Part 4

8.5K 607 3
                                    

Όλη την υπόλοιπη εβδομάδα, δεν βρέθηκα με κανέναν λόγο της δουλειάς, εκτός βέβαια απ την Λήδα που δουλεύαμε μαζί. Ήταν πολύ κουραστικές αυτές οι μέρες που το μόνο που θέλω τώρα είναι να μπω στην μπανιέρα μου και να κάτσω εκεί για πάντα!

Βάζω χαλαρή μουσική και βγάζω τα ρούχα μου ενώ γεμίζει η μπανιέρα με ζεστό νερό. Βυθίζομαι μέσα και κλείνω τα μάτια μου για να χαλαρώσω. Σκέφτομαι όλα όσα έχουν συμβεί στη ζωή μου και ανοίγω απότομα τα μάτια μου την ώρα που ακούω το κινητό μου να χτυπάει. Σκουπίζω λίγο τα χέρια μου σε μια πετσέτα και πιάνω το κινητό μου. Άγνωστος.

"Παρακαλώ?"

"Νικολέτα?" ακούω την φωνή απ το ακουστικό μου και παγώνω για λίγο.

"Δημήτρη? Εσύ είσαι?" ρωτάς μπερδεμένη και σοκαρισμένη.

"Ναι! Καιρό έχουμε να τα πούμε.."

"Εεε είχα πολύ δουλειά αυτή τη βδομάδα. Που βρήκες τον αριθμό μου??"

"Μου τον έδωσε η Μυρτώ. Υπάρχει πρόβλημα??"

"Όχι κανένα."

"Ωραία λοιπόν. Στις 9:30 θα έρθω να σε πάρω. Θα πάμε για ποτό." και αμέσως ξεροκαταπίνω.

"Και με τους άλλους φαντάζομαι έτσι??" ρωτάω για να λυθεί η παρεξήγηση που έχω στο μυαλό μου.

"Εεε ναι! Εννοείται! Το αστείο είναι οτι πριν λίγες μέρες τους γνώρισα και κανονίζω τώρα και για ποτό.." λέει και κάτι μέσα μου απογοητεύεται που δεν θα είμαστε μόνοι μας..

"Οκ λοιπόν. 9:30 θα είμαι έτοιμη. Όπα για κάτσε.. Γιατί να με πάρεις εσύ? Αυτοκίνητο δεν έχω??"

"Έχεις αλλά αν δεν κατάλαβες καλά, θα πάμε για ποτό. Δεν σε εμπιστεύομαι μετά."

"Με έχεις παρεξηγήσει.."

"9:30 να είσαι έτοιμη. Μην αργήσεις! Τα λέμε." και μου το κλείνει στη μούρη. Τι στο διάολο? Δεν πίνω κάθε φορά πολύ! Απλά ήταν η μέρα αυτή και τώρα έχει σχηματίσει άλλη γνώμη.. Γαμώτο!

Νευριάζω και βγαίνω απ τη μπανιέρα. Παίρνω μια πετσέτα και τυλίγομαι και πάω προς το δωμάτιο μου για να ντυθώ. Δεν έχω πολύ ώρα μπροστά μου οπότε βρίσκω γρήγορα κάτι απλά και καλό για να βάλω. Λέω να ντυθώ λίγο διαφορετικά απο αυτά που φοράω συνήθως. Βάζω μια αμάνικη άσπρη μπλούζα, ένα ψηλόμεσο μαύρο σορτσάκι και ένα διχτυωτό καλσόν με σκίσιμο στο αριστερό μπούτι μου.

Πάω πάλι στο μπάνιο και βλέπω για λίγο τα μαλλιά μου να σκεφτώ πως θα τα κάνω. Θα τα αφήσω κάτω και θα στεγνώσουν μόνα τους να μην τα ταλαιπωρώ κιόλας άλλο.. Αρκετά έχουν περάσει τα καημένα μετά απο τόσες φωτογραφίσεις με διαφορετικά θέματα κάθε μέρα.. Ότι να ναι!

Μόνο φίλοι.Where stories live. Discover now