Bi Bu Eksikti Bu Da Oldu

65 4 1
                                    


   İçeride 3 tane kurban vardı. Yüzlerine baktım ve odanın benden en uzak tarafında gaspçıyı gördüm. Çok sorun değildi. Hepsi çevikti,bu çevikliğe sokaklar sayesinde eriştiler. Ama baş edemeyecekleri tek şeye sahiptim. Nefretin getirdiği kana susamışlık ve küçük bir çocuğun çaresizliği. odanın ortasında bir masa 5 sandalye vardı. Bir duvarda raflar rafların üzerinde uyuşturucu yapmak için gerekli malzemeler vardı. Masanın üzerinde ise çantalar dolusu para. Yaşasın! Çalınan paraların sevk günündeymişiz! Bu çok iyi oldu.

    Şimdi, durum değerlendirmesi yaptım ve beynim bana yüzlerce seçenek sundu. Ama içlerinden en iyi olanını seçmem lazım. Evet! Paraları yakarak dikkatlerini dağıtacak ve sonra hepsini yaralayacaktım. Öldürme kısmı sonraydı. Yanımda her zaman bu tür dikkat dağıtmalar için 2-3 kibrit bulundurum. Tek şansım vardı. Eğer yanmazsa kaçmak zorunda kalacaktım. Sakin ol, kibritin havadaki hareketini hayal et, parayı tutuşturma süresini hesapla ve ilk ateş çıktığı anda merhaba beyler ! 

   Kibriti yaktım ve konsantre oldum. Atabileceğimi hissettiğim anda fırlattım ve paraların tam ortasına dalışını seyrettim. 3,5 saniye bekledim ve adamların çığlıkları tam başlarken bıçağı çekip en yakındaki adamı alaşağı ettim. Bacağındaki o derin yara ile başıma bela olamazdı artık. Sonra diğerine geçtim. Henüz beni farketmemişlerdi. Tam arkadan saldırırken gaspçının beni farkettiğini gördüm ve bu sefer derin bir yara açmak yerine testislerine arkadan sıkı bir tekme savurdum. Bacakları iki yana açık olduğu için çok da zor olmadı. 

-Sakin ol dostum ! 

-...

   Asla konuşma,iletişime geçme,göz göze gelme, seni bir daha görürse tanıyabileceği hiçbir işaret verme, öldürmek istesen bile... 

   Ceplerimden birindeki ağırlığı avcumun içine alıp diyaframına vurdum. Nefessiz kaldığı için saçından tuttum ve tam arkasındaki duvara vurabildiğim kadar hızlı 5-6 kere vurdum. Duvarda bir göçük oluşmuştu  ve kan yeri boyamıştı ama sorun değil. Nasılsa yaşayan yok burda. 

   Tam arkamı dönüyordumki içimden bir ses eğilmemi söyledi. ilk başta pek takmadım ama arkamdan gelen sesi duyduğum an eğildim. İyiki eğilmişim çünkü kafamın hemen üstünden büyük bir şey uçtu. Hemen arkamı döndüm ve testislerine vurduğum adamla yüz yüze geldim,tabi o benim maskemi görüyordu.

-Kimsin sen ***

-....

-CEVAP VERSENE !

  dedi ve hiç beklemediğim anda belinden bir tabanca çıkardı. Panikledim (evet deliler de panikleyebiliyor) ve istemsizce elimi ona doğru uzattım. Sonra... birşey oldu ve üzerimdeki bütün panik,gerginlik uçtu. Bunu anlamaya çalışırken bir baktım ki adamda bir tuhaflık oldu. Yüzü mosmor oldu ve elleri titremeye başladı, silahını düşürdü, acı içinde haykırmaya başladı.

-Sen..nasıl... yapabiliyorsun bunu..Ahhhhh

-...

    Kuralı ihlal etme kuralı ihlal etme !

-Söyle ! sen kime bulaştığını... biliyormusun? AHHH... senin gibi onlarca kişi bizimle... sen bittin artık...

    Kural, kural, KURAAAAAL!!!!!!!

-Benim gibi derken ?

-Ne olduğunu bilmiyormusun... ucube... sen bir nekrokinezistsin...

   dedi ve itfaiye sesleri geldi. Ah tabi ya ! geç kaldım, çok geç kaldım, duman evden taştı, hatta kapıya doğru yönelmiş bile ! Bu adamı daha fazla dinleyemem. Bir yer bulmam lazım... Pencere, tek çıkış yolum bu galiba. Dışardakilere görünmem umrumda değil zaten maskem ve giydiğim kıyafet beni gizler. Ama ondan sonra ? pencereden yukarı mı aşağı mı? Sanırım böyle bir durumda aşağısı daha mantıklı. Maskeyi de duman için kullandığımı söylerim biter. Gerçi herkes artık bu maskeyi uyuşturucu ve gasp çetesinden birine ait olduğunu düşünecek ama neyse diye düşünürken çokten yola koyulmuş ve yanan eşyaların arasından pencereye ulaşmıştım. 

    Pencerenin kenarına tutunarak bedenimi aşağı sarkıttım ve 5-6 metre düştüm. Tam yere değerken düşüşümü hafiletmek amacıyla takla atmaya çalıştım ama çok da başarılı olamadım. Sanırım diz kapağımı zedeledim ve hafif topallayarak , insanların sorduğu  sorulara yanıt vermeden uzaklaştım. Neden maske taktığım hikayesini de anlatmadım. Bugün yeterince konuştum. Umarım kızarmış tavuğa dönerler. 

    Şimdi... cevaplanması gereken birkaç soru var, adamın bahsettiği "biz" ne ? Nekrokinezist ne demek ve ben o adamı nasıl patlıcan surat yaptım ? Pffff. Zaten yeterince deli ve tuhaftım. Bi bu eksikti bu da oldu... tam oldu 

Bakın Ne Yapıyorum !Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin