Kατι μικρό από την Τζιννιε !

197 15 7
                                    

Ήρθαααααα!

Άργησα αλλά ήρθα ! Λοιπόν απολαύστε ! Α ναι και μην ξεχνάτε τα ανέκδοτα και το ΙΜΑΤΖΙΝ ♡ ! Αγαπάω αυτή τη φώτο με την Τζιννιε είναι τόσο γλυκούλα και είναι και πολύ παλιά !

Πρωί ..... όλοι κάθονταν και τρώγαν τα φαγητά του Χογκουαρτς! !!!!
Ο Ρον και ο χαρρυ  από την μία πλευρά και η Ερμιόνη με την Τζιννιε από την άλλη του τραπεζιού !

Ρ: Ερμιόνη μου δίνεις τα κρουασάν ;
Η Ερμιόνη δεν είπε τίποτα απλά του τα έδωσε και ... συνέχισε την κουβέντα της με την Τζιννιε !
Ρ: Ευχαριστώ...
Χ: Αστην .... θα της περάσει
Ρ: Ξέρεις πόσο καιρό μου το λες αυτό
Χ: Ένα μήνα .. περίπου !
Ρ: Ναι.
Χ: Είναι περίεργα τα κορίτσια !
Τζ: αγάπη μου ... αν είμαστε περίεργες δε θα ήμασταν μαζί σας ! Και αν θέλετε να ξέρετε εσείς είστε οι περίεργοι ! Χαχχα !
Χ: Δεν το λέω για εσένα γλυκιά μου!
Ερμ: Τζιννιε μοθ φεύγω ! Πάω στον ιθαν! Χαρρυ θα τα πούμε στο μάθημα! Γειά Ρον ....
Ρ: Αααααα..... !μου μίλησε! Μοθ είπε Γειά !
Τζ: ξέρεις ... Οι άνθρωποι χαιρετανε...
Ρ: Ξέρεις γιατί το λέω ...
Τζ: Ξέρω !
Ρ: Τι της έκανα;
Τζ: Θες να σου θυμίσω ;;; που την χώρισες ενώ είχε στο κεφάλι της αυτό που ..... πφφφ ..... σοβαρέψου ... ωριμάσεις λίγο .... αν τη θες πίσω πήγαινε πες της ότι την αγαπάς !
Ρ: δοκίμασα !
Χ: Τι ..... Μόνο μία φορά και τέλος !
Τζ: Δίκιο έχει ο χαρρυ.!
Ρ: Τώρα είναι με τον βλακα τον καινούριο !
Χ: Δε σου φταίει τίποτα !
Ρ: Τώρα εσείς είστε με το μέρος μου η με το μέρος της !
Τζ: Για άκου ! Την αγαπάς ;
Ρ: Πολύ ....
Τζ: Θες να είναι ευτυχισμένη ;
Ρ: τι ρωτάς ;
Τζ: Τότε αστην να είναι με κάποιον που δε θα της μιλήσει έτσι όπως της μίλησες !

Ο Ρον εκείνη τη στιγμή άφησε το πιρούνι του κάτω(κάτι που δε θα το έκανε εύκολα ...) και έφυγε !

Τζ: Μα... Ρον εμα εδώ !
Χ: Άστον ....
Τζ: Οκ ! Βασικά .... πάω ....
Χ:που ;
Τζ: Φεύγω ...
Χ: Μόνος θα μείνω ;

Η Τζιννιε ακολούθησε τον ρον !

Ο Ρον και από πίσω του Τζιννιε πήγαν στο εντευκτηριο του Γκριφιντορ!

Τζ: Κάτσε.... Μην τρέχεις ! Περίμενε!  ΡΟΝ!
Ρ: Τι θες ;
Τζ: Να μιλήσουμε !
Ρ: Δεν έχω όρεξη !
Τζ: Εμένα θα κάτσεις να με ακούσεις !
Ρ: Και ποια είσαι εσύ που θα κάτσω να σε ακούσω ! Ούτε τη  μαμά δεν ακούω θα ακούσω εσένα !
Τζ: είμαι η αδερφή σου και όσο περίεργο και αν σου φαίνεται σ'αγαπω και δε θέλω να είσαι έτσι ακους ;
Ρ: Ο_Ο
Τζ: Τι ;
Ρ: Πρώτη φορά μου το λες !
Τζ: Είναι η πρώτη φορά που το ακούς εσύ ! Εγώ όπως και τα δίδυμα στο έχουμε πει 10000 φορές ! Αλλά το ακούς οπότε σε συμφέρει!
Ρ: :& Ε τι το χαλάς τώρα !;
Τζ: Καλά σορρυ !πάμε μέσα να μιλήσουμε !
Ρ: Για ποιο πράγμα να μιλήσουμε ρε Αδελφουλα ! (Είπε και πήγανε μέσα στο εντευκτηριο και εκατσαν στον καναπέ απέναντι από το τζακι)..... Για μια κοπέλα που δεν πρόκειται να μου ξανά μιλήσει ! Το ξέρω εγώ φέρθηκα πολύ εγωιστικα! Αλλά να μη μου μιλάει μετά από τόσα χρόνια αγάπης και φιλίας !
Τζ: Ρον ..... και η Ερμιόνη το ίδιο λέει ! Τη χώρισες μετά από τόσα χρόνια αγάπης και φιλίας για βλακειες !
Ρ: Το ξέρω ! Τι να κάνω τώρα ! Εσύ την ξέρεις .... και είσαι και εσύ κορίτσι!
Τζ: Εμ .... ναξ είμαι κορίτσι !
Ρ: Λοιπόν θέλω να της ....
Τζ: Δε θες τίποτα από εμένα! Αν τη θες πραγματικά πίσω .... θα της το πεις εσύ .... αν και είναι μια χαρά τώρα με τον ιθαν...
Ρ: Τζιννιε ! :\

ζ: Καλά ! Λοιπόν... που είχα μείνει ! Α ναι ! Ή θα πας να της μίλησεις ;!
Ρ: Δεν πρόκειται !
Τζ: Γιατί μήπως φοβάσαι ;
Ρ: Εγωωω να φοβάμαι τι λες Τζιννιε !
Τζ: Αποδειξε το μου ! Πήγαινε και πες της όλα αυτά που αισθάνεσαι για αυτή! Κάντο. ... θα το εκτιμήσει περισσότερο από το να πάω εγω
Και να της μιλήσω ! Εγώ πάω δεν έχω πρόβλημα .... αλλά .... Πρέπει να πας εσύ και να της τα πεις όλα !
Ρ: Ναι ... Ναι .... τίποτα άλλο !
Τζ: Καλά εγώ κάθομαι και σου μιλάω και ενδιαφέρομαι και το μόνο που λες είναι ναι ναι τπτ άλλο ;
Ρ: Καλά Συγγνώμη!  Αλλά πες μου αν έχεις καμιά εναλλακτική !
Τζ: Καλά ... Λοιπόν .... εμ .... να της φέρεσαι ωραία ! Να της μιλάς γλυκά και .... Απλά να προσπαθήσεις να της φερθεις καλύτερα από τον ιθαν !
Ρ: Δεν πρόκειται να το κάνω αυτό !
Τζ: Γιατί ;
Ρ: Δε θα μπορέσω ! Αυτός θα είναι πολύ καλύτερες από εμένα !
Τζ: Και που το ξέρεις ! Αφού ...
Ρ: Τι αφού ; Αφού με αγαπάει ! Το ξέρω ..... μου το έχουν πει 100 ατομα ! Εσύ ο χαρρυ ο Νεβιλλε .... αλλά δεν το βλέπω .... αν με αγαπούσε θα μου φερουαν καλά !
Τζ: Είναι εγωιστρια και το ξέρεις!
Ρ: Αυτό είναι αλήθεια ! Καλά λοιπόν θα προσπαθήσω να της φέρομαι καλά! Τζ: Και ....
Ρ: Τι και .....
Τζ: Έχε αυτοπεποιθηση !
Ρ:Καλά ... Καλά !
Τζ: όχι καλά καλά ! Ο οι είναι ο Ρον που ήξερα !
Ρ: Έφυγε !
Τζ: Θα ξανά έρθει !
Ρ: Δεν ξέρω !

Η Τζιννιε του έδωσε μια μπουνιά στον ώμο !

Τζ: να μάθεις !
Ρ: Πόνεσε ! Ελα ...μωρέ !
Τζ: Ρον μου ! Σε παρακαλώ ... δεν θέλω να είσαι έτσι !
Ρ: Ναι ναι !
Τζ: Τώρα τι θα γίνει ! Θα είσαι λίγο αισιόδοξος ;;;;
Ρ: Καλά οκ ! Μόνο επειδή το ζητάς εσύ!
Τζ: Ρον .... είσαι αδερφός μοθ και ενδιαφέρομαι για εσένα ! Σε αγαπάω ! Λοιπόν πάμε τώρα γιατί έχουμε μαθήματα !

Η Τζιννιε σηκώθηκε πήρε την τσάντα της ... έδωσε ένα φιλί στον Ρον στο μάγουλο του έκλεισε το μάτι και έφυγε !

Ρ: Ευχαριστώ ! , είπε από μέσα του !



Γειαααααααααααααααααα
Λοιπόν νομίζω ότι ήταν κάπως ωραίο!
Αλλά εσείς θα μου το πείτε !
Λοιπόν χρόνια πολλά σε όσους γιορτάζουν ...
Λοιπόν μην ξεχνάτε
CEEP CALM AND ROMIONE ON ♡♡

I am in  love with you (Ron Weasley Hermione Granger FANFIC )Where stories live. Discover now