09: Jisoo & Insoo

2.6K 195 33
                                    


Mi-Young POV:

     Lângă mine se aflau acum nimeni alţii decât gemenii din seara precedentă.

— Ar trebui să luăm reîntâlnirea asta ca pe un semn? întreabă unul dintre ei, trăgându-mi afişul de sub mână şi holbându-se la el.

— Putem să o numim coincidenţă, îi zâmbesc ironic şi îi smulg, la rândul meu, afişul. Eu am fost prima aici.

— De fapt, am pus în acelaşi timp mâna pe el!

     Tragem amândoi de afiş, aproape rupându-l, până hotărâm să-l lipim la loc, ca să fim chit.

— Să ne uităm aşa, sugerez.

       Cât timp ne-am certat pentru afiş, Ha-Neul şi See-Hee ni s-au alăturat şi ele.

— Nu e ca şi cum este un afiş din aur, ne spune See-Hee sarcastică.

— Uite, See-Hee, cred că aici ai acceptat să mergi cu Jin.

     Ha-Neul o ia de mâna, trăgând-o mai aproape de afiş şi îndemnând-o să se uite pe el. Se uită câteva secunde la el foarte mirată, clipeşte de câteva ori, apoi pune mâna pe el, vrând să îl rupă.

— Cum am putut accep—

     Revolta ei asupra afişului este oprită de domnul director, atunci când acesta apare surprinzător lângă noi şi-i ia afişul din mâna, înainte să apuce să-l rupă.

— Nici să nu te gândeşti. M-a costat ceva timp şi bani să creez şi să lipesc aceste afişe în tot liceul.

     Acesta se uită încruntat la noi, flutură puţin afişul pentru a-l "curăţa", apoi îl lipeşte înapoi pe dulap, asigurându-se că nu cade.

— Ne-am gândit să organizăm un bal în cinstea câştigării revanşei împotriva liceului rival.

     Directorul ne confirmă foarte mândru toate bănuielile despre zarva din dimineaţa asta.

— Minunat. Se pare că am o înţelegere de anulat, spune See-Hee oftând. Şi chiar îmi doream ciocolatele alea!

— Nu ştiu despre ce înţelegere vorbeşti, dar voi 3 sunteţi obligate oricum să mergeţi, ne informează rânjind.

— De ce?!

— Pentru că aţi fost în echipa majoretelor. Mi se pare normal.

      Ne mai râde o dată în faţă, apoi îşi continuă drumul pe hol.

— O să verific dacă sunteţi acolo! Fiţi sigure că vă găsiţi parteneeri!~

      Este tot ce mai auzim de la el înainte ca acesta să urce scările.

— Minunat! Dacă tot suntem obligate să mergem, nu ar trebui să ne dea şi un partener? Aşa, ca bonus pentru timpul pe care-l vom irosi degeaba acolo.

      Ha-Neul este mai nervoasă ca de obicei.

— Se pare că vom merge singure, mă alătur ei. Felicitări, See-Hee! Jin e la dispoziţia ta.

         Eu şi Ha-Neul începem să o tachinăm împreună pe See-Hee.

— Nu e ca şi cum o fac pentru că-l plac, se apără ea. Chiar îmi doresc o asemenea rezervă de ciocolate.

— Suntem sigure de asta.

     Continuăm, dându-i coate şi aruncându-i nişte priviri perverse. Gemenii ne urmează şi încep şi ei să îşi dea coate şi nişte priviri suspicioase, apoi se hotărăsc să ne vorbească.

Unexpected Side » BTSUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum