1/BAŞLANGIÇ/1

1.2K 70 23
                                    

''Jiyeon hala hazırlanmadın mı ?''

''5 dakikaya kapıdayım siz çıkın''

Telefonu kapattıktan sonra makyajımı bitirdim ve elbisemi kontrol edip çıkmaya hazırlandım.
Benim için güzel normal bir gece olacaktı.Siwon beni gezdirmek için nereye götürmesi gerektiğini iyi biliyordu.
Ve tabiki yanımızda en iyi arkadaşım Suzy de olacaktı.
O da bizimle gezerdi ve asla rahatsız olmazdı aynı şekilde bende rahatsız olmazdım.
Siwon ile yalnız kalmak beni rahatsız hissettiriyordu.
Babamın zoru ile onla çıkıyordum.
Yoksa benim hayallerimdeki insanı karşılamıyordu.
Sadece parası vardı ve tanıdığımızdı.
Ve babam için gerekli olan tek şey de buydu.
Mirasını koruyabilecek bir çocuk.
Bana sormaya ihtiyacı yoktu.
Telefonun bir daha çaldığını görünce hemen çantamı alıp kapıya koştum.
Kapı da bekleyen klasik müthiş bir araba .Her zaman ki gibi....
Hemen ön koltuğa geçtim.

''Yine geciktin prenses'' dedi ve yanağıma bir öpücük kondurdu.
O gerçekten çok nazik kibar birisi idi.Herkesin isteyeceği tarz da birisi.
Ama benim değil.
Ben onun yanın da mutlu olamıyordum.Kalbiim atmıyordu.
Ne biliyim heycanlanmıyordum.Gerçekten aptalmıydım acaba?
O hem zengin hem kibar hem yakışıklı iken ben onu sevemiyordum.

''Bu sefer nereyi seçtin benim için acaba ??''

''Küçük bir gece kulübü.''

''Gerçekten mi?? niye söylemedin?? Üstüme daha rahat bişeyler giyebilirdim.Ayrıca senin gibi birisini tarzı değildir öyle yerler nasıl oldu da öyle bir yere karar verdin??''

''Suzy zorladı.Ordaki grubun çok iyi çaldığını ayrıca orasının havasının güzel olduğunu söyledi.''

''Evet tatlım.Gerçekten küçük çok tatlı bir yer.Hoşuna gideceğine eminim.Ayrıca ordaki grup çok genç ve çok tatlı.''

''Genç derken ne kadar küçükler??''

''O kadarını bilmiyorum sen sorarsın '' -Suzy den küçük bir kıkırdama geldi-

Siwon rahatsız olduğunu belirtmek için öksürdü.Belli ki hoşlanmamışdı.

Onda sonra da konuşmadık zaten.Kulübe geldiğimiz de arabayı park etti ve kapıyı benim için açtı.Arabadan çıktıktan sonra yavaşça koluna girdim ve kulübün içine girdik.Bayağı gürültülü bir yerdi ve Siwon böyle yerlerden hiç hoşlanmazdı.

''Suzy hani burası güzel bir yerdi??''

''Güzel de zaten hemen önyargılı davranma Siwon tamam gürültülü yerlerden hoşlanmayabilirsin ama alışınca sıcak bir ortam olduğunu göreceksin.''

Siwon Suzy'e pek inanamadım der gibi bir bakış attı.
Doğrusu bana da gürültülü gelmişti.
Çok kalabalık değildi belki ama elektro gitar sesi kulübü dolduruyordu.
Oturacak güzel bir yer bulunca Siwon lavaboya gitmek için kalktı.

(İsterseniz sarkiyi simdi acabilirsiniz)

Biz de Suzy ile grubu dinliyorduk.Gerçekten güzel çalıyorlardı.
Hele ortadaki siyah saçlı çocuk.
Sanki gitarı kalbinin bir ifadesi gibi belirtiyordu.
Duygularını dışa vurarmışcasına...
Gerçekten sadece onu izlemek bile içindekileri anlatıyordu.
Ayrıca kaç yaşındaydı bilmiyorum ama içimden bir ses benim yaşlarımda olduğunu söylüyordu.
Vokalist olan ise ona göre daha erkeksiydi gitarcı çocuk ondan daha genç duruyordu ama yaşları birbirine yakındı ve gerçekten genç ve tatlıydılar.

Düşüncelerimi kesen , kapıdan gelen bir ses yoğunluğu yüzünden arkamı döndüm ve kapıya baktım.
2 3 tane mafya tipli insanlar içeriye girdi.Tam da o arada Siwon hemen yanıma geldi ve bana burda noluyor gibisinden bir bakış attı.Ve bende bilmediğimi belirtmek için kafamı sağa sola döndürdüm.

Ellerinde silah vardı ve birden !!!! Durup dururken bir insanı vurdular .Herkes şok içerisindeydi.Ortalık birbirine karıştı herkes kaçmaya çalışıyordu.

