Sabah erken uyandım. Kalktığımda saat 6:30tu ve ben sadece 3 saat uyuyabilmiştim. Neyse bugün 12. Sınıfın ilk günü en iyisi ben gidip Asel'i uyandırayım. Malum "sevimli tiki" biraz uzun sürede hazırlanıyor.
-Asel, Asel hadi kalk, Asel kalksana!
-Asayra biraz daha lütfen çok erken saat hem bikaç gün daha var okulların açılmasına bırak da son günleri uyuyarak geçireyim ya!
-Anlaşıldı, sen cuma gününde kalmışsın ama tatlım üzgünüm ki bugün pazartesi ve kalkamazsan süslenemezsin.
-Asayra eğer şakaysa ben biliyorum sana yapacağımı hem geç kalacaksın diyosunda saat kaç ki?
-6:45 ve biraz daha yatmaya devam edersen makyaj malzemelerine elveda dersin ahahah :)Asayra bu vallahi yapar dediğini kalksammı acaba ya şaka yapıyorsa yok geçen gün zor almıştım bu sefer kesin atar en iyisi kalkayım yavaş yavaş ben :(
Ofof !!!-Tamam Asayra kalktım sen dokunma yeter ki canlarıma oldu mu?
-Oldu tiki.
-İyi, gıcık.Neyse ben gidip diğerlerini kaldırayım. Oha! Gözlerim yanlış görüyor herhalde. Araf ve Arel çoktan kalkmış bile. O zaman geriye bir Ares kaldı. Onun en sinirli olduğu halini uykusundan kaldırıldığında görebilirsiniz. Ama bana bişey demez. Neyse bir an önce kalksın bende hazırlanayım. Ha bu arada abim ile aynı sınıftayız hepimiz beraber mezun olalım diye onu 1 sene geç, Araf ve beni de 1 sene erken yazdırdılar ne yazık ki.
-Ares abi, hadi kalk!
-Noldu kardeşim rüyanda mı gördün de bu saatte kaldırıyosun beni?
-Hayır abi, okulun ilk günü bugün geç kalacaksın.
-Hadi lan! Unuttum ben ya tamam Asayra sen çık kardeşim bende inerim birazdan.
-Tamam abi.Oh en sonunda hazırlanabileceğim artık. Zaten kahvaltıyı hazırlamıştım bi sofraya konulacaktı. Onuda Asel le hallederiz.Beyaz bi t-shirt ve siyah bir kot pantolon giymiştim üstüme siyah deri ceketimi aldım. Saçlarım zaten düz olduğu için yapmaya gerek duymadım. İşte bu kadar 10 dakikada hazırdım. Sofrayı Asel kurmuş bana gerek kalmadı. Herkese Günaydın! diyerek yerime geçerken annem beni azarlamak ile meşguldü. Beni azarlamaya başladığına göre Asel onu makyaj malzemesi ile tehdit ettiğim için bir yolunu bulup kendi yapmış gibi göstermiş olmalıydı. Ayla hanım hep onun tarafını tutuyor zaten. Resmen üvey evlat muamelesi yapıyor bana ama artık buna da alıştım. BEN ASAYRA AKYILDIZ belki şimdi kimsenin umrunda değilim ama başaracağım. Benim hikayemde BAŞROL oyuncusu BEN OLACAĞIM!
*-*-*-*-*-*-*
En sonunda okula varmıştık. Kapıdan girdiğimizde tüm gözler yine üstümüzdeydi. Okula ilk başladığımızda da öyleydi. Herkes bize saygı duyardı kimisi bizden korksa kimisi bizden nefret etse de çoğunluk tarafından sevilen kişilerdik. En çok ben. Belki inanması zor geliyor olabilir ama bu okulda kuşkusuz herkesle arkadaş olmayı başarabilmiş kendini sevdirip birilerini kendine düşman etmemiş tek kişi bendim. Taki onlarla konuşup yalnız kalıp tek takılmak istediğimi söyleyene dek. Ne demişler fazla sıkarsan giderler ve unutma ki kaliteli bir yalnızlık gereksiz kalabalıktan iyidir. Benim içinde öyleydi çok ilgiden, trip atanlardan, her saniyemi onlarla dedikodu yaparken geçirmemi isteyen umursamaz, boya küpü kızlardan sıkılmıştım. Zaten o günden sonra da yanıma gelen bir kişi bile olmamıştı. Kardeşlerim var onlar yeter başkasına ihtiyacım yok benim desem de yorulmuştum artık. Ama bu hikayede ölüm beni bulana ve ben başrol olana kadar pes etmeyeceğim. Sonunda sınıfa gelmiştim en üstte olması sınıfımızın tam bir işkenceydi biz Işık Lisesi öğrencilerine. Sınıf kapısından içeri girdiğimde bir ara dönüp baktılar ama o zaman ki gibi gibi küçümseme ya da hüzün yoktu bu sefer özlem vardı hepsinin gözünde. Ben de bu bakışlara bir selam ile karşılık verdim. Selam verdiğimde bu sefer de herkes bir şaşkınlık duygusu içine bürünmüştü. Bence normaldi. Çünkü uzun zamandan sonra ilk defa selam veriyordum. Olacak o kadar. Yalnız Göktuğ ve Şelale gülümseyerek ve de "Günaydın" diyerekten direkt yanıma geldiler. Ben her zamanki gibi duvar kenarı en arka sıraya çantamı koydum. Şelale yanıma ve Göktuğ'da bir öndeki sıramıza oturdu. Hissediyordum bu savaş sırasında onlar yanımda olacak ve ben galip gelecektim.
_-_*-_*-_*-_*-_*-_
Bölüm sonu...
İlk bölümü nasıl buldunuz yorumlarınızı merakla bekliyorum çünkü ilk hikayem yayınlamaya cesaret ettiğim. Kelebek görünümlü doğancıklarım yorum yapın lütfen benim için bu yazarcağınız için tahmin edemeyeceğiniz kadar çok önemli çünkü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sönmüş Yıldız - Figüran -
Teen Fiction#12 -21/10/2018- Duygusallık #9- 21/10/2018 - Komplo #5- 10/4/2020 - Aile sırları #9- 12/04/2020 başrol Ve daha hikaye giriş kısmında, okuyan herkese çok teşekkürler 🙂 ... Herkesin yaşamak istediği iyi ya da kötü olan hayatın, özgürlüğün tadını...