Protože mi to nedalo, musela jsem taky napsat nějakou ff na Avengers. V téhle části budou jen Strážci Galaxie. No tak snad se to bude líbit.
Laura, to je moje jméno. Jediná věc kterou si pamatuji.
A proč si toho tak málo pamatuji? Netuším.
Žiju se jednou bandou, možná je znáte. Říkají si Strážci Galaxie. Přesně tak, žiju s Draxem, Grooteem, Rocketem, Gamorou a Peterem (Star-Lord, jestli chcete).
Občas mi lezou na nervy, hlavně Peter ten je někdy dost namyšlený. Ale dá se to s nimi přežít.
A jak jsem se k nim dostala? No, před rokem jsem se probudila v opuštěné vesmírné lodi. Nebylo tam vůbec nic, jídlo pití, prostě nic. Trčela jsem tam asi den (nešly otevřít dveře) než mě našly. Byli to nějací banditi, kteří tu loď přišli vyrabovat. Když mě tam našli tak mě hned vzali a prodali mě jako služku Sběrateli.
A asi víte jak to dopadnou služky, které ho neuposlechnou. No a to se mi taky stalo. Takže, když tam Strážci přišli vyplatili mě a vzali mě s sebou.
Žijeme si dobře. Bydlíme v Milanu (Peterova loď). Sem tam něco ukradnem, pak zas někde pomůžem. Je to fajn život. No spíš byl... Ale to dozvíte v příběhu.
...
,,Lů!" nesnáším když mi takhle říká. Mám pocit, že mi takhle říkal někdo z mé minulosti. Ale nevím kdo. ,,Vstávej! Máme problém." zatřásla se mnou Gamora.
,,Hmm, co je?" zabručela jsem.
,,Řeknu ti to nahoře, teď vstávej." a odešla
Za velkého mručení jsem vylezla z pod vyhřáté peřiny. Rychle jsem se převlékla a už jsem běžela nahoru.
,,Tak co se děje?" zeptala jsem se hned.
,,Někdo Nově ukradl Kámen síly." řekl Peter
,,Počkat co?" vykřikla jsem hned. ,,To jako Ten kámen?"
,,Ano Ten kámen a proto nás Nova žádá o pomoc. Máme ho najít a zajistit." odmlčel se. "Takže letíme, nejdřív na základnu Novy kde už hledají kámen. A pak na místo kam nás pošlou." usmál se.
,,Tak šup ať už jsme tam. Je to doba co jsme naposled zažili trochu vzrůša." zavýskla jsem. A bežela si sednout na svoje místo. Za sebou jsem ještě slyšela Rocketův smích.
...
Po chvíli už Milano dosedala na přistávací plošině Novské základny na Xandaru.
Jakmile jsme všichni vylezli z lodi přišli k nám tři vojáci a řekli ať je následujeme. Tak se taky stalo. Procházeli jsme různými chodbami a míjeli dost lidí. Za pár minut jsme došli,nejspíš, do zasedací místnosti. Byl tu jeden hódně velký stůl a spousta židlí.
,,Strážci vítejte." řekla bělovlasá v čele stolu.
,,Novo Prime." Kývl na ní hlavou Peter, který byl zase v čele naší skupinky.
,,Prosím posaďte se." pokynula nám k prázdným židlím. Tak jsme tak i udělali.
Po chvíli ticha se ozval jeden muž který stál u hologramu. ,,Jak už jste slyšeli, byl nám odcizen Kámen síly. Netušíme jak, ale prostě byl najednou pryč." řekl a na chvíli se odmlčel. ,,Proto jsme vás zavolali. S kamenem už máte zkušenosti a tak by pro vás mělo být jednodušší ho přivést zpět."
,,Nó dobře, ale kde jako máme hledat? Vesmír je trochu velkej." řekl naštvaně Rocket. (ta židle na který seděl byla moc nízká.)
,,Poletíte na Terru."(PA: kolikrát jste se museli podívat na Strážce Galaxie než jste postřehli, že Terra je Země? Já třikrát.:D)
,,A to jako víte určitě, že je ten kámen tam?" zeptala jsem se.
,,Ano, kámen vydává zvláštní druh energie, který jsme zachytili na radaru." ,,OK tak aby jsme už vyrazili. Minule to s tím kamenem málem nedopadlo dobře." dokončil naší poradu Peter a všichni jsme se zvedli a stráže nás odvedly zpátky k Milanu.
Jenom 566 slov. Ježiš to je tak stášně málo. Vážně obdivuju lidi, kteří napíšou víc jak tisíc slov. Mně to přijde hrozně nemožný. No nic, tak doufám, že se tahle krátká uvodní část líbila a další se pokusím dát co nejdřív. Takže komentujte a čtěte dál. :)
ČTEŠ
Ztracená
FanfictionLaura. Neví kdo je, jediné co si pamatuje je její jméno. Jednoho dne se vzbudila na opuštěné vesmírné lodi. Po nějakém čase se dostane ke jedné fajn bandě. Možná je znáte, říkají se Strážci Galaxie. Myslela si, že si s nimi bude žít pohodový život...