Part 25

7.6K 471 4
                                    

Όταν βγήκαμε απ το μπάνιο, κοιμηθήκαμε αγκαλιασμένοι για λίγη ώρα για να ξεκουραστούμε.

Μόλις ξυπνήσαμε, αρχίσαμε να ετοιμαζόμαστε για να πάμε σε κάποιο μαγαζί να χορέψουμε.

Ήμασταν και οι δύο μπροστά στον μεγάλο καθρέπτη του μπάνιου καθώς εγώ βαφόμουν και ο Δημήτρης ξυριζόταν. Εγώ για λίγο είχα χαθεί στις σκέψεις μου και απλά έκανα μηχανικά τις κινήσεις του βαψίματος. Ξαφνικά, νιώθω κάτι υγρό και καταλαβαίνω πως με φίλησε στο μάγουλο ενώ είχε ακόμα αφρό ξυρίσματος.

"Θα σε σκοτώσω!" του λέω με προειδοποιητικό βλέμμα και αρχίζω να του ρίχνω ανώδυνες μπουνιές στα μπράτσα του χωρίς να δείχνει κάποια ενόχληση. Εκείνος συνέχισε να με πασαλείφει ακόμα περισσότερο κι εγώ προσπαθώ να τον σταματήσω, μάταια.

Καθώς φτάσαμε στο μαγαζί, βλέπουμε πόσο κόσμο έχει. Παραγγέλνουμε τα ποτά μας και χορεύουμε στους ρυθμούς των τραγουδιών. Ο Δημήτρης, με είχε πιάσει απ τη μέση και με είχε κολλήσει πάνω του ενώ εγώ του τριβόμουν.

Έπειτα από πολλές ώρες και ποτά, ακούω στο αυτί μου "Δεν πάμε στο ξενοδοχείο γιατί δεν ξέρω πόσο ακόμα θ'αντέξω??" και όταν τον κοιτάω βλέπω την ανυπομονησία στο βλέμμα του. Εγώ δαγκώνω ελαφρά το κάτω χείλος μου και του χαμογελάω πονηρά.

Με αρπάζει και με φιλάει με πάθος για κάποια δευτερόλεπτα και όταν απομακρυνόμαστε, κοιτιόμαστε και κάνοντας την ίδια σκέψη, πληρώνουμε γρήγορα και φεύγουμε.

Ανοίγουμε στα τυφλά την πόρτα χωρίς να χωριστούν στιγμή τα χείλη μας. Όταν μπαίνουμε μέσα, εκείνος προχωρούσε ανάποδα ενώ εγώ τον φίλαγα και του έβγαζα το μπουφάν του. Με σήκωσε στα χέρια του και με κόλλησε στον τοίχο ενώ μου έβγαζε την μπλούζα. Αμέσως, έκανε επίθεση στο λαιμό μου και εγώ του τραβούσα ελαφρώς τα μαλλιά του έχοντας κλείσει τα μάτια. Πέσαμε στο κρεβάτι γρήγορα και μέσα σε λίγα λεπτά είχαμε μείνει γυμνοί ο ένας πάνω στον άλλον..

Το επόμενο πρωί, την στιγμή που ήμουν μέσα στην αγκαλιά του και μόλις είχα ξυπνήσει, άκουσα το κινητό μου να χτυπάει. Σηκώνομαι γρήγορα για να το απαντήσω πριν ξυπνήσει τον Δημήτρη αλλά ακούω να ψελλίζει κάτι βρισιές και να αλλάζει πλευρό.

"Ναι??" λέω στο κινητό μου χωρίς να δω ποιος ήταν.

"Νικολέτα?? Που στο διάολο είσαι??" ακούω την Μυρτώ να φωνάζει μέσα απ το ακουστικό. Ωχ δεν είχα ενημερώσει κανέναν. Μα καλά, τώρα κατάλαβε ότι λείπω??

Μόνο φίλοι.Where stories live. Discover now