Μετά από όλο αυτό το καταπληκτικό συμβαν.... Η Ερμιόνη πήγε στο δωμάτιο της για να πάρει κάτι ένα βιβλίο ή κάτι άλλο που είχε ξεχάσει ... και το ήθελε εκείνη τη στιγμή !
Καθώς κατέβαινε τις σκάλες άκουγε διάφορες σιγανες ύποπτες συνομιλίες !!!!
Όταν πάτησε στο τελευταίο είδε ένα φανταστικό θέαμα .... !Πολλά εκπληκτικά φαγητά και γλυκά από τα χέρια της Μολλυ διακοσμούν το χώρο με τα χρώματα και τις μυρωδιές !
Επίσης πολλά Μπαλόνι με το όνομα Ερμιόνη γραμμένο από κάποιον ήταν διακοσμημένα στο δωμάτιο !
Επιπλέον όλοι οι φίλοι της ήταν εκεί ... ο Νεβιλλε η Λυνα ο Χαρρυ ο Ρον ο Τζόρτζ και ο Φρέντ και η Τζιννιε οι οποίο της τραγουδούσαν το τραγούδι γενεθλίων .....
Η Ερμιόνη είχε κάτσει και κοιτούσε έκπληκτη .... δεν μπορούσε να συγκρατήσει τα δάκρυα της από τη συγκίνηση ..... έτρεξε και τους αγκαλιασε όλους ....
Μετά από κάποιες στιγμές έκοψαν την τούρτα , έφαγαν και άρχισαν να χορεύουν !
Μολλυ: παιδιά εγώ με τον Αρθουρ πρέπει να φύγουμε ... έχουμε κάποιες δουλειές ... να είστε φρόνιμοι...
Ερμιόνη Τζιννιε Λυνα σας Παρακαλώ θα τους προσέχετε .... Φρεντ Τζόρτζ τα κόλπα ΈΞΩ ΑΠΌ ΤΟ ΣΠΊΤΙ ΚΑΙ ΠΡΟΣΕΞΩ ΣΤΑ ΓΥΑΛΙΚΑΌλοι οι Ουεσλοι μαζί : ΟΚ ΜΑΜΑ ΘΑ ΠΡΟΣΕΧΟΥΜΕ !
Και ξέσπασαν όλοι σε γέλια !
Μετά από κάποιες στιγμές :
Ρ: Ερμιόνη μου ! πάμε να χορέψουμε
Ερμ: Ναι !
Ρ: ωραία !Όλοι άρχισαν να χορεύουν ο Ρον με την Ερμιόνη Ο χαρρυ με την Τζιννιε και μετά από λίγο ο Νεβιλλε και η Λυνα και ο Φρέντ με τον Τζορτζ ! :)
Μετά από μια ώρα περίπου τα δίδυμα τα οποία είχαν φύγει από το παρτυ και είχαν πάει στον κήπο για να ετοιμάσουν τα δικά τους κόλπα :
Φρ, Τζ : Ερμιόνη ελα εξωω! .....
Ερμ : Οκ Παιδιά !Η Ερμιόνη βγήκε και ...... ξαφνικά χρωματιστοί πύραυλοι πετάχτηκαν από το πίσω μέρος του σπιτιού .... στους πυραύλους αυτούς ήταν πάνω ο Φρέντ και ο Τζόρτζ.... καθώς προχωρούσαν άφηναν μια πορτοκαλί σκόνη πίσω τους ....
Όταν έφτασαν αρκετά ψηλά σχημάτισαν με αυτή τη σκόνη ένα "ΧΡΌΝΙΑ ΠΟΛΛΆ ΕΡΜΙΌΝΗ " και δίπλα όπως πάντα το κλασσικό "W" από το Ουεσλοι ....
Ήταν τόσο ωραίο ....Είχε φτάσει 3 το βράδυ ...
Τα παιδιά ξεχάστηκαν από τα γέλια τις κουβέντες το χορό το φαγητό την τούρτα και τα τρίκ των διδύμων ....
Περνούσαν φανταστικα ....Μια στιγμή η Λυνα βγήκε έξω για να πάρει λίγο αέρα ! ....
Έμεινε έκπληκτη καθώς είδε .....
Γειά σας και πάλι ... για να δούμε τι είδε η Λυνα αυτό που πρέπει να κάνετε είναι να διαβάσετε το επόμενο παρτ για αν δείτε τι θα γίνει .....
Λοιπόν βοτε και κομεντ πλζ
Λοβε υου ολ