Хей,привіт)Чуваки,одразу до справи:я можу написати книгу до 25-30 глави і закінчити,а також я можу розтягнути її до 70 глави і закінчити.Що вибираєте 1 чи 2?Мені просто вже надоїла ця книга і я хочу написати нову,набагато класнішу,але спочатку потрібно закінчити цю.Мені цікава ваша думка.Приємного читання!
--------------------------------
-Ти теж...-дивлячись на блондинку сказала я.Зовнішньо вона дуже змінилась.
А чи внутрішньо я не знаю.-Як ти?-типово запитала Ліза.
-Все...супер.-перше,що прийшло в голову.
-А це хто?-вона показала на Сема.
-Це...Сем.-розгублено відповідаю я.-Він...
-Я її друг.-відповів за мене блондин.
-Друг?-засміялась вона.О це її сміх...я його ненавиджу.
-Ліза,те що ти бачила,все не так як ти думаєш.-кажу я.
-Звичайно.-з сарказмом сказала вона.Все ж таки повністю вона не змінилась.
Раптом до кімнати заходить мама.-Ну ось ви знову побачились.Ліза,ти напевно втомилась з дороги.Ти хочеш їсти?-усміхаючись запитала мама.
-Так,я б не відмовилась.Може підем в піцерію або ще кудись.Мені так піци захотілось.-піци їй захотілось.
-Кейлі,піди з сестрою на піцу.-сказала мама,дивлячись на мене.
-Але мам...
-Нічого не хочу чути!Вона твоя двоюрідна сестра.-поклавши руки на пояс сказала вона.-І візьми з собою Сема.
Інколи мама буває дуже строгою.І це мене бісить.Блондинка самовдоволено усміхнулась і поставила свій сірий чемодан біля ліжка.
Вона була одягнена у червону сукню до колін і у червоні підбори.Її волосся було легко закручене.На її губах була червона помада.Можу сказати,що вона була справжньою красунею.Сем навіть задивився на неї...Що?!Сем?!-Ну що ходімо?-сказала Ліза,гордо крокуючи до дверей.
Вона мене бісить!Дуже сильно!Мене багато людей бісить.-Т...так.Ходімо!-я намагалась бути веселою,але це мені погано виходить.
Ми вийшли з дому.Зара о пів на шосту.По дорозі Ліза розказувала про своїх хлопців.Типу це так важко,коли тебе всі хочуть і т.д.Вона стала ще гіршою,ніж була колись.А знаєте що найцікавіше?Сем йде поруч з нею і киває їй у відповідь!Бабнік!Ненавиджу.