Όταν ξύπνησε η Ερμιόνη ο χαρρυ και ο Ρον ήταν εκεί που τους άφησε το βράδυ !
Ρ: Ερμιόνη Καλημέρα ! , είπε και έτρεξε προς το μέρος της !
Ερμ: Τι θες ;
Ρ: Κοίτα τι σου φτιαξα!
Χ: Ναι Ερμιόνη κοίτα τι σου έφτιαξε !
Ερμ: ναι ναι ..... Ευχαριστώ δεν ήταν ανάγκη ! Μπορώ να φάω και μόνη μου ξέρεις ! Χεράκια ποδαράκια έχω ! , είπε και έφυγε !Ο Ρον έμεινε ακίνητος και ένα δάκρυ έτρεξε από το πρόσωπο του !
Χ: Ναι ρε φίλε τώρα κλαις ;
Ρ: τη θέλω πίσω ! Την αγαπάω !
Ν: παιδιά ... Ρον γιατί κλαις ;
Χ: Ο Νεβιλλε ! Γειά !
Ν: Δεν πιστεύω να κλαις για την Ερμιόνη !
Χ: έχει πάθει σοκ !
Ν: Ρον Συγγνώμη αλλά εσύ την χώρισες ! Και σορρυ που σου λέω αλλά εχθές ήταν με αυτόν τον καινούριο τον ιθαν παουερλαβ και κάθονταν και Γελούσαν και μιλούσαν και αν άκουσα καλά η Ερμιόνη του μιλούσε για εσένα και δεν είπε και τα καλύτερα λόγια !
Ρ: Τι;; Ακόμα δεν χωρίσαμε και...και....
Χ: Ηρέμησε θα πάω να της μιλήσω!
Ρ: Όχι άστο ! Θα πάω εγώ ! Πρέπει να πάω εγώ ! ευχαριστώ Νεβιλλε !
Ν: Τίποτα !
Ρ: Λοιπόν πάω ! Που είπε ότι πήγε ! Αα ναι ! Πάω !Ο Ρον πήγε στην Ερμιόνη!
Ε: Τι θες ;
Ρ: Εσένα !
Ε: Τι με θες !
Ρ: Θέλω να είμαστε ξανά μαζί !
Ε: Δεν καταλαβαίνω!
Ρ: θέλω να είμαστε ξανά μαζί ! Θέλω να σε παίρνω αγκαλιές να σε φιλάω να ξαπλωνουμε μαζί να πηγαίνουμε βόλτες μαζί να διαβάζουμε μαζί να κάνουμε βλακειες μαζί να τρώμε μαζί ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΜΑΖΊ ! ΣΕ ΑΓΑΠΑΩΩ ΣΕ ΘΈΛΩ ΠΊΣΩ !Η Ερμιόνη έμεινε και δεν πίστευε στα αφτιά της ! Αυτός την χώρισε και αυτός θέλει να είναι ξανά μαζί !
Ε: Ρον δεν καταλαβαίνω γιατί το κάνεις αυτό !
Ρ: Επειδή θέλω να είμαστε μαζί !
Ε: Δεν γίνεται !
Ρ: Γιατί ;
Ε: Γιατί νομίζω ότι είμαι ερωτευμένη με άλλον !
Ρ: Τι;;;
Ε: Άργησες ...... Η μάλλον δεν έπρεπε να με χωρίσεις καν !
Ρ: Μην μου το κάνεις αυτό !
Ε: Ναι ρον δεν είναι όλα έτσι όπως τα θέλουμε !
Ρ: Τουλάχιστον τον ξέρω ! , είπε και ένα δάκρυ κύλησε από τα μάτια του !
Ε: Ναι !
Ρ: Ο Ντρακο ! Αλήθεια ; ο Ντρακο ! Με άφησες για αυτόν τον .... αααα τι λες;
Ε: Καταρχάς δεν είναι είναι Ντρακο και δεύτερον μην τον βρίζεις ! Και ΔΕΝ ΣΕ ΆΦΗΣΑ ΕΓΩΩ ! ΑΝ ΘΥΜΆΣΑΙ ΜΕ ΆΦΗΣΑ ΕΠΕΙΔΉ ΠΊΣΩ ΆΦΗΣΑ ΝΑ ΘΕΡΑΠΕΥΣΩ ΚΆΠΟΙΟΝ ! Λοιπόν τώρα φύγε γιατί θέλω να φάω με την ησυχία μου με την Τζιννιε και τη Λυνα και τον Νεβιλλε !
Ρ: Καλά Ερμιόνη ! Αλλά ...
Ε: Τι αλλά...
Ρ: Φεύγω !
Ε: Δεν σου είπα να κάτσεις !Είπε και έφυγε ο ρον και η Ερμιόνη πήγε στην Τζιννιε και στην λυνα !
!!!!!!
Γειααα είναι λίγο λυπητερό ! Ναι το ξέρω !
Του μίλησε άσχημα :( :( :( :(
Τέλος πάντων !
Βοτε και κομμεντ!