Ben geldim ^^ Güzel bir gün geçirmek dileğiyle ^^ Rapmetal söyleyen küçük sincaplar medyada ^^
Ahhhh ah, son birkaç günüm kimseyi öldüremeden geçti. Sokaklar boş kaldı ya.
Taksime doğru yürürken benden uzaklaşan insanları görüyorum. Bazıları dehşet içinde baksada çoğu "Yap şunu" der gibi bakıyordu."Biz yapamıyoruz,sen yap" der gibi....
Sonunda meydana çıktım.Elimde sakadığım sürprizimi ortaya çıkarmak için hala erken. Etraf tıklım tıklım. Gelebilen herkes gelmişti ve bazıları da evlerin çatısına sıkmış sniper lar ile beni hedef alıyorlardı. Onları direk nekrokinezi ile acı çektirerek dengelerini kaybettirdim ve aynı anda çatıdan yere düşmelerini sağladım,güzel bir başlangıç.
Hepsi silahlarını bana doğru çevirdi. Elimi ortaya çıkarıp 2 gündür beslediğim negatif enejiden bir toptu sürprizim. Çok ızlı bir şekilde fırlattım ve sonuç... inanılmaz ! Topladığım negatif serbest kaldığında öyle bir enerji açığa çıktı ki çıplak gözle görülebilecek kadar yoğundu.İnsanlar çığlık atmaya başladı. Baronlar ve yardakçıları ise acı içinde kaçmaya çalışıyordu.Sıra zihin kontrolündeydi.
-Kavga edin,dediğim an bir yandan acı içinde bağırırken bir yandan da silahla,bıçakla,sopayla birbirlerine saldırıyorlardı. Ne kadar da eğlenceli !
-Çocukları uzakaştırın, çok istiyorsanız kendinizi de uzaklaştırın, dedim insanlara. Herkes geri çekilmeye başladı. Polis de bir kenarda ağzı açık izliyorlardı. Bişey diyemezdim ilk nekro yaptığım andaki halime benziyorlar.
Her taraf kan oldu, kokusu şahane. "Durun" dedim yüksek sesle. Hepsi dondu kaldı.Yanlarına yaklaştım.Yerde çok fazla ölü vardı. Bir adama baktım,yüzü kan içindeydi. Geberesiceler...
-Kendinizi öldürün.
Uzaklaşmaya başladım. Neredeyse bütün yeraltı dünyası temizlenmişti şehirdeki. artık sıra ülkede,ondan sonra ise tüm dünya.
Biraz kısa diğer yazdıklarıma göre farkındayım ama sadece bu olayı yazmak istedim dönüm noktası diye ^^
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bakın Ne Yapıyorum !
ParanormalSadist ve majosist bir delinin ruhsal güçlerini bulması ne tür bir kaosa (yada barışa mı demeli ? ) sebep olabilir ? Hadi öğrenelim :P -sadece haftaiçi bölüm gelir :d