*-*SY:F/10*-*

1 0 0
                                    

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Buluşma vakti saat 18.00 yarın kütüphane !!! New action girls... 

-bu kez kim o şanssızlar :)

-benim bir tahminim var :D

-Kim olduklarının bir önemi yok, malzemeleri hazırlıyorum.

-Fiziksel zarar verecek miyiz? Ona göre yeni eşyalar almalıyım...

-Bilgisayarım emrinize hazır :)

-Plan sonunda kahveler benden, tam ihtiyacım olan eğlence, şimdi bile başlarım... :) :D

Karar sizin , ne  yapacağımız yarın konuşulacak, gerekli olan bir şey olursa plan yapıldıktan sonra alabilirsiniz. Tam saatinde , unutmayın!

Bu da netleştiğine göre artık Şelale'nin yanına gitmeliyim, bir haberi varmış ve şok olacağıma  emindi.

Buluşma noktamıza tam vaktinde varmıştım, zamanlama konusunda gerçekten mükemmelim, kapının önünde biraz nefes aldım ve içeri baktım eğer konu Şelale ise altından ne çıkacağı belli olamazdı, o nedenle her ihtimale hazırlıklı olmalıydım. Şelale tek başına oturuyordu, endişelerimi bir kenara bıraktım ve nihayetinde mekana girdim. Anında kapı sesine kafasını çevirip beni gördü, elini salladı. Karşılık olarak elimi salladım ve yanına giderek masaya oturdum.  

-Buyrun ne alırsınız? 

-"2 sade Türk kahvesi " diyerek Şelale yanıtladı ve o sadece gerginken Türk kahvesi içerdi.

-Dökül, derhal!

-Öncelikle fikrini almak istediğim bir şey var , düşüncen benim için çok önemli.

dedi ve bana bir dosya uzattı.

-Bu düşündüğüm şey olabilir mi ?

diyerek karşılık verdim.

-Tam olarak öyle, yazdığım kitabın ilk taslağı.

Biz tanıştığımızda Şelale Wattpad uygulamasında mini hikayeler yayınlıyordu ve bazen Göktuğ ile bunu birbirlerine savaş olarak eğlenceli bir yarış haline getiriyorlardı. Hikayelerinde çevresi yer alırdı, tabi özellikle Göktuğ... Onu bazen konser veren bir sanatçı, kızların gözdesi bir prens olarak gösterir, bazen sinir ettiğinde ise hikayelerinde rapçilerin yaptığı gibi ona diss atarak rezil ederdi. İkisinin arasında hikonses ve hiks olarak kısaltmalar şeklinde Şelale onu tehdit ederdi ve biz ikisine de çok gülerdik. Sonrasında bu minik eğlenceleri  Şelale için güzel bir fan kitlesi oluşturdu. Şelale ise eğlencesi bir yük gibi gelmeye başladığı için ara verdi ve yazmayı bırakma kararı aldı. Şimdi ise önümde bir taslak duruyordu.

-Seni harekete geçiren ne oldu Şelu ? dedim.

gergin gülümsemesi devam ediyordu, arka masaya el salladı ve yanımıza davet etti.

-Biraz şaşırmaya hazır ol asim , cevapların kendileri geldiler. diyerek cevap verdi.

Kafamı kaldırdım ve ağzım açık kaldı, çünkü Göktuğ ve Alptuğ yan yana başımda dikiliyorlardı.

-What the hell? Hemen, tam da şu anda, hepinizden bir açıklama talep ediyorum, dinliyorum.

-Alptuğ ile Göktuğ ikizlermiş ve Alptuğ benim çoçukluk arkadaşım, yeni dönemde artık 5 kişi olacağız çünkü Alptuğ bizim okula naklini aldırdı.

Masaya oturdular ve tüm hikayeyi dinledim, gerçekten de Şelale haberler ve şok etme  konusunda kendini aşmıştı, bu kızdan güzel bir gazeteci de olabilirdi. 

Yeni dönem gerçekten de heyecan verici olacağa benziyordu. 

Konuşmamız bittikten sonra kalktım eve geldim, onlar da Uludağ'a gitmek için hazırlık yapmaya eve gittiler, tabiiki ben evde kalacaktım çünkü Asel Akyıldız yerine birilerinin evde durması ve tatilde ev işlerini halletmesi gerekiyordu, okulun yarı dönemi bitmiş olabilirdi ama benim planlarım , hayatım yeni başlıyordu.

Sönmüş Yıldız - Figüran -Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin