Μια μεγάλη γνωριμία !

157 10 5
                                    

Ο Ντρακο και η Ερμιόνη χάρηκαν πολύ που θα γνώριζαν 2 νέα παιδιά !

Μετά από αυτή την ανακοίνωση τα παιδιά έπρεπε να πάνε στα μαθήματα τους !

Η Ερμιόνη είχε μαζί με τον Ντρακο φίλτρα και μαζί με την λυνα βοτανολογια!

Μετά τα μαθήματα η Ερμιόνη διάβασε τα μαθήματα της γρήγορα και πήγε να βρει τον Ντρακο !

Ερμ: Ντρακο ! Γειά ! Να σε ρωτήσω τελείωσες το διάβασμα για αύριο ;
Ντρ: Βέβαια!
Ερμ: Θες να πάμε καμιά βόλτα ;
Ντρ: Ναι μπορεί να δούμε και τον Ρον !
Ερμ: αυτός θα ειναι με τον χαρρυ ! Α ο χαρρυ !
Χ: Ερμιόνη ... για Ντρακο !
Ερμ: Γειά σου Χαρρυ !
Χ: Με έστειλε ο Ρον...
Ερμ: Τι θέλει ;
Χ: Με έστειλε ο Ρον για να σου πω πως έχει ένα βιβλίο σου ... λέει ότι του το είχες δώσει (είπε και της έδωσε το βιβλίο ) για ένα λόγο δεν ξέρω απλά είπε ότι δε θέλει να το ξανά δει !
Η Ερμιόνη δάκρυσε !
Χ: ελα μην κλαις αγάπη μου ! Θα υπάρχει μια λύση ! Κάτι θα γίνει ! Δεν ξέρω ! Κάτι θα βρούμε ... θα ξανά είστε μαζί !
Σε αγαπάει και το ξέρεις !
Ντρ: Ερμιόνη ηρέμησε ! Χαρρυ θα πάμε μια βόλτα να ξεσκασουμε εδώ έξω ! Στον κήπο ! Θα έρθεις ;
Χ: Θέλει να τον βοηθήσω σε κάτι ο Ρον και μετά θα ....
Εκείνη τη στιγμή ακούστηκε η φωνή υου Ρον !
Ρ: Χαρρυ άμαν πια ... Ελα εδώ !
Χ: Παιδιά σορρυ ! Κάποια άλλη φορά !
Ερμιόνη να ξέρεις θα είμαι δίπλα σου !
Και θα έρθω ... στο εντευκτηριο το βράδυ αν θες να κάτσουμε μαζί να μιλησουμε ! Να τα πούμε και να ηρεμήσεις !
Ερμ: Χαρρυ είμαι δυνατή ! Και πες του το βιβλίο θα το κρατήσει ! Και δεν με νοιάζει ! Θα το κρατήσει θέλει δε θέλει....! Πρέπει να φύγουμε τώρα !
Χ: Οκ ... θα του το δώσω !
Ερμ: και ναι θέλω να περάσουμε τη νύχτα μαζί ! Και με την Τζιννιε !
Χ: Οκ αντε φεύγω ! Είπε και αγκαλιασε την Ερμιόνη!

Η Ερμιόνη και ο Ντρακο βγήκαν έξω για τη βόλτα που είπαν !
Έκαναν βόλτες πάνω κάτω στον κήπο ... πήγαν στο σπίτι του Χαγκριντ και μετά γύρισαν ...

Μια στιγμή φώναξε ο Σλακγορχ τον Ντρακο για κάτι που ήθελε να του πει !

Ντρ: Ερμιόνη μου περίμενε εδώ ! Έρχομαι !
Ερμ: Οκ θα περιμένω. !

Ο Ντρακο έκανε λίγη ώρα και η Ερμιόνη ήταν μόνη και η σκεφτόταν !
Σκεφτόταν τον Ρον και τις στιγμές που περνούσαν μαζί ! Που ήταν αγκαλιά στον καναπέ .... στα γενέθλια της ... Όταν προσπαθούσε να την προστατέψει όταν τη φίλησε πρώτη φορά όταν είχαν πάει να πάρουν ένα δόντι από τον βασιλισκο στην καμάρα με τα μυστικά για να καρφώσουν υον κύπελλο του Χαφλαπαφ!
Θυμήθηκε την πρώτη φορά που γνωρίστηκαν! Θυμήθηκε που στην αρχή την έβριζε και έλεγε ότι ήταν σκέτος εφιάλτης αλλά μετά από κάποια χρόνια της έλεγε ότι ήταν ήταν ο καλύτερος και ο πιο τέλειος άνθρωπος που έχει γνωρίσει ! Σκεφτόταν τη στιγμή που αγκαλιαστηκαν για να πεθάνουν μαζί αν τους δάγκωνε το φίδι !
Όλα αυτά θυμόταν .... και μετά σκεφτόταν ότι .... ότι ... ο Ρον μετά από τόσα χρόνια αγάπης και φιλίας τα τιναξε στον αέρα !
Όλα αυτά σκεφτόταν και δάκρυσε ....
Για ακόμα μια φορά !

I am in  love with you (Ron Weasley Hermione Granger FANFIC )Where stories live. Discover now