Ένας περίεργος επισκέπτης ήρθε

295 22 0
                                    

Η Λυνα βγήκε έξω για να πάρει αέρα...!!

Έμεινε έκπληκτη καθώς είδε τον Ντρακο Μαλφοι να στέκεται στον τοίχο της αποθήκης με τα σκουποξυλα ! ...

Ντρ: Λυνα ... Λυνα ... Μην φεύγεις ελα εδώ .....
Λ: Ναι Συγγνώμη .... αντίδραση της στιγμής δεν ήξερα τι θα μου κάνεις ...
Ντρ: Ε όχι και τι θα σου κάνω .... Καλά δεν λέω σας έχω κάνει πολλά ... αλλά Τον ποττερ θέλω να σκοτώσω όχι εσένα ... δεν θέλω να με φοβάσαι ....
Λ: Καλά Συγγνώμη .... Θες να σου πω την αλήθεια ... Εγώ ..... πότε δεν σε μίσησα σε θεωρούσα φίλο και μια στιγμή μου άρεσε λίγο στο π δεύτερο έτος περίπου .... Καλά το ξέρω εσύ ποτέ δεν ένιωσες κάτι τέτοιο για εμένα αλλά νομίζω ότι τώρα που μου φέρεσαι ωραία έπρεπε να στο πω ....
Ντρ: Α ... οκ ! Να πω την αλήθεια όχι... αλλά θα μπορούσαμε να γίνουμε φίλοι αν δεν είχε γίνει όλο αυτό με τον ποττερ που τον υποστηριξες!
Λ: Ο Ποττερ που λες είναι φίλος μου .... κολλητός μου! Μου έχει συνμπαρασταθει πάρα πολύ ... Όσο δεν μου έχει συνμπαρασταθει κανένας άλλος ..... ! Και του το χρωστούσα .... και όχι μόνο για υον Χαρρυ αλλά και για το δικό μου καλό !
Ντρ: Καλά Συγγνώμη ... Αλλά μπορώ να να ξανά φτιάξω όλα από την αρχή ... μπορούμε να γίνουμε φίλοι ... Οι καλύτεροι ... οκ ;
Λ:Ναι οκ ... Βέβαια .... Μου αρέσει να γνωρίζω ανθρώπους από την αρχή ...
Ντρ: Έχεις να μάθεις πάρα πολλά από εμένα .....
Λ: Γιατί νομίζεις από εμένα ... ... Θέλω να σου πω κάτι ... βασικά ... άστο δεν πειράζει !
Ντρ: Πες Ότι θες μην με ντρέπεσαι ...
Λ : δεν σε ντρέπομαι .. εσυ μπορεί να νιώσεις περίεργα .....
Ντρ: Θες να σου δείξω το σήμα ... το σκοτεινό σήμα ..... !
Λ: Μα πως το ....
Ντρ: Μου το έχουν πει πολλοί ...
Θα στο δείξω αλλά μόνο για δευτερόλεπτα γιατί μπορεί να τσούξει το σημάδι του χαρρυ αν και δεν έχει μεγάλη επίδραση τώρα που σκοτώθηκε ο Βόλτεμορντ.... είπε και σήκωσε το μανίκι του χεριού που είχε το σκοτεινό σήμα... Είχε ξεθωριάσει και ήταν γκρι ... Μόνο τα μάτια δεν είχαν ξεθωριάσει καθόλου (του φιδιού)
Λ: Σαν σχήμα είναι ωραίο αλλά αν μάθεις τι είναι .... Συγγνώμη κιόλας ....
Ντρ: Λυνα .... είπε και της έπιασε το χέρι ... Λυνα δεν πρέπει να μου ζητάς συγγνώμη... Εγώ πρέπει να σου ζητήσω ....
Λ: Εντάξει ... είπε και κοκκινησε
Ντρ: Θέλω να μάθω πράγματα για εσένα ... αν θες και εσύ βέβαια
Λ: Ναι οκ ! Λοιπόν εμ .... είπε και σκεφτόταν κάτι να του πει ...
Ντρ: Η ζωή σου είναι πολύ ενδιαφέρουσα το ξέρω ..... .....
Λ: Εμ μάλλον .... του είπε και άρχισε να αφηγείται πολλά πράγματα από τη ζωή της ....
Μετά είπε και ο Ντρακο....
Γελούσαν , λυπουνταν, χαίρονταν, .....

Η Λυνα του έλεγε για τα ναρκγλς τα πλάσματα που μπορεί να τα δει μόνο οποίος έχει δει το θάνατο και για άλλα πλάσματα ..... Του μίλαγε για τον "ΣΟΦΙΣΤΗ" την εφημερίδα που πούλαγε ..... μαζί με άλλα κορίτσια ....
Επίσης του είπε ότι ένιωθε κάτι πολύ δυνατό .... για ένα παιδί .... για ένα παιδί .... τον Νεβιλλε...
Ντρ: Αλήθεια τώρα ; Σου αρέσει ο Νεβιλλε;
Λ: Ναι γιατί ; Είναι καλό παιδί καλός μαθητής και μου συμπεριφερεται πολύ ωραία ! .... Και είναι γλυκούλης !
Ναι αλλά σε παρακαλώ δεν θέλω να το πεις σε κανέναν ... Τα ναρκγλς πάντως το ξέρουν .... δεν ήθελα να τους πω αλλά το έμαθαν ...τι να πω !
Ντρ: Καλά οκ .. ότι θες ....
Ο Ντρακο από την άλλη της μιλούσε για την παιδική ζωή του ... Τους θανατοφαγους τον Βόλτεμορντ τους γονείς του ..... Γιατί μισούσε τον Χαρρυ και αλλα τέτοια ..... Η αλήθεια είναι ότι δεν είχε πολλά καλά πράγματα από τη ζωή του μέχρι τώρα να πει ....
Λ: Μπορώ να σε βοηθήσω εγώ να κάνεις τη ζωή σου πιο ωραιαα ....
Μπορούμε να κάνουμε πολλά πράγματα μαζί .... Και πιστεύω να σε συγχωρέσουν όλα τα παιδιά ....
Ντρ: Λυνα ... Αυτό δεν το ξέρω ....
Λ: Καλά οκ .... με την κουβέντα δεν μου είπες γιατί ήρθες εδώ. ....
Ντρ: για να πω χρόνια πολλά στην Ερμιόνη. ..
Λ: το ήξερες ...;
Ντρ: Βέβαια .... ξέρω πολλά για τους τρεις ...... αλλά θα το είπα ποτέ σε κανέναν ειδικά για την Ερμιόνη ......
Λ: Καλά αλλά δεν θα την ξανά πεις .... m..ad...bl...o...od οκ ;
Ντρ: Ναι στο υπόσχομαι ... ...

Είχε περάσει πολλή ώρα σχεδόν μια ώρα και τα παιδιά στο παρτυ άρχισαν να ανησυχούν ...
Ν: Τζιννιε τι κάνει η λυνα μόνη της έξω
Τζι : Αχ ναι την ξέχασα ..... δεν ξέρω μπορεί να εξασκεί ξόρκια ....
Ν: καλά οκ ! . Πάντως θα πάω να δω ...

Ο Νεβιλλε βγήκε προχώρησε λίγο είδε την Λυνα να κάθεται με έναν ξανθο πολύ ψηλό παιδι ... κάτι έκαναν ... δεν ήταν σίγουρος όμως .....

Γειά σας και πάλι ...
Σορρυ άρχισα να το βάλω αυτό το παρτ
Καλά δεν πειράζει
Είναι μεγάλο έτσι ,
Ωραία
Ξέρετε .... το αστεράκι κάτω αριστερά ...
Και κομμεντ
Θνξ
Λοβε υου ολ! ♡☆

I am in  love with you (Ron Weasley Hermione Granger FANFIC )Where stories live. Discover now