sun Hi".
Şi aşa, "tortura" noastră a început. Zi de zi am avut, pe lângă înot, şi antrenamente la clubul majoretelor. Atâtea sărituri, aruncări, dansuri stupide şi exerciţii de slăbit ne vor omorî odată şi odată. Nu că am fi prea grase, dar "prinţeselor" nu le prea convin corpurile noastre. Probabil vor să avem vreo 25 de kg şi să ne iasă oasele prin piele, pff. Patetic. După ce ne-am antrenat şi ne-am perfecţionat "skill-urile" în această "artă" magnifică, a venit şi timpul să punem totul în practică.
CITEȘTI
Unexpected Side » BTS
Fanfiction❝Park Ha-Neul, Kim Mi-Young şi Jung See-Hee sunt trei adolescente stabilite de patru ani în Coreea de Sud, ce ajung într-un final la liceul mult dorit, în care, din păcate pentru ele, nu vor sta prea mult timp. Datorită mediilor şi cunoştinţelor lor...