''Jiyeon Suzy çabuk arabaya binin !!! Çabuk koşun!!!''

Suzy önden bende arkadan koşuyorduk hemen buradan çıkmamız gerekiyordu yoksa birimiz vurulabilirdi.
Hızlı adımlarla yürürken aniden koca bir kol beni çekti ve boynumu kolları arasına aldı.
Ne olduğunu anlayamadan kafamda metal bir ağırlık hissettim.
Sonun da gözlerimi açabildiğim de o mafyalı adamlardan birinin kollarında olduğumu anladım ve hareket edemiyordum.

AHHH OLAMAZ!! SİWON !!!

Beni korumak için adamın önüne geçmişti.

''Siwon hemen şurdan çekil!!''

''Kız doğru söylüyor çekilmezsen seni de vururum . Ayrıca benim işim senle değil.O yüzden fazla kaşınma da çekil önümden!!!''

Siwon hiç bir şey demeden adamın önünde durmaya devam ediyordu. Bağıramıyordum da nefesim kesilmişti.Gerçekten korkuyordum.Ve aniden BUMMM!!!! diye bir ses .
Silah yakınımda patladığı için duyamıyordum ve o şok yüzünden gözlerimi de açamıyordum.
Ama bir yere sürüklendiğimi anladım.Gözlerimi yavaşça açtığım da gitarcı çocuğa doğru gittiğimizi farkettim.Gerçekten nefes bile almakta zorlanıyordum ve demin gelen silah sesinin Siwon da son bulmadığını düşünmek için kendimi zorluyordum.
Birden boynumdan tutan adam beni bıraktı , saçımdan kaldırdı ve kafama silahı dayadı.

''Eğer şu güzel kadının ölmesini istemiyorsan çocuk dediklerimi yapacaksın!! Seni eninde sonunda bulucağımı biliyordun.Neden bu kadar uzattın anlamıyorum.''

Çocuktan bir çıt bile çıkmadı.
Kaçış yolu arayacak durumda değildi.
Her yerde adam vardı.
Bir hareketin de onu vurabilirlerdi.
Benim kurtulma ihtimalim hiç yoktu.Adamdan kurtulmaya çalıştığım da o saçımı daha fazla çekip canımı daha çok acıtıyordu.
Ve ortalıkta Siwon'u da göremiyordum.Gerçekten şu an ki durumdan kurtulmak istiyordum,çok güçsüz bir kız değildim ama bu şok bana fazlaydı.
O an da bir SİLAH SESİ DAHA !!!

''Çabuk kalk ne yapıyorsun hadi kalkasana !!!''

Yerdeydim ,adamdan kurtulmuştum önümdeki çocuk onu vurmuştu.
Ve şimdi bana kalkmam için bağırıyodu.
Her şey doğru düzgün kavramam 5 10 saniyemi almıştı.
Hemen ayağa kalktım.
Çocuk beni kolumdan tuttuğu gibi kapıya doğru iteledi ve kaçmaya başladık.Topuklularla koşamayacağımı anladığım için hemen ayağımdan fırlattım ve hızla koşmaya devam ettik.
Bir kaç sokak ilersine gittikten sonra soluklanmak için durduğumuz da çocuk kolumu bıraktı.
İlk defa bu kadar fazla koşmuştum ve boğazım ağrıyordu.

''Şimdi ne yapacağız??'' beni duymamış gibimi davranıyordu yoksa gerçekten duymuyormuydu.

''HEYY SANA DİYO-''

''Bişey yapmayacağız ben yapacağım.Seni kurtardım işte gidebilirsin.''

''Ne??!! Beni burda mmı bırakacaksın? Hiç bilmediğim bir yer burası eve nasıl döneceğim ?? Saate bak bu saatte tek başıma bu sokaklarda çıldırmışsın!!''

''Seni de mi yanım da götürmemi istiyorsun git başımdan senle işim yok ne yaparsan yap umrumda değilsin seni o adamın elinden kurtardım işte gerisini kendin hallet.''

İnanamıyorum beni bırakmış arkasına bile bakmadan yürüyordu.Ben bu sokakta bu saatte tek başıma ne yapabilirdim?? Yanımda telefon para hiç bir şey yoktu.

''BARİ ADINI SÖYLEEE!!''

Duraksadı.Baştan beri bu çocuğun ismini merak ediyordum.Böyle bir an da söylemem çok garip kaçmıştı ama merakımı gidermeliydim ne olursa olsun.

''Sana adımı söyleyecek kadar aptalmıyım sence??''

''LÜTFEN''

''MYUNGSOO''

Söylediği için sevinmiştim ve yüzümden belli oluyordu.

''Gerçek ismim değil sana gerçek ismimi söyleyecek kadar aptal değilim.''







EYESHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin