Привіт!А ось і глава,яка мені взагалі не подобається.В мене взагалі нема часу писати книгу,тому що:школа,екзамени,англійська,додаткове,спортзал і т.д,але я буду старатись,тому що ви мене надихаєте ^o^Дякую,тим,хто голосує і коментує мою книгу.Я люблю вас( ̄3 ̄)('ε` )♡(●'з')♡
І питання до дірекшеонерів:"Вам сподобалася пісня і кліп "Perfect"?Я тащусь від неї\(○^ω^○)/
------------------------Що це в біса таке?!-кричить позаду Джеймс.
Чорт!
-Джеймс,це не те,що ти ду...
-Мені байдуже!-перебив мене він.
Він швидко підійшов до Метта і вдарив його кулаком в обличчя.О ні!Тільки не це!
Метт похитнувся,але втримався на ногах.Він вдарив Джеймса у відповідь.Удар був сильним.Та Джеймс також втримався на ногах.Його це ще більше розізлило,і він пхнув Метта на стіл.Той,сильно вдарився спиною.Джеймс почав безперервно бити Метта,то у живіт,то у обличчя.
Я помічаю,що у Метта тече кров.-Джеймс,припини!-я кричу брюнету,та він не звертає на мене ніякої уваги.
Метт намагається вирватись з пастки Джеймса,але йому не вистачає сил,щоб зробити це.
Джеймс захватом тримає Метта і б'є його з усієї сили.Джеймс,здається зараз вб'є Метта.Я згадую той випадок з хлопцем,який до мене приставав.Джеймс майже не вбив його,та я встигнула,їх роз'єднати.Та зараз,зовсім інше.Я не можу їх зупинити.
Мені потрібна допомога.Нащастя,двері різко відкриваються і забігає Люк,а за ним перелякана Еммі.
-Що тут відбувається?!-з недорозумінням кричить Люк,та довго не роздумуючи,починає втручатись у бійку.
Він ледь-ледь відіпхнув Джеймса до стіни,впевнена Люку було дуже важко це зробити,оскільки Джеймс був роздратованим і ні передчим не зупинявся.
Люк,блокує руки Джеймса і кричить йому,щоб той заспокоївся.
Метт лежить непритомний на підлозі.Еммі швидко підбігає до нього,а я лишень каменем стою на місті.Я просто у великому шоці,від того,що тількищо сталось.
-Кейлі!-кричить до мене Джеймс.-Ти повина вибрати!Я чи Метт?!
Що він каже?Як я можу вибирати між моїм так би мовити найкращим другом і Джеймсом,якого я здається люблю?
-Джеймс,я...не можу.
-Ти маєш вибрати!Я або він!-вирвавши руку з хватки Люка,він показує на побитого Метта.