Medya: Gece
Abrazo* - sevdiğini belli ederek, sarılmak anlamına gelir.
Buraya kitaba başlama tarihiniz ile saatinizi bırakın 💫🙏
*
"Rüya gelmek istemiyorum ben ya ! " diye bağırdım elimdeki elbiseye sinirle bakarken. Rüya beni zorla kuzeninin partisine götürecekti yok neymiş kuzeni yakışıklıymış belki bana ayarlarmış hem kendi de sevgili bulabilirmiş falan.Ulan sanki evlilik programındayız . Rüya, Zuhal Topal bende talip. Songül'ü de unutmayalım tabi "Bak Rüya eğer ısrar edersen sana Songül'ün şarkılarıyla işkence yaparım. " Rüya anında geri çekilirken bilgisayarımla bakıştı . O tarafa doğru koşarken "Ebeni bellerim Rüya " diye bağırarak arkasından koştum. Ama çoktan bilgisayarımı almıştı. "Eğer gelmezsen bilgisayarını camdan atarım" Atmazdı.. Çünkü yemezdi. Ama her ihtimale karşı bir tarafların tutuşuyordu tabi ."Tamam sakin ol ve onu bırak evlat " Rüya gülmeye başlarken, neye gülüyor lan bu diye düşündüm. Daha sonra bende ne söylediğimi fark edip gülmeye başladım. "Tamam Rüya geleceğim ama Allah rızası için bilgisayarımı bırak. " Gülerek bilgisayarı masaya geri koydu. ''Şimdi seni geceye hazırlayalı_'' sözünü keserek, ''Olmaz '' dedim. ''Geleceğim için anlaştık beni hazırlaman için değil. Kot ve tişört giyip geleceğim.'' derin bir nefes alarak ''Bari elbise giy''dedi. Ona bıkkınca baktım. Cidden beni ikna etmeye falan mı çalışıyordu ? Ölsem giymezdim o elbiseyi !
*
Rüya ''Bu şarkı çok güzel ya'' diyerek dans edilen yere gitmeye yeltendi. Onu kolundan tutup çektim. ''Hem beni tehditle getir, hem zorla elbise giydir...'' Evet, elbise giymiştim. Tamam susun. Tamam yeter. Rezil oldum tamam.
''...Hemde beni yalnız bırakmaya çalış bak rüya şimdi sana ajdar açar dinletirim. Otur oturduğun yerde ''
''Gece kaç aydır sapım ya. Şurada yakışıklı bir çocuk gördüm ona yürüyecektim bir izin vermedin '' Oflayarak mekanda gözümü gezdirmeye başladım. Pahalı bir mekan olduğu açıkça belliydi. Bir kere avizeler parlak ve gösterişliydi. Masalar bar masaları gibiydi. Para mı sıçıyordu lan bunlar ?
''İyi ki doğdun Talha '' Pastayı Rüyanın kuzeninin önüne koydular. Talha denilen çocuk ise mumları üfledi. Sözde yakışıklıydı. Yani tamam biraz öyleydi ama bir francisco değildi tabi.
Franaşkımı ilk wattpad'de tanımıştım. Tabi sonra wattpad'de karakter olarak klişe olmaya başlamıştı. Herkes onu kullanıyordu falan . Ama hani yakışıklıydı. Bir de çocuğu vardı. Ulan senin neyine baba olmak ? Baba dediğimiz göbeklidir. Keldir. Sen bir aynaya baktın mı ya? Göbeksiz baba mı olur?
''Ay çocuklar sağ olun. Ay canım. moda dergisi mi aldın çok istiyordum sağ ol'' Ne oluyor ulan ? Sesin geldiği yere doğru döndüğümde hediyeleri açan bir adet Talha görmüştüm. Ciddi olmak için kendimi fazlasıyla zorlayarak Rüyaya döndüm ''Şey... küçük bir ayrıntıyı atlamışım. Kuzenim gay '' Söylediği şeye göz devirerek çıkışa doğru baktım. Rüya büyük ihtimal yaz tatili boyunca evde dizi izleyip göt büyüttüğüm ve onun sosyal (!) yaşamına katılmadığım için getirmişti beni buraya. Bir de sevgili bulmak için tabi.
Rüyaya bir göz attım yanımdaydı ama arkası bana dönüktü. Çantamı ve montumu alarak geri geri ilerlemeye başladım. Eğer Rüya görürse parti bitene kadar burada kalmak zorunda kalacaktım. Ve bunu kesinlikle istemiyordum! Şu an yaşadığım aksiyon The walking dead'de yoktu yeminle. Arkama göz attım çıkışa az kalmıştı planım şuydu; Çıkışa ulaştığımda görünmeyecek bir yer bulana kadar yardırmak. Bu elbiseyle biraz zordu tabi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Abrazo #Wattys2017
HumorHayatını tatile dizi izleyerek geçiren, arkadaşlarıyla olunca epeyce saçmalayan, annesinden terlik yiyen, Sınavlardan yüksek not almak için kopyaya başvuran, bir kız, Gece. Peki bu kızın hayatına bir youtube fenomeni girerse ne olur? ** Genç Kurg...