~25. Bölüm : Love Rain~

447 49 7
                                    

Chapter  25   :  Love  Rain

"Ama ben seni sevmiyorum Jessica..."      Yoona sevip sevmediğinden emin değildi sadece. Jessica'yı hiç  Tiffany'nin arkadaşından daha öte bir yerde düşünmemişti.

"Ne demek sevmiyorsun?! O zaman neden bana o kadar yardım ettin?! Ben senin üzerine bile işemiştim! O zaman sinirlenip benden uzak kalabilirdin! Az önce... Siwon'dan da kıskanmadın mı beni?!"   Yoona'nın iki omzuna vurarak ittirdi onu , gözleri dolmuştu.   "Bak , yıllar sonra tekrar ağlıyorum! Senin yüzünden ama aynı zamanda senin sayende! Duygusuz biri değilim , artık! Ve sen bana beni sevmediğini söylüyorsun! "

Gözyaşlarını elinin tersiyle sildi. Bunu yapmayalı o kadar çok zaman olmuştu ki , garipsiyordu.

"Jessica... Gerçekten özür dilerim ama... Ben seni sevip sevmediğimi bilmiyorum. Hissettiklerimden emin değilim."

"Emin olacaksın o zaman! Emin olmanı sağlayacağım!"

Bir süre Yoona'ya dik dik baktıktan sonra koltuğun üzerindeki çantasını aldı ve kapıyı çarpıp çıktı.

***************

Hyuna içeri girip  Taeyeon'un karşısındaki sandalyelerden birine oturdu. Aslında ,  Taeyeon'un kucağına oturup onu baştan çıkarmayı deneyebilirdi ama kısa boylu kadın fazlasıyla gergin göründüğünden havasında olmadığını