*-*SY:F/9*-*

7 0 0
                                    

Sabahtan beri 3 sınava girmiştim ama çekilecek gibi değil, üniversite için çok az kalmıştı . Heyecandan ölüyordum ve mezuniyet için yıllık komitesi ve fotoğraf çekimlerinden görevli olanlardan biri bendim. İnanın benim için hiç kolay geçmiyordu. Kardeşim ve Alptuğ sayesinde de kafayı yemek üzereydim. Zira Alptuğ 2 gün önce bizim okula kaydını aldırmış, teşekkür ederim başıma bu kadar bela açtığı için. Şu an kafamın içindeki tonlarca düşünceden kurtulmak için metal müzik açılmış bir kafede zihnimi boşaltmaya çalışıyorum. Ve kafamı kaldırdığım anda hiç beklemediğim insanlar ile karşılaşmam  yüzünden gerilmiş bir durumdayım. Bu yüzden hemen garsonu çağıracağım ve bir double espresso içeceğim ne yazık ki beni ondan aşağı sinirlendiğimde hiçbiri kesmez.Gördüğüm kişilerden biri Bahar, diğeri ise ex Doğukan'dı. Eski yakın arkadaşım eskimle sevgililerdi ama unuttukları bir şey vardı,yasak bölgedelerdi ve benim intikamsız durmayacağımdı. İyi biri olabilirim ama bam telimde dans etmedikleri sürece , beni fark etmeden cam kenarında bir masaya geçip oturdular ve ben de kahvemi bitirip kalktım. Nemesis grubunu devreye sokma vakti gelmişti. Eski Asayra'nın ne kadar dönmesine istediklerine bakıldığında, şu an bunun çok eğlenceli olacağına herkes emin olmalıydı.

 "Bana yanlış yaparsanız tarihten silinmeyi de göze alırsınız.   "

Nemesis ben dahil 7 kişiden oluşan bir gruptu. Bir gizlilik sözleşmemiz mevcuttu. Bunu okula geldiğim ilk dönem içinde oluşturmuştum. İlk Kural tabii ki 2 s'e uymaktı. Sadakat ve sessizlik. Uymayan herkesin gruptan çıkartılacağı, yeni düşman olmaktan uzak durmak isteyeceği kadar tehlikeli bir ekiptik. İsmimizi yunan tanrıçası olan ; cezalandıran adaletin sağlanması adına karanlık taraftaki intikam tanrıçasının ismi koymuştuk. Nedeni ise ; her ne kadar iyi olsak da hepimizin bir karanlık tarafı olduğunu biliyorduk ve dengeyi sağlamak için bunu birilerinin yapması gerekeceği için bizim üstlenmiştik. Nemesis ihaneti affetmezdi ve anlaşılan çok işimiz vardı. O zaman Let's Go!...

Sönmüş Yıldız - Figüran -Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin