Ήμασταν αγκαλιά στο κρεβάτι και κοιτάγαμε αόριστα το γύρο δωμάτιο. Γύρισα και έκατσα καλύτερα για να τον βλέπω.
"Άρη..?"
"Τι ναι μωρό μου..?" λέει κοιτώντας με.
"Έχεις δουλειά αύριο..?" του λέω και τον κοίταζα σαν κουτάβι.
"Γιατί?" ρωτάει ξαφνιασμένος με τα χαρακτηριστικά του να έχουν σκληρύνει απότομα χωρίς να έχω καταλάβει γιατί.
"Γιατί σκεφτόμουν να πηγαίναμε για φαγητό το μεσημέρι. Τι λες??" του λέω με ενθουσιασμό.
"Εσύ δεν έχεις να πας να δώσεις αυτό το φόρεμα που μου έλεγες στην Δήμητρα??" λέει με σουφρωμένα φρύδια και μισάνοιχτα μάτια.
"Ωχ, έχεις δίκιο! Ωραία, με το που γυρίσω απ την Δήμητρα, έρχομαι και σε παίρνω!"
Εκείνος κοίταξε για λίγο το ταβάνι και ξαναγύρισε το βλέμμα του πάνω μου. Με φίλησε στο μέτωπο και μου χάιδεψε τα μαλλιά λέγοντας μου "Θα δούμε.."
Όταν φτάσαμε πίσω στην Αθήνα ήδη απόγευμα. Ο Άρης έπρεπε να πάει στη δουλειά κι εγώ έκατσα να μαζέψω λίγο το σπίτι γιατί ήταν ένα χάος.
Όταν πια τελείωσα, ο Άρης δεν είχε γυρίσει ακόμα. Σκέφτηκα πως θα μπορούσα να τον φουντώσω λιγάκι οπότε έκανα ένα μπάνιο και έβαλα κρέμα σε όλο μου το σώμα. Άνοιξα την ντουλάπα μου και διάλεξα ένα ζευγάρι μαύρα εσώρουχα και μαύρες ζαρτιέρες. Ξάπλωσα στο κρεβάτι και κοιμήθηκα μέχρι να έρθει και να με δει!
Άρης
Αφού έφυγα απ το εστιατόριο, πήρα τον Δημήτρη τηλέφωνο για να βγούμε για κάνα ποτό μιας κι έχω καιρό να τον δω.."Τι?? Και τώρα το λες ρε μαλάκα? Από πότε το ξέρεις??" λέει έκπληκτος ο Δημήτρης και χύνει κατά λάθος λίγο απ τη μπύρα του στα ρούχα του.
"Εδώ και μια βδομάδα περίπου.." του λέω σκεπτικός παίζοντας μηχανικά με τον αναπτήρα μου.
"Αρχικά συγχαρητήρια. Κατά δεύτερον, η Νικολέτα πως το πήρε..??" είπε ενώ καθάριζε με μια πετσέτα τη μαλακία που έκανε. Μια φορά που να μην έχει λερωθεί με κάτι, δεν γίνεται. Άχρηστος!
"Εε.." ανακάθομαι και ξεροβήχω. "Δεν το ξέρει..." συνεχίζω με ένα ενοχικό βλέμμα. Το ξέρω ότι έκανα μαλακία που δεν της το είπα αλλά δεν μπορούσα..
Γουρλώνει τα μάτια του προς έκπληξη του και ύστερα παίρνει αυτό το επικριτικό βλέμμα που φαίνεται πως έχει θυμώσει. "Είσαι σοβαρός?? Κανονικά, πρώτη θα έπρεπε να το ξέρει! Τελευταία στιγμή περίμενες??"
YOU ARE READING
Μόνο φίλοι.
Teen FictionΗ Νικολέτα και ο Δημήτρης γνωρίζονται μέσο της Μυρτώς, κολλητή της Νικολέτας και γειτόνισσα του Δημήτρη. Η πρώτη τους γνωριμία δεν ήταν τίποτα σημαντικό για τη Νικολέτα όμως ο Δημήτρης έχει άλλη γνώμη. Εκείνος προσπαθεί να την προσελκύσει στην αρχή...