Δυο καινουρια παιδια !!

171 11 9
                                    

Η μερα πέρασε !
Η Ερμιόνη μετά από όλα αυτά ξέχασε τελείως τον Βίκτορα !

Ερμ: Βίκτορ!
Οχ θεε μου εξαιτίας μου έπαθες ότι έπαθες ! , είπε καθώς έμπαινε στο αναρρωτηριο
Β: Όχι μην ανησυχείς είμαι μια χαρά ! Εσύ πως είσαι δεν σου έκανε τίποτα έτσι ! .... γεια σου Ντρακο !
Ντρ: Γειά ! Ελπίζω να είσαι καλά !
Καλά δεν ξέρει τι έγινε !
Β: Πείτε τι έγινε !

Ο Ντρακο και η Ερμιόνη του εξήγησαν τα πάντα ! Ο Βίκτορ έμεινε άφωνος !
Λίγες στιγμές αργότερα είδαν υον κυρία Πομφρι να έρχεται προς το μέρος τους !

κΠ: Βίκτορ θα βγεις !
Ερμ: πότε ;
κΠ: Τώρα !
Ερμ: Αχ τέλεια !

Η κυρία Πομφρι έφυγε!
Β: Ερμιόνη χωρίσατε;
Ερμ: Ναι! ... Έχω τον Ντρακο και με στηρίζει .... Ξέρεις τι λένε ;
Β: Τι ;
Ερμ: Δεν χρειάζεσαι σχέσεις αν έχεις τέτοιους φίλους ! .....
Ντρ: Χαχαχα ! Εμείς θα είμαστε πάντα εδώ για να σε στηρίζουμε !

Εκείνη τη στιγμή μπαίνει μέσα στο αναρρωτηριο ο κύριος Ορατιος Σλακγορν!

ΟΣ: Παιδιά ελάτε στην αίθουσα του δείπνου υπάρχει κάτι σημαντικού που πρέπει να ακούσετε !
Όλοι μαζι: Ερχόμαστε !

Τα παιδιά πήγαν στην (μεγάλη )κεντρική αίθουσα ! Εκεί είδαν όλους τους καθηγητές στο τραπέζι των καθηγητών και τα περισσότερα παιδιά να κάθονται στα ανάλογα τραπέζια τους ! Η Ερμιόνη πήγε στο Γριφιντορ και ο Ντρακο στο σλιθεριν ..... ο Βίκτορ ήρθε πέντε λεπτά πιο μετά και πήγε στο τραπέζι υον καθηγητών !

ΚΜ(ακοναγκαλ): Παιδιά μου καλησπέρα.....
Έπρεπε να σαν διακόψουμε από τις δραστηριοτητες σας γιατί πρέπει να σαν ανακοινώσουμε κάτι σημαντικό !
Φέτος και για όσα χρόνια είναι ακόμα απαραίτητα θα έχουμε 2 καινούριους μαθητές ! Παιδιά μου καλωσορίστε τον Ιθαν και την Μιράντα Παουερλαβε ! Τα παιδιά είναι Ravenclaw ! Σας παρακαλώ κάποιος μετά να τους δείξει τους χώρους !

Όλα τα παιδιά ξέσπασαν σε χειροκροτηματα !

Ι(θαν): Παιδιά Γειά σας είμαι ο ιθαν παουερλαβ .... και από εδώ η αδελφή μου μιράντα !
Ευχόμαστε να περάσουμε καλά μαζί σας να κάνουμε φιλίες .... ελπίζουμε γρήγορα κιόλας και να .... μάθουμε γενικά πράγματα !
Αυτά είχα να πω !
Μ(ιραντα): Λοιπόν και εγώ είμαι η Μιράντα ..... εμ .... Όλα σας τα είπε ο ιθαν αλλά θέλω να σας πω και εγώ κάτι ... εμ ... Όσο γίνεται θέλω να μας βοηθήσετε να προσαρμοστουμε στο σχολείο σας .... και θα σας είμαστε ευγνώμων ..... Φύγαμε από το σχολείο μαγειας που ήμασταν .... Γιατί δεν μας ήθελε κάνεις επί 7 χρόνια που ήμασταν εκεί .... εμείς είμαστε δηλαδή θέλουμε να πιστεύουμε ότι είμαστε κοινωνικοί...... Αυτά είχα να πω !
Γειά σας ! Ααα επίσης καταταχτηκαμε στο Ravenclow και είμαστε 8ετης!
Αυτά !

Τα δίδυμα φαίνονταν ευγενικά και συμπαθητικά !

Ο Ιθαν ήταν ένα ψηλό λεπτό όμορφο αγόρι με κάστανα μαλλιά και πράσινα μάτια !
Η Μιράντα ήταν λίγο πιο κοντή από υον αδελφό της και είχε πυροξανθα μαλλιά και πράσινα μάτια .... Ήταν πολύ όμορφη! Και συνεχώς έπιανε τα μαλλιά της κοτσίδα !

Παιδιά το ξέρω αυτό είναι μικρό !
Τεσπα ξέρετε βοτε και κομμεντ !
Τα λέμε στο επόμενο κεφάλαιο !
♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡

I am in  love with you (Ron Weasley Hermione Granger FANFIC )Where stories live. Discover now