Ο Νεβιλλε βγήκε προχώρησε λίγο είδε την Λυνα να κάθεται με έναν ξανθο πολύ ψηλό παιδι ... κάτι έκαναν ... δεν ήταν σίγουρος όμως .....
Ν: Λυνα ... Λυνα ΤΙ ;; ΜΑ .... , είπε και έφυγε τρέχοντας
Είχε δει τον Ντρακο και την Λυνα να .. να φιλιούνται ... μα πως ... τι , γιατί , να δεν γίνεται !
Λ: ... Νεβιλλε ... Όχι ... Ελα εδώ μη φεύγεις ... ...
Ντρ: Σορρυ ... δεν ήξερα ότι είστε μαζί!
Λ: Δεν είμαστε ...
Ντρ: Α καλά τότε
Λ: άσε μας ρε Ντρακο την όρεξη σου είχα ... , και έτρεξε να τον προλάβει ...Στο σπίτι
Η λυνα δεν είχε προλάβει τον Νεβιλλε ο οποίος είχε χαιρετήσει και είχε φύγει από την στεναχωρια του ... που είδε τον εχθρό με την κοπέλα που του άρεσε ...
Ναι ναι Καλά ακούσατε ... ο Νεβιλλε ήταν τρελά ερωτευμένος από την πρώτη στιγμή που την είδε ... και ήξερε ότι κάτι νιώθει και αυτή για εκείνον ... και τον πρόδωσε με τον χειρότερο τρόπο ... ΜΕ ΤΟΝ ΕΧΘΡΌ ΌΛΩΝ ;; !!Ερμ: Νεβιλλε φεύγεις ;;;
Νεβ: Ναι Ερμιόνη μου φεύγω .... τα λέμε το "Χογκουαρτς "
Χρόνια πολλά
Γειά χαρρυ τα λέμε ρον ...
Γειά σας παιδιά ...
Αν έρθει η λυνα πείτε της ... τίποτα αφήστε το ...
Ερμ: καλά ευχαριστώ τα λέμε .....Ο Νεβιλλε έφυγε και μόλις έφυγε η λυνα μπήκε ....
Λ: Παιδιά έφυγε ο Νεβιλλε ;;;
Φρέντ Τζόρτζ : Ναι μόλις τώρα ...
Λ: όχι! .... :'(Τοκ τοκ τοκ : ακούστηκε η πόρτα ....
Χαρ: ποιος είναι ;;
Ρ: δεν ξέρω πάω να δωΟ Ρον άνοιξε την πόρτα ....
Έμεινε έκπληκτος όταν είδα τον Μαλφοι ....
Τότε ο Ρον έβγαλε το ραβδί του και τον απηλησε (παιδιά σορρυ όπως και να γράφεται)Ρ: Έτσι και κάνεις κακό στους δικούς μου και στους φίλους μου θα πέσουν όλες οι κατάρες πάνω σου ...
Ντρ: Ερμιόνη χρόνια πολλά
Όλοι είχαν μείνει άφωνοι ... δεν μπορούσαν να πιστέψουν ότι ήρθε ο ΝΤΡΑΚΟ ΜΑΛΦΟΙ και είπε χρόνια πολλά στην Ερμιόνη
Ερμ: Ευχαριστώ ... Ντρακο .... ευχάριστη έκπληξη
Ρ: Ερμιόνη μην του μιλάς ... δεν ξέρεις τι θέλει από εσένα ....
Ντρ: όχι όχι Παιδιά το ξέρω είναι πολλά αυτά που σας έχω κάνει και ζητώ συγγνώμη ... Καλά και οκ μισούσα τον χαρρυ όπως κανέναν άλλον ... αλλά ...
Τέλος πάντων ... δεν φταίω εγώ αυτοί με επελεξαν ... ο πατέρας μοθ ήταν στο Αζκαμπαν και με επέλεξε για να πάρω τη θέση του ...Ερμ: Γιατί δεν τους το απαγορευσες ...
Χ: είσαι καλά ...
Ρ: Δίκιο έχει πως μπορεί κάποιος να πάει κόντρα στον Βόλντεμορντ;;
Λ: κάνεις ... ... Ντρακο σίγουρα δεν ήταν ωραίο έτσι ;
Φρέντ Τζόρτζ : Μάλλον καθόλου ωραίο...
Ντρ: Ναι .... Λοιπόν δεν θα μιλάμε για εμένα ... Ερμιόνη τόσα χρόνια σε έλεγα λασποαιματη ... Συγγνώμη .... το απλό μαγγλε ήταν καλό ...
Ρ: Μην τολμήσεις να την ξανά πεις έτσι θα ....
Ερμ: σταματά ρον δεν βλέπεις ότι προσπαθεί να κάνει μια νέα αρχή
Ρ: Οκ ναι αλλά πρόσεχε Ερμιόνη μην σ κάνει τίποτα , ψιθύρισε
Φρέντ Τζόρτζ : Μπορείς να κάτσεις να φάμε μαζί .... αν θες ...
Ρ: θα φάει αυτός μαζί μας ;;;
Ερμ: Ναι βέβαια .... σταματά Ρον ... προσπαθεί να ζητήσει συγγνώμη ... σκάσε
Χ: Ναι ναι ...
Ο Ντρακο κάθισε και μιλούσε στην Ερμιόνη ....
Ρ: Χαρρυ ! Δεν ξέρω αλλά νομίζω ότι η Ερμιόνη περνάει καλά με αυτόν ...
Χ: Ναι οκ !
Ρ: Λες να τον ερωτεύτηκε ...
Χ: Ναι οκ !
Ρ: Γιατί δεν μ μιλάς ...
Χ: Αα ναι σορρυ ... Ρε απλά μιλάνε ... μη φοβάσαι ...
Ρ: Φοβάμαι μην της κάνει τίποτα ...
Χ: τι λες μωρέ ...
Ρ: πάμε ; Πάμε και εμείς ;
Χ: δεν πάω εγώ στον Μαλφοι ...
Ρ: Καλά πάω εγώ ....
Και την ώρα που προχωρούσε ο Ρον είδε τον Μαλφοι να προχωράει χαμογελώντας ... και να πηγαίνει προς τη Λυνα ... Η Ερμιόνη χαμογελουσε ....
Ρ: Ερμιόνη ... τι σου έλεγε ;;;
Ερμ: Εδώ συζητούσαμε και μ είπε ... και ένα ανέκδοτο με μια σκούπα ...
Ρ: Α μπα ξέρουν και ανέκδοτα οι θανατοφαγοι ; Λοιπόν σου έχω εμπιστοσύνη ... αλλά αν σου κάνει τίποτα θα τον γδαρω!
Ερμ: Ρον ... δεν είσαι με τα καλά σου .... Λοιπόν ηρέμησε και απόλαυσε το παρτυ .. είπε και τον φίλησε ....
Τελείωσε και αυτό το παρτ...
Βοτε και κομμεντ