Arkadaşlar okul açıldı baya yoğunum onu bunu ihtiyaçları falan alıyorum hikaye kısa olduğu için şimdiden özür dilerim :(
24 Eylül / Saat 22:59
-Başlangıç aşamasını sonlandırma testine hazırmısın ?
-Kesinlikle.
-Yapman gerekeni biliyorsun.
Şehrin parklarından birindeydik. Etraf demlenmeye gelmiş insanlarla doluydu. Hepsinin kan kusmasını isterdim ama gelme nedenimiz farklıydı.
Bir grubun yanına gittim ve şişelerden birini adamın tekinin üzerine boca ettim.
-Ne yaptığını sanıyorsun lan ! Şimdi görürsün gününü bücür, dedi ve ayağa kalkmaya çalıştı. Ahmet arkada olanları izliyordu. Adam tam bana yumruk atacakken elimi kaldırdım ve adama doğru salladım. Elimi takip eden rüzgar adama çarptığında adam geri savruldu ve yere düştü.
-Bu ne lan ?
Hepsine doğru yürüdüm ve şok dalgası kadar güçlü bir rüzgar oluşturarak üzerlerine yolladım. Acı içinde bağırırlarken bu sefer havayla üzerlerinde bir basınç oluşturmaya başladım. Etraftaki havayı üzerlerine gönderdim,ağızlarından ve gözlerinden kan çıkmaya başlamıştı hepsinin. Bunu hakettiler.
-Bu yeterli,dedi Ahmet
-Tezmileyelimmi ?
-Gerek yok. Hava akımını eski haline getir.
Üzerlerine yüklediğim havayı tekrar etrafa dağıttım.
-Sana potansiyelin var demiştim. Çok hızlı öğrendin.
-Daha önce hiç yapmamıştım. o Yüzden emin değildim.
-Artık başlangıç aşamasını sonlandırdığımıza göre, eve gidebilirsin.
-Ben üsse gideriz sanmıştım.
-Orası şuan çok yoğun. Eve git ve biraz dinlen. Uyuman gerek.
Eve doğru yola koyuldum. Buseye yeni gücümü anlatmk için sabırsızlanıyorum. Son yaşadıklarımı duyunca ağzı açık kalmıştı, bakalım bunu duyunca ne diyecek.
Aklıma geldi de ... son zamanlarda örgüt hiç faaliyet göstermiyor. Sanırım onlar da savaşa hazırlanıyor. Eh, böyle daha heyecanlı. Nasılsa hepsini öldüreceğim.
Eve geldim ve penceremin altından kendimi yukarı kaldırmaya başladım. Hava akımından dolayı ağaçlar yerlerinden kopacakmış gibi sallanıyordu. Pencereye tutundum,havayı eski haline getirdim ve yatağıma yattım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bakın Ne Yapıyorum !
ParanormalSadist ve majosist bir delinin ruhsal güçlerini bulması ne tür bir kaosa (yada barışa mı demeli ? ) sebep olabilir ? Hadi öğrenelim :P -sadece haftaiçi bölüm gelir :d