Aud sirenele,probabil cineva a sesizat fumul negru.Dintr-o data 2 bărbați masivi sparg usa casei si intra.Unul din ei o ridica pe Lary si o scoate afara,este bagata intr-o ambulanță si masina porneste.Ajunsi la spital medicii ii fac imediat investigatii si după ce se asigura ca este in afara pericolului o trimit intr-un salon.
Stătea în pat fara sa dea un semn de viata,ce o ținea departe de mine era doar acest corp al ei.Stând pe gândurile mele vad cum usile salonului se deschid si 2 medici împing înăuntru un pat mobil.Ce????idiotul asta nu e mort?Era pentru prima data când dădeam gresi.Tatăl micutei mele era in viața.Începeam sa-mi pierd din puteri si nu stiam de ce.
Îmi întorc din nou privirea si observ ca Lary ma privea cu aceeasi ochi,inspaimantata.Deschisese ochii si primul lucru care il făcuse era sa ma privească.Ma apropii de ea încet si dintr-o data începe sa se agite:
-Luati-l de pe mine!!!!!!!!striga ea si eu nu stiam ce se intampla speram sa nu fie vorba de mine ci de un gandac.
Am iesit din salon si am asteptat sa adoarmă.Am intrat si m-am asezat langa patul ei continuând sa o privesc.************************************************************
Hey daca v-ati saturat sa asteptati mereu cate un capitol nou va sugerez 2 carti finalizate si interesante scrise de mine,BALANSOARUL si USA INTERZISA .....Sunt 2 carti cu,care eu am inceput sa scriu pe wattpad si sunt foarte mândră de ele.