*-*SY:F/5*-*

15 0 0
                                    

Onu seviyordum öyle böyle değil hem de kelimeler tükeniyordu ve benim nefesimde bitiyordu her söyleyemediğimde, nefes almakta güçlük çekiyordum ve o beni seviyor mu ondan bile emin değilim. Ben bunları düşünürken kapı çaldı bir anda. Yine Asayrayı düşünmek beni dünyadan koparmıştı anlaşılan çünkü ben geldiğimde beş olan saat yedi buçuk olmuştu.
Kim o? dedim ve cevap fazla gecikmeden geldi." Ben Alptuğ  Gökyıldız. "dedi." Seni tanımıyorum ne istiyorsun" dedim ve verdiği cevap şu oldu "demek öyle kapıyı açarsan çok iyi olacak çünkü anlatmam biraz uzun sürecek galiba" dedi "off tamam" dedim ve kapıyı açtım resmen şok olmuştum. Karşımda duran kişi söylediğine göre benimle hem aynı soyadını taşıyordu ve benimle neredeyse tip olarak da aynıydı. Tek farkı o griye yakın bir şekilde açık mavi gözlüydü ben ise koyu mavi gözlüydüm. Anlaşılan bayağı uzun sürecekti ve ne yalan söyleyeyim çok iyi bir tarza sahipti ve kesin kızların ölecekleri cinstendir. Ben bunları düşünürken bir yandan da yürüyordum o çoktan oturmuştu tabi rahat rahat. Evet diyerek söze girişti ve gerisini nasıl anlatacağını bilememiş olarak derin bir nefes aldı ve yeniden başladı. "Evet selam kardeşim sonunda tanışabildik aslında ikiz de sayılabiliriz."
Kardeşim mi demişti o az önce bayılacağım galiba. "Ne" diye bi tepki verdim sonra "ne saçmalıyosun" ekledim konuşmasını bekledim. Dedi ki "şimdi beni dikkatli dinlemelisin.
Ben senin ikizinim annemiz ikiz doğurmuş kardeşim ama şöyle bir şey var ki annemle babam evlenmeden önce babam başka birisi ile evliymiş. Çocukları olmadığı için her olayın sonu ona bağlanıp o kavgayla bitmeye başlamış. İkisi de birbirlerini çok seviyorlarmış ama artık sevgiden çok kırıcılık hakim olduğu için dayanamamışlar. Babam ayrılmak istemiş ancak kadın kararsızmış babam da bir anlaşma sunmuş daha fazla kırmamak için ayrılması zorunluymuş bu yüzden de çocuğu olursa ona vereceğini isterse onu büyütebileceğini ve hiçbir şekilde hayatına karışmayarak elinden gelen her türlü yardımı yaparak destek olacağını söylemiş kadın da razı olmuş ayrılmak istemese de sonuçta çocuk ondan bir parça olacak ve çocuk özlemini de gidermiş olacakmış diye hesaplayarak. Annemiz doğum yaptıktan sonra babam beni ilk doğan ben olduğum için 1 dakikayla ona vermiş. Annemiz bunu öğrenince deliye dönmüş bir süre haberi olmamış beni ve seni 1 kez görebilmiş beraber sonra uyumuş. Kalktığında ise çoktan götürmüş babam, annem aramış ve bulamamış. Çünkü babam bizi başka bir şehire göndermiş. Ve yıllarca o kadına anne diyerek büyüdüm hakkını ödeyemem onun ve baba dediğim diğer adamın, beni en mükemmel şekilde büyüttüler. Güzel bir hayat sürdüm. Çok güzel bir çocukluğum ve çocukluk aşkım vardı söyleyemediğim biricik asira dediğim minnak kızıl bir tane hatta çok samimiydik beraber sürekli evcilik oynardık ama çok farklıydı. Arkadaşlığını bile çok özledim. Evlerimiz yanyanaydı hatta beraber uyurduk bazen, büyüyene kadar ta ki... Sonra okulumu değiştirdiler, işler daha da büyüdü yeni bir eve çıktık. Arada görüşüyorduk yine liseye gelene kadar. İşte o zaman yurtdışına gittik orada okudum bir daha görüşemedik. Ve annem öldü bir süre önce ölürken anlattı. Neyse ki bulmayı başardım. Bir süre tatile çıktım diye geldim buraya 1 hafta iznim var sonra geri dönücem kardeşini 1 hafta misafir edebilir misin ikizim?" Dedi gözleri mutlulukla güldüğü için kısılırken. Ne diyeceğimi bilemedim. İfadesizliğimi yanlış anlamış olacak ki ayaklandı ve tekrar konuştu. "Galiba hayır madem öyle kendine dikkat et ikizim ama bil ki hep bir ikizim olmasını istemiştim yalnız olmadığını bil ve bana istediğin zaman ulaş numaramı bırakıyorum girişteki komodinin üstüne bırakıyorum." Dedi ve kapının kolunu açmak için indirmesiyle bağırdım." Dur alptuğ bir dakika sen benim kardeşimsen ki öyle duruyor ben de öyle düşünüyorum şu anda yanlış anladın istediğin kadar kalabilirsin çok mutluyum şu anda sonuçta ikizim olduğunu ve şu anda beni görmek istediği için burda olduğunu öğrendim.Ve ben anlarsın ya " Dedim kapıyı kapattı ve bir adım attı ben de yanına koltuğun üstünden atladım ve sarıldım." Tıpkı bensin çok eğlenicez ikizim" demişti."Aynen" diyerek onayladım ve" gel odanı göstereyim "diyerek odaya götürdüm" sabah okula gidicem gelmek ister misin" diye sordum "tabii ki dedi" ve "sabah görüşürüz iyi geceler" dedim sonra da kendi odama geçtim.
|#×+*+×#|
Sabah okula geldik ve derse girdik. Derse girdikten sonra bütün ders boyunca başka taraflara bakmıştı
Ve bütün sınıf girer girmez ona odaklanmıştı. Teneffüs olunca su almaya inip hemen geleceğimi ve sınıfta beklemesini söyledim ve bilin bakalım noldu aklınıza gelmez. Asayra ile tartışıyorlardı girdiğimde ve tartışmayı Asayraya sarılarak bitmesini sağladı sonunda ise Asayra onun omzunda ağlamıştı ve ben şok olmuştum. Çıkışta soracaktım ve galiba sıkı bir tartışma olacaktı ilk günden çünkü kimse benim prensesimi ağlatamazdı yeni bulduğum ikizim bile olsa, kavga da çıkabilir belki bakıcaz artık.

Sönmüş Yıldız - Figüran -Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin