Η Βόλτα των 2 παιδιών !

183 12 1
                                    

Τα παιδιά βγήκαν στον κήπο του Χογκουαρτς!
Είχε λίγη ψυχρά αλλά τα παιδιά δεν κρυωναν !
Ήταν πολύ ωραία !
Τα φύλλα από τα δέντρα έπεφταν και τα πουλάκια πετούσαν από πάνω τους !

Β: Ερμιόνη , γιατί δεν άφησες τα παιδιά να έρθουν μαζί μας !
Ερμ: Βίκτορ , ο χαρρυ ήθελε να κάνει προπόνηση και η Τζιννιε έχει μάθημα !
Για την Φλερ δεν ξέρω !
Β: Ο Ρον ;
Ερμ: Ο Ρον είναι πλέον το αγόρι μου ! Και ζηλεύει τα πάντα ! Φοβάται μην με πάρεις από αυτόν ! Αλλά αυτό δεν πρόκειται να γίνει γιατί τον αγαπάω !
Καλά και εσένα αγαπάω σαν φίλο βέβαια πια ! Μαζί πέρασαν ωραία πράγματα ! Θυμάσαι χαχα στον χορό ; Ήταν πολύ ωραία ! Η τότε που με φιλησες και ήμασταν να μαζί για λίγο !
Β: Ναι κατάλαβα ! Δεν έχει να φοβάται τίποτα ! Να το ξέρεις !
Ερμ: Το ξέρω , εγώ σου έχω εμπιστοσύνη όπως πάντα !
Β: Οκ θνξ ! Είσαι πολύ καλη φίλη !
Και ναι τα θυμάμαι όλα ... ήταν ωραίες εμπειρίες !
Ερμ: Ναι ! Εμ ...που θες να πάμε τωρα;
Β: να πάμε να δούμε την προπόνηση που θα κάνουν τα παιδιά !
Ερμ: ναι ότι θες !

Άρχισαν να περπατάνε για να πάνε στο γήπεδο κουιντιτς!

Όταν έφτασαν είδαν τον Ρον και τον χαρρυ να κάνουν προπόνηση !
Στις εξέδρες καθοταν η λυνα, η μία από τις αδερφές Πατιλ και ο ΜακΛαγκεν που όταν είδε την Ερμιόνη έτρεξε στο μέρος της !

Μακ: Ερμιόνη μου ! Γειά ! Γειά σου και εσένα Κραμ ! Είπε σαρκαστικά
Ερμ: δεν είμαι Ερμιόνη ΣΟΥ και θέλουμε να κάτσουμε μόνοι μας να δούμε υον κολλητό μου και το αγόρι μου να παίζουν !
Μακ: Α μπα τα έφτιαξες με τον Ουεσλυ .... Ερμιόνη μου εσύ θες παιδιά ώριμα και...
Β: Οποίος και αν είσαι φύγε τώρα !
Μακ: ονομάζομαι ΜακΛαγκεν !
Β: Δεν με ενδιαφέρει ! Θέλω να κάτσω μόνος μου με την Ερμιόνη για να δούμε τα παιδιά να παίζουν και να μιλήσουμε και μην ξανά πεις τίποτα για τον Ρον ο Ρον είναι πολύ καλύτερος από εσένα σε όλα! Φύγε μην σε διώξω εγώ με τον τρόπο μου !
Μακ: Θα φύγω, είπε και πριν το καταλάβει κανείς έδωσε ένα φίλη στην Ερμιόνη επόμενη εκεί που δεν το περίμενε !
Β: Ρε , τελείωνε φύγε .... ο Βίκτορ προσπάθησε να τον διώξει αλλά ο ΜακΛαγκεν έβγαλε το ραβδί του και του έκανε αποχαυνωτικο ξόρκι και έφυγε πολλά μέτρα μακριά ... ο Βίκτορ έπεσε σε μια κερκίδα και χτύπησε το κεφάλι του !

Η λυνα και η Πατιλ πήγαν κοντά του να δουν τι κάνει !

Λ: Ρε τι εκ... , είπε αλλά σταμάτησε γιατί είδε ότι είχε εξαφανιστεί μαζί με την Ερμιόνη !

Ο Ρον δεν είχε δει τίποτα !

Λ: ΡΟΝ ...ΡΟΝ Ο ΜΑΚΛΑΓΚΕΝ ΠΉΡΕ ΤΗΝ ΕΡΜΙΌΝΗ ΚΑΙ ΈΡΙΞΕ ΑΝΕΣΤΗΤΟ ΤΟΝ ΒΊΚΤΟΡΑ !
Ο ΜΑΚΛΑΓΚΕΝ ΈΦΥΓΕ ΚΑΙ Η ΕΡΜΙΌΝΗ ΜΑΖΊ ! ΕΛΑ ΕΔΏ !
Ρ: ΤΙ ΤΙ ΈΓΙΝΕ ;;; ΠΟΥ ΕΊΝΑΙ ΘΑ ΤΟΝ ΣΚΟΤΏΣΩ !
Χ: ΡΟΝ ΗΡΕΜΑ ΌΛΑ ΘΑ ΠΆΝΕ ΚΑΛΆ ΠΆΜΕ !

I am in  love with you (Ron Weasley Hermione Granger FANFIC )Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang