Φτάσαμε επιτέλους !

173 13 1
                                    

Μετά από 10 λεπτά φτάσανε !

Τα παιδιά κατέβηκαν !

Ένας ψηλός χοντρούλης κύριος τους περίμενε είχε πολύ μακρύ μαλλί και πολλά γενιά !

Χαγκ: Ο Γειά σας παιδιά πάλι τελευταίοι άμαν ! Λοιπόν καλώς ήρθατε μετά από 2 χρόνια στην σχολή μαγειας το "Χογκουαρτς "
Χ: Ευχαριστουμε Χαγκριντ!Καλά δεν φτάσαμε ακόμα έχουμε ακόμα ... με τις θα πάμε με βάρκα η με τα θεστραλ Είπε με χαμόγελο!
Χαγκ: θεστραλς!Τίποτα παιδιά πηγαίνετε αντε !

Οι αμαξες με τα θεστραλ τους περίμεναν !

Τα 4 παιδιά μαζί με την Λυνα και τον Νεβιλλε ανέβηκαν στην ίδια άμαξα !

Μετά από 20 περίπου λεπτά έφτασαν !

Ανοιξαν οι ταιραστιες πόρτες του Χογκουαρτς και μπήκαν μέσα !

Μετά από λίγο πήγαν στην τραπεζαρία όπου τους περίμεναν με χαρά όλοι καθηγητές βέβαια χωρίς τον πιο τέλειο καλοσυνατο και καλύτερο καθηγητή από όλους ! Τον καθηγητή Άλμπους Νταμλπντορ!
Και βέβαια χωρίς τον καθηγητή Σνειπ !

Στο βάθρο ανέβηκε η καθηγήτρια Μινέρβα Μακοναγκαλ!
Τα κεριά από το βάθρο είχαν λιώσει σχεδόν όλα και η κουκουβάγια δεν άνοιξε αμέσως όταν πήγε η καθηγήτρια και πλεον διευθύντρια !

ΔΜ: Παιδιά μου Γειά σας !
Φέτος δεν έχουμε πολλούς καθηγητές μετά από το ατυχές συμβαν με υον αν πατημένο σας καθηγητή τον καθηγητή Άλμπους Νταμλπντορ! Ξέρετε όλοι φοβήθηκαν μήπως ο Βόλτεμορντ έχει αφήσει πίσω του διάφορα όπως κατάρες και τέτοια πράγματα που μπορούν να σκοτώσουν τον καθένα σας!
Η καθηγήτρια Συβιλα Τρελονι σας είπε τα περισσότερα ! Σας παρακαλώ ότι σας είπε να τα τηρήσουμε !

Και τώρα θέλω να σας πω κάτι θα υον κύριο Νταμλπντορ !

Ήταν είναι και θα είναι πάντα στην καρδιά μας !
Ήταν ένας καταπληκτικός άνθρωπος που το μόνο που ήθελε είναι να κάνει καλό σε ολους και να βρει το χαμένο κομμάτι σε όλο αυτό το παζλ τον Λόρδο Βόλτεμορντ έτσι ώστε κάποιος η ο ίδιος να τον σκοτώσει και όλοι να ελευθερωθουμε από τον φόβο και την αγωνία και τον τρόμο μήπως κάποιος σκοτωθεί η δολοφονηθεί η τραυματιστεί η μήπως πέσει πάνω του κατάρα !

Λοιπόν δεν θα πω παραπάνω !
Γριφιντορ, Σλιθεριν, Χαφλαπαφ, Ραβενκλοου καλώς ήρθατε πάλι για πολλοστή φορά στην παλαιότερη σχολή μαγειας και πλεον φτιαγμένη την σχολή Χογκουαρτς!

Όλοι χειροκροτησαν!
Κάποιοι έκλαψαν!
Κάποιοι είχαν βαρεθει!
Κάποιοι άκουγαν πολύ προσεκτικά όπως τα 4 παιδιά !

Μετά από μιάμιση ώρα που τα παιδιά είχαν φάει :

ΔΜ: Παιδια είναι ώρα να πάτε στα εντευκτηρια σας και στους κοιτωνες σας !
Λοιπόν καληνύχτα !

Όλα τα παιδιά σηκώθηκαν και πήγαν στα ανάλογα εντευκτηρια!

Ο χαρρυ η Ερμιόνη ο Ρον και η Τζιννιε κάθισαν μέχρι αργά στο εντευκτηριο τους και μιλούσαν τραγουδούσαν σκεφτονταν τι θα κάνουν στο μέλλον !
Επίσης σκεφτονταν τι πέρασαν για να φτάσουν εκεί που είναι !

I am in  love with you (Ron Weasley Hermione Granger FANFIC )Where stories live. Discover now