Part 27

6.8K 485 13
                                    

"Μην θυμώνεις.. Απλά θέλω να μιλήσουμε. Ξέρω πως φέρθηκα σαν κάφρος και το έβαλα στα πόδια όμως άσε με να σου εξηγήσω..." μου λέει ο Άρης με ένα παρακλητικό ύφος.

"Τι να μου εξηγήσεις? Ότι δεν είχες τ'αρχίδια να έρθεις και να μου πεις 'καλά περάσαμε αλλά προτιμώ την καριέρα μου παρά εσένα' ?? Εε? Και μην το αρνηθείς γιατί ξέρω καλά πως έτσι είναι!" του λέω νευριασμένη και ετοιμάζομαι να φύγω όμως ένα χέρι με σταματάει και γυρνάω να δω ποιος είναι και βλέπω τον Δημήτρη. 

"Καλύτερα να μιλήσετε.. Δεν αξίζει να είστε έτσι.." λέει ήρεμα ο Δημήτρης και μου χαϊδεύει απαλά το μάγουλο μου. Πάω να μιλήσω όμως βάζει τον αντίχειρα πάνω στα χείλη μου και με κάνει να σωπάσω.  

  Γυρνάω ν' αντικρίσω τον Άρη με ένα ηττημένο ύφος όμως έχει πλέον εξαφανιστεί. Κοιτάζω δεξιά κι αριστερά και βλέπω στο βάθος να ανοίγει την πόρτα για να φύγει. Ο Δημήτρης μου κάνει ένα καταφατικό νόημα και με κάνει να πάρω την απόφαση και να τρέξω απο πίσω του. 

"Άρη.. Άρη, περίμενε!" του φωνάζω κι εκείνος σταματάει απότομα λίγο πριν περάσει τον δρόμο και γυρνάει προς το μέρος μου ξαφνιασμένος. 

"Νόμιζα πως ήσουν θυμωμένη μαζί μου..." μου λέει με ένα στραβό χαμόγελο. Τον πλησιάζω περισσότερο και τον παίρνω μια αγκαλιά χωρίς να πω τίποτα..

"Συγνώμη.." τον ακούω να μου ψιθυρίζει στο αυτί μου την ώρα που τον έχω αγκαλιάσει σφιχτά. Ακούστηκε τόσο περίεργο που ήταν σαν να ήταν το κουμπί που ενεργοποιούσε τα δάκρυα μου για να κάνουν την εμφάνιση τους..

 Απομακρύνομαι λίγο απ την αγκαλιά του και τον κοιτάζω δαγκώνοντας τα χείλη μου για να σταματήσω αυτό το κλάμα. Εκείνος όμως ξανά έρχεται κοντά μου και με τα ακροδάχτυλα του, σκουπίζει τα δάκρυα μου και πάει να με φιλήσει. Πετάγομαι αμέσως με αυτή του την κίνηση και κάνω ένα βήμα πίσω για να το αποφύγω. Το βλέμμα του ξανά έγινε σκοτεινό, δίνοντας του πάλι αυτό το λυπημένο ύφος. Φαίνεται να έχει καταλάβει την μαλακία που έκανε όμως πλέον είναι πολύ αργά..

"Άρη, εγώ..." αρχίζω να λέω διστακτικά χωρίς να μπορώ εύκολα να βρω τις κατάλληλες λέξεις για να του εξηγήσω πως έχουν πλέον τα πράγματα.. Δεν είναι και εύκολο να πεις σε κάποιον πως την ημέρα που έφυγε, πήρες ένα αεροπλάνο με τον κολλητό του, αλλά και δικό σου κολλητό, και πήγες μια εβδομάδα στην Ιταλία για να τον ξεχάσεις, που τελικά τον ξέχασες περνώντας καλά με τον πρώην κολλητό σου... Μπέρδεμα!

Μόνο φίλοι.Where stories live. Discover now