Μια μεγάλη αλλαγή ! ♡

145 13 7
                                    

Οι μέρες περνούσαν. . .
Ο Ρον ήταν θλιμμένος!
Η Ερμιόνη και ο Ιθαν ήρθαν πολύ κοντά !
Ο χαρρυ και η Τζιννιε τα ίδια !

Ι: Ερμιόνη .. Ερμιόνη εδώ είσαι σε έψαχνα παντού !
Ερμ : Α Γειά ! Πες τι θες !
Ι: Ξέρεις τι είναι το Φέλιξ Φέλισις;
Ερμ: Οχ θεε μου που το θυμήθηκες ;
Ι: Δεν το θυμήθηκα ! Πρώτη φορά το ακούω !
Ερμ: Τέλος πάντων ! Μετά θα σου πω μια ιστορία !
Ι: Οκ !
Ερμ: Είναι υγροποιημενη τύχη! Τι το θες ;
Ι: Ο Σλακγορχ μας έβαλε μια εργασία για να γράψουμε ένα φίλτρο που δεν ξέρουμε !
Ερμ: !!! Εμείς το κάναμε στο 5 ή 6 έτος!
Ι: Αα καλά ! Ευχαριστώ!

Ο ιθαν έκανε τις εργασίες του και πήγε για μια βόλτα με την Ερμιόνη !

Ι: Θα μ πεις αυτό που ήθελες να μου πεις ;
Ερμ: Τι;
Ι: Για μια ιστορία που θα μου ελεγες για το Φέλιξ Φέλισις!
Ερμ: Α ναι ! Λοιπόν άκου !

Η Ερμιόνη άρχισε και υου εξηγούσε πως ο χαρρυ κέρδισε το Φέλιξ Φέλισις όταν ήταν πιο μικροι (θυμηθείτε : harry potter and the half-blood Prince ) τι έκανε με αυτό του είπε για τον Σνειπ του είπε για το δωμάτιο των ευχών ! Του είπα για τον Ντρακο ! Για τον Νταμλπντορ και για το βιβλίο του χαρρυ που δεν αποχωριζοταν!

Ι: Ουαου ! Όλα αυτά έγινα εδώ !
Ερμ: Όλα ! Και είναι τέλειος αφύσικα !
Αλλά .... κοίτα την στιγμή που τα ζεις θες να πεθάνεις θες να γίνει κάτι και να εξαφανιστείς ! Αλλά όταν τα λες σε κάποιον μετά από χρόνια είναι μαγευτικό και λες από μέσα σου .... 'κοίτα να δεις πως έζησα μετά από όσα πέρασα!'
Ι: Ναι ! Λοιπόν θες να περάσουμε μαζί την μέρα όταν πάμε στο χογκσμιτ;
Ερμ: Βέβαια ! Αλλά είπα και στην Τζιννιε να έρθει !
Ι: Δεν πειράζει ! Να την γνωρίσω και καλύτερα ! Αα ο Ρον !
Ερμ: Α τι ;
Ι: πλάκα έκανα ! Χαχαχαχα !
Ερμ: Ελα μωρέ ! , είπε και τον χτύπησε στο μπράτσο !
Ι: χαχα ! Να σου πω ! Γιατί τρομάζεις και κάνεις έτσι ;
Ερμ: Γιατι; Γιατί δεν ξέρω τι να του πω ρε του μίλησα πολύ άσχημα !
Ι:Καλά ναι .... !
Ερμ: Ναι ... από τότε δεν του έχω ξανά μιλήσει !
Ι: Καλά ! Να σε ρωτήσω ;
Ερμ: ναι !
Ι: Τον αγαπας;
Ερμ: !!! ΤΙ;; Βασικά κοίτα δεν κρύβω όταν τον νοιάζομαι ....
Ι: Άρα τον αγαπάς !
Ερμ: Καλά οκ ! Αλλά .... μου φέρθηκε άσχημα ! Τον αγαπάω ! Αλλά τον μισώ ταυτόχρονα ! Τόσα χρόνια δεν ξέρεις τι ένιωσα για αυτόν τον άνθρωπο! Δεν ξέρεις τι δυνατά συναίσθημα μου προκάλεσε ! Τον αγάπησα ! Τον ερωτεύτηκα ! Ήθελα να είμαι μαζί του για πάντα ! Αλλά τα χάλασε όλα ! Αλλά.... δεν πρέπει μα στεναχωριεμαι θα προχωρήσω ! Του εύχομαι να προχωρήσει και αυτός !
Ι: Σε αγαπάει πάρα πολύ !
Ερμ: από πάντα ! Όπως και εγώ ! Λοιπόν δεν χρειάζεται να ασχολούμαστε μαζί του ...
Ι: Καλά ... !
Ερμ: Σε ευχαριστώ πάρα πολύ για την συμπαράσταση ! Είπε και υου χαμογέλασε!

Ο Ιθαν δεν κρατήθηκε και την φιλησε!!!!!!!
Την φίλησε γλυκά! Της Ερμιόνης της ήρθε ξαφνικό αλλά μετά από κάποια δευτερόλεπτα έκλεισε τα μάτια της και αφέθηκε ! Ήταν, από τη στιγμή που χώρισε με τον ρον , το καλύτερο πράγμα που της είχε συμβεί !
Δεν σκεφτόταν τίποτα ! Είχε ξεγράψει τον ρον και είχε αφεθει στον ιθαν ! Ήξερε ότι αυτός θα είναι πάντα δίπλα της ! Και δεν θα τη χωρίσει για χαζομάρες ! Ήταν όλα τέλεια !

Και ο Ιθαν είχε μια υπέροχη αίσθηση ότι θα είναι για πάντα μαζί και ότι δε θα την αφήσει ! Του άρεσε από την πρώτη στιγμή που την είδε και ήταν ευτυχισμένος ! Την αγαπούσε ! Ήταν ερωτευμένος ! Ήταν όλα τέλεια !


Γειά σας και πάλι !
Πιστεύω να το απολαύσατε όσο και εγώ γιατί είναι πάλι χαρούμενη η Ερμιόνη!
Λοιπόν βοτε και κομεντ!
Τα λέμε ! ♡¤♡¤♡¤♡
;) 《《《《《
:) 》☆》☆》

I am in  love with you (Ron Weasley Hermione Granger FANFIC )Where stories live. Discover now