Merhaba. Ben Asayra Akyıldız. 17 yaşındayım ama 35 yaşında gibi hissediyorum. Bu hayatta hiçbir zaman Asel veya Ares ya da diğer kardeşlerim gibi olmadım. Onlar kendi hikayelerinde başroldü hep. Bense figürandım. Onlar gibi olmak istemedim. Çünkü farkım olmayacak sandım. Ben de farklı olmak için kendi hikayemde figüran olmayı tercih ettim. Benim hikayemde başkalarını başrol yaparak onların hikayesini oluşturdum. Fakat yanlış yaptığımın farkına yeni vardım. Ben anladım ki ne olursa olsun farklı olacaktım. Çünkü kardeşlerim benzer şeyler yaşasada onlar farklıydı, kişiler farklıydı, yaşadıkları olayların sonuçları farklıydı. Anladım ki farklı olmadığımı düşünüp, başrolü başkalarına vererek en büyük yanlışı yapmış bulunmaktaydım. Bunu anladığım zamandan beri kendi hikayemin başrolü olmak için elimden gelenin fazlasını yapıyorum. Ama henüz değil başrol, yan karakter bile olamadım. Ancak ben kendime inanıyorum ve biliyorum ki inandığım sürede er ya da geç olsa da kendi hayatımda başrol olmayı başaracağım. Artık kendi hikayemin sönmüş yıldız misali figüranı değil parlayan yıldız misali başrolü, kraliçesi olacağım. Kendimi kendim kurtaracağım. Kimse de bunu engelleyemeyecek... Artık değişmeye karar verdim. Bundan sonra herkese karşılık vereceğim. Kısasa kısas,ateşe ateş ile karşılık ve bundan sonra bana değer ne kadar veriliyorsa o kadar değer vereceğim herkese. Kimseden korkmuyorum. Herkes haddini ve yerini bilecek. Bilmeyene öğretirim mesele yok. Yeniden doğacağım ve dimdik ayakta kalacağım kimse beni yenemeyecek. Bekle beni hayat, ASAYRA AKYILDIZ seni yenip kendi hikayesinin başrolü olmaya geliyor. Ben Asayra Akyıldız, kendi hayatında figüranlıktan, başrollüğe yükselip herkesi yenmeye geliyorum. Ben Kendi hikayemi yazarken yaşamaya geliyorum. İnanıyorum ve başaracağım. Çünkü başarı ve zafer bunu yapabiliceğine, başarabileceğine inananlarındır.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sönmüş Yıldız - Figüran -
Teen Fiction#12 -21/10/2018- Duygusallık #9- 21/10/2018 - Komplo #5- 10/4/2020 - Aile sırları #9- 12/04/2020 başrol Ve daha hikaye giriş kısmında, okuyan herkese çok teşekkürler 🙂 ... Herkesin yaşamak istediği iyi ya da kötü olan hayatın, özgürlüğün tadını...