Neler oluyor?

15 4 0
                                    

Selam,

yorum gelmiyor ama yayınlamaya devam ediyorum bir gün birileri sevecek hikayemi diyerek.. :)


O zaman anlamıştım annem Rick'i hemen tanımak istemişti ve kahvaltıya çağırmıştı peki ama telefonunu nereden bulmuştu? Diye düşünürken Rick'in sesini duydum;

"Günaydın Gloria çok şıksın neden merdivenlerde duruyorsun?" bir anda kendime geldim bu merdivenlerde ikinci kez donup kalıyordum.

"Rick sen ner... Şey hoş geldin" annemin göz işaretini tam zamanında görmüş olmam büyük boş boğazlılığımı önledi ve sevdiğim kişiyi üzmekten beni son anda kurtardı.

"dün seninle konuştuktan sonra Rick'i hemen daha yakından tanımak istedim anlarsın ya annesel içgüdüler sabah, okulu aradım ve Rick'in ev telefonunu istedim. Şanslıydım ki okuldaki nöbetçi görevli numarayı hemen verdi. Aradım ve davet ettim o da sağ olsun beni kırmadı ve geldi.

"Çok sevindim Rick iyi ki geldin" annem bizi masaya davet etti ve ben Rick'e yaklaşıp "çok yakışıklısın" dedim yüzü kızardı ve gülümsedi.

"heyecanlıyım zor bir sınav olmaz umarım" diye fısıldadı ve göz kırptı. "anneme dürüst olman yeterli inan her şey kolay olacak ben zaten hepsini anlattım" annem

"hadi fısıldanmayı bırakın gelin şu sofraya" dedi gülümseyerek. Kahvaltı oldukça neşeli geçmişti Rick anneme de kendini anlatmak zorunda kalmıştı ben anlatmış olmama rağmen ama yine de kısa bir süre sonra rahatladı ve annemle koyu bir sohbete daldılar. Ben onu seyrediyordum kahverengi pantolonu ve krem rengi kazağı ona çok yakışmıştı.

Konuşurken gözlerindeki huzur, etrafına yaydığı pozitif enerji mükemmeldi. Annem biraz düşünceli bir şekilde;

"Rick yanlış almazsan bu aranızdaki bir konu biliyorum ama yine de konuşmak zorundayım. Dün Gloria fikirlerimi aldı ama ben seninle bu bir saatte ettiğimiz sohbete dayanarak Alex'le ilgili konuşmak istiyorum." Rick hemen;

"Ben biraz, yo yo baya kıskanç bir erkeğim sanırım efendim ama Gloria için kendime hâkim olabilirim ve tavsiyeleriniz gerçekten benim için çok önemli" annem çok mutlu olmuştu fikirlerine değer verilmesi onun gururunu okşamıştı.

"anne lütfen gerçekten bu konuda konuşmak zorunda değiliz hem Rick saygılı sorun olmayacağına eminim - " derken annem lafa girdi.

"ben Alex'i Gloria'nın anlattığı kadarıyla biliyordum, geçen gün Gloria bayıldığında hastaneye o getirmiş orada da yüz yüze tanışma fırsatımız oldu. Alex'in yüzüne baktığımda Gloria'ya verdiği değeri görebildim, bu sebeple biraz hırçın olabilir size karşı o yüzden onu kırmadan alttan almaya çalışın olur mu? Sonuçta Gloria bir seçim yaptı, O da bunu anlayıp saygı gösterecek bir gün."

"teşekkürler bayan Elenor söylediklerinizi uygulayacağımdan emin olabilirsiniz. Şimdi müsaadenizle okula gitmemiz gerekiyor yoksa geç kalacağız." Annem şaşkınlıkla özür dileyerek hemen bizi okula yolladı. Evden çıktığımızda Rick oldukça düşünceliydi, onun canını sıktığımız için annemle kendime kızıyordum. Arabasının yanına geldiğimizde durdu bizim evin olduğu tarafa döndü ve baktı annem pencereden bize bakıyordu ona el salladı ve gülümsedi. Annem içeri girer girmez elimi tuttu

"Gloria ben dün gece çok düşündüm sana olan duygularım basit bir hoşlanmayla sınırlı değil. Biliyorum belki bunu söylemek için henüz erken ama ben seni seviyorum seni her ne pahasına olursa olsun beni sevdiğin sürece kaybetmemek için herkesle savaşabilirim. Lütfen beni terk etme olur mu? Sevgin biterse eğer bir gün- " daha ikinci gündeydik ama beni sevdiğini söylüyordu gerçi dünde yani ilk gün de ben ona onu sevdiğimi söylemiştim, inanamadım şaşkındım.

Zamana Yenilmeyen SevgiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin