Μια εβδομάδα μετά, είχαμε κανονίσει να βγούμε με τα υπόλοιπα παιδιά για να σταματήσουμε να είμαστε συνέχεια στο σπίτι. Και άλλωστε είχαμε να τους δούμε πολύ καιρό, ειδικά εγώ! Έτσι, μίλησα με τον Δημήτρη και την Μυρτώ και είπαμε στις 9 στο γνωστό μπαράκι μας όπως παλιά.
Το μεσημέρι, ήμασταν αγκαλιά στον καναπέ του σαλονιού με τον Άρη και βλέπαμε τηλεόραση. Για την ακρίβεια εγώ προσπαθούσα να δω γιατί συνέχεια με πείραζε και μου αποσπούσε την προσοχή ενώ με φιλούσε. Όταν βάζει διαφημίσεις η ταινία που έβλεπα, σηκώνομαι απότομα και ανεβαίνω στα πόδια του ξαφνιάζοντας τον. Άρχισα να τον φιλάω και να του πειράζω τα μαλλιά, όπως ξέρω ότι του αρέσει πολύ, κι εκείνος μου τράβηξε προς τα πίσω τα μαλλιά του και άρχισε να με φιλάει αχόρταγα στο λαιμό.
Λίγο μετά, πήγε να μου βγάλει την μπλούζα μου αλλά τον σταμάτησα και ανακάθισα κανονικά στη θέση μου συνεχίζοντας να βλέπω τηλεόραση. Όπως έπρεπε να το φανταστώ, εκείνος δεν θα το έβαζε κάτω μετά από αυτό το ψήσιμο που του έκανα και με πήρε στους ώμους του και με πήγαινε προς το δωμάτιο.
"Άσε με κάτω! Έλαα.. Θέλω να δω την ταινίαα!!" του έλεγα χτυπώντας τα χέρια μου στην πλάτη του και κουνώντας τα πόδια μου.
Εκείνος μου έριξε μια σφαλιάρα στους γοφούς μου και με έκανε να σκάσω απευθείας. Δάγκωσα το κάτω χείλος μου και ύστερα με άφησε να κατέβω.
"Τι ήταν αυτό Οικονόμου??" τον ρώτησα και καλά ξαφνιασμένη με ένα πονηρό βλέμμα.
"Για να μάθεις να με ανάβεις και ύστερα να φεύγεις.." μου λέει και κάνει επίθεση στα χείλη μου κολλώντας με στον τοίχο που είχα πίσω μου και ανεβάζει την μπλούζα μου. Εγώ για να τον νευριάσω κι άλλο, διακόπτω το φιλί μας και τρέχω προς την κουζίνα για να του ξεφύγω. Κρύβομαι κάτω απ το τραπέζι της κουζίνας και περιμένω το κύμα θυμού του. Με μια απότομη κίνηση, μου τραβάει το πόδι για να με βγάλει πάλι έξω κι εγώ αντιστέκομαι για λίγο όσο μπορώ.
"Τι έκανες?? Ξανά έφυγες?? Εε? Τώρα θα δεις.." μου λέει ενώ με κρατούσε απ τα μπράτσα μου και με ανεβάζει με φόρα πάνω στο τραπέζι και με το χέρι του ρίχνει κάτω ότι είχε πάνω το τραπέζι κάνοντας δυνατό θόρυβο. Για μια στιγμή σοκαρίστηκα. Δεν περίμενα να κάνει κάτι τέτοιο αλλά απ την άλλη με άναβε τόσο πολύ όταν θυμώνει..
Μου έβγαλε όπως όπως το σορτσάκι μου μαζί με το εσώρουχο μου και ύστερα την μπλούζα μου αφήνοντας με σχεδόν γυμνή ξαπλωμένη πάνω στο τραπέζι. Εκείνος, με ένα κτητικό βλέμμα, κατεβάζει την φόρμα του και μου ανοίγει τα πόδια καθώς με φίλαγε σε όλο μου το σώμα. Εγώ τον κοίταζα γλείφοντας τα χείλη μου και δαγκώνοντας το κάτω χείλος μου του έδειχνα πόσο μου άρεσε αυτό που κάνει. Μ'αρέσει τόσο πολύ να τον τσαντίζω γιατί βγάζει αυτό το κτήνος μου έχει και με κάνει να πετάω στα σύννεφα!
YOU ARE READING
Μόνο φίλοι.
Teen FictionΗ Νικολέτα και ο Δημήτρης γνωρίζονται μέσο της Μυρτώς, κολλητή της Νικολέτας και γειτόνισσα του Δημήτρη. Η πρώτη τους γνωριμία δεν ήταν τίποτα σημαντικό για τη Νικολέτα όμως ο Δημήτρης έχει άλλη γνώμη. Εκείνος προσπαθεί να την προσελκύσει στην αρχή...