KARAKTERLER

27 0 0
                                    

Arel:18 yaşında Asel'in ikizi. Asel ile çok iyi anlaşırlar Aselsiz yapamaz. Kıskançtır "saf şebeğimiz". =) Sarı saçlı mavi gözlü biri. Kendine düşkün, hayalperest, kendinden çok düşünen, gizemli ve bir o kadar da şanslı, sorumluluk almaktan kaçmayan becerikli ikiz.

Ares : 19 yaşında. Atılgan, ⚡ enerjik, kafasına koyduğunu yapan, Arel kadar olamaz ama yine de hayalperest biraz, sert görünüşlü,dediğini yaptıran,herkesin çevresinde döndüğü, ilgiden bunalmış gibi yapan ama ilgi görmeye bayılan "bad boyumuz". =) Kumral saçlı koyu mavi gözlü.

Araf: 17 yaşında. Özgürlüğü seven, bağlanmayı sevmeyen, aşırı kıskanç, neşeli, zeki ama çalışmayan, kararından dönmeyen, kararsızlıktan nefret eden fakat zor karar veren, gerçekleri insanların yüzüne karşı söyleyebilecek cesareti olan, sert görünüşlü olduğu kadar bir o kadar da alçak gönüllü, duygusal, mantığı ile hareket eden, sakin, güven veren, kardeşleri ile takılsa da tek başınaymış gibi hareket eden, "karizmatik soğuk nevalemiz❄. " =) Siyah saçlı, açık kahve gözlü.

Asel :18 yaşında Ares 'i sinir etmeye bayılan, okulda ve evde sevilen Arel' in popüler, "sevimli tiki ikiz". =) Sarı saçlı, ela gözlü.

Asayra : 17 yaşında. Müzik 'e bağımlı . Kardeşler arasında en sessiz olanı, okulda kendi halinde takılan, önemsenmeyen, kendini düşünmeyen, başkalarını hayatının merkezi yapmış "Figüran Başrolümüz". =)
Kızıl saçlı, yeşil gözlü.

Ayla Akyıldız:Kahramanlarımızın annesi...

Bora Akyıldız :Kahramanlarımızın babası...

Sönmüş Yıldız - Figüran -Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin