Ηρθαααααα!
Τι κάνετε ;
Παιδιά σορρυ αλλά δεν είχα χρόνο !
Λοιπόν ήρθα Αυτό έχει σημασία !
Απολαύστε !Η Ερμιόνη ο χαρρυ και ο Ρον είχα πέντε ώρες μάθημα σήμερα !
Στην αρχή φίλτρα , άμυνα εναντίων των σκοτεινών τεχνών μετά ξόρκια , βοτανολογια και ο ρον και ο χαρρυ κουιντιτς! Η Ερμιόνη είχε και μια ώρα κενή !Η μέρα λοιπόν ξεκίνησε με φίλτρα !
Ένα μάθημα που δε άρεσε πολύ στην Ερμιόνη ! Αντίθετα ο χαρρυ το λάτρευε !Σ(λακχορν): Ερμιόνη .... Όχι ... Ερμιόνη αλλιώς ... Όχι βρε παιδί μοθ έτσι !
Ερμ: Νταξει κύριε κατάλαβα
Ρ: Κύριε κατάλαβε ! Έχει μυαλό και αυτιά ! Και για να σκεφτεί και για να ακούσει !
Χ: Χαχχαα !
Ερμ: Ρον είναι οκ ! Δεν χρειάζομαι δικηγόρο ! Και χαρρυ γιατί γελάς ! Δεν είμαι και τόσο καλή πια ! , η Ερμιόνη αυτό το είπε λίγο δυνατά ! Η τάξη γύρισε και την κοίταξε !
Ρ: Τι θέλετε ! Όπου κάντε τις δουλειές σας !
Ερμ: Ευχαριστώ ! , είπε και του ... χαμογέλασε κάπως !
Ρ: Τίποτα ! Ερμιόνη λες θες να κάνω κάτι ;
Χ: Σκάσε καρφώνεσαι!
Ρ: Τι;;;
Χ: Καρφώνεσαι σου λέω !
Ρ: Δεν καταλαβαίνω !
Χ: Ε με ένα μυαλό χειμώνα καλοκαίρι πως να καταλάβεις ! Ρε παιδι μου σοθ είπα ! Μην της κάνεις τέτοιες ερωτήσεις ! Θα καταλάβει τίποτα ! Και εσύ δε θες να καταλάβει τίποτα !
Ρ: πιο αργά ! Ερμιόνη πρόσεχε ... , είπε καθώς είδε μια πέτρα από το άλλο τραπέζι να πετάγεται και να έρχεται προς το μέρος της ! Όταν το είδε την έσπρωξε και μπήκε μπροστά ! Η πέτρα του ήρθε λίγο στο κεφάλι ! Αλλά ήταν οκ ! Πάντως έκανε αυτό που ήθελε ! Εντυπωσίασε την Ερμιόνη! Τον κοίταζε έκπληκτη !
Χ: Οκ ....
Ερμ:: Ρον ... Ευχαριστώ ... !
Ρ: Τίποτα !
Σ: Παιδιά μη μιλάτε ! Συνεχίστε να φτιάχνετε !Τα παιδιά μετά από μισή ώρα τελείωσαν το φίλτρο ποθ έφτιαχναν!
Βγήκαν από την τάξη ! Ο Ρον ήθελε να καθαρίσει λίγο το χώρο που έφτιαχνε το φίλτρο ! Η Ερμιόνη είχε κάτσε έξω και τον περίμενε !Ερμ: Γειά !
Ρ: Με τρόμαξες!
Ερμ: Συγγνώμη ! Λάθος !
Ρ: Δεν πειράζει Ερμιόνη ! Απλά με τρόμαξες !
Ερμ: Οκ ! Λοιπόν να σου πω κάτι ήθελα ! Ευχαριστώ για πριν !
Ρ: Δεν ήταν τίποτα ! Αυτό θα έκανε κάθε αγόρι για να προστατέψει ένα όμορφο κορίτσι σαν και εσενα! , έλεγε και όλο πλησίαζε κοντά της ! Της στιγμή που πήγε να τη ...
Ι: Ερμιόνη μου !
Ερμ: Ιθαν ! Γειά σοθ !
Ι: Γειά σοθ ρον ! Πάμε λίγο να σοθ πω κάτι !
Ερμ: Πάμε ...Η Ερμιόνη προχωρούσε μια στιγμή κοίταξε πίσω τον ρον ! Του χαμογέλασε ! Τον χαιρέτησε και έφυγε! Ξαφνικά όλα φωτισαν ! Ήταν τόσο ωραία ! Ο Ρον έφυγε χαρούμενος σφυρίζοντας!
Γειαααααααααα σας !
Πείτε μου στα σχολεια αν σας άρεσε! Δεν ξέρω αν θα ανεβάσω άλλο τώρα γιατί είναι 1:05 το βράδυ! Αλλά θα ένα βρω αύριο ! Μάλλον !
Λοιπόν πατήστε εκείνο το αστεράκι που βρίσκετε κάτω Αριστερά ! Λοιπόν ! Τα λέμε !