Pov. EL

2K 153 20
                                    

Asteptam sa ma intorc in iad.Micuta mea plecase,murise in bratele mele.Regretam nespus de mult ca nu apucasem sa ii spun tot ce aveam de spus cat inca era in viata.
Nu apucasem sa-i spun cat de mult o iubesc si ca mi-am parasit iad-ul pentru ea.Imi amintesc de parca era ieri cand mosu-l nenorocit a incercat sa o raneasca in acel cimitir blestemat.Nu am putut sa fac nimic decat sa ma impac cu gandul ca nu o sa o mai vad vreodata.
Nu am apucat sa-i spun prin cate am trecut ca sa pot venii pe pamant ca muritor de rand.Pactul care ma adus langa ea.
Vroiam sa-i spun ca ma salvat,iubirea ei ma salvat iar acum ma puteam intoarce in iad,micuta mea ma astepta acolo.
Abea astept sa-i spun ca imi pare rau pentru tot si ca am ucis persoanele care ii faceau rau.Nu va afla niciodata ca Sofi si Carl au tradat-o cu prima ocazie si ca cei doi au fost impreuna.Cum puteam sa ii las in viata cand si-au batut joc de cel mai pretios lucru al meu.
Nu va sti niciodata secretul acestei case si de ce era important ca ea sa ramana aici.Nu va sti niciodata ca parintii ei adoptivi urmau sa o vanda la un grup de persoane care mai apoi urmau sa o ucida si sa ii vanda organele.
Niciodata nu am incercat sa o ranesc,am protejat-o de oricine vroia sa ii faca rau.Toate astea urma sa ii le spun.Urma sa ii spun ca timpul meu pe pamant scazuse iar ea ma salvat,trebuia sa o fac sa ma iubeasca altfel,nu ma mai puteam intoarce niciodata in iad si ramaneam blocat aici pe pamant ca muritor.
Te iubesc micuto,te iubesc la fel cum imi iubesc iad-ul si iarta-ma ca nu am reusit sa iti dau raspunsul la toate intrebarile tale dar in curand vom fi impreuna,iti promit.
Nu puteam sa iti dezvălui secretul altfel pactul se incheia si te pierdeam pentru totdeauna.Eu am fost mereu,ciudatul,vocea,eu te-am indrumat mereu te-am protejat.Si sper sa ma ierti micuto.Iti promit ca vei fi regina iad-ului,vei infrunta sufletele tuturor celor care ti-au facut rau.
Intr-o buna zi vei afla tot micuta mea,pana atunci trebuie sa sti ca eu sunt de vina pentru ca m-am indragostit de tine,de ochii tai,de parul tau,de mirosul tau,de sufletul tau prostut si naiv.
Eu micuto,eu,eu sunt Diavolul.

Protejata De DiavolUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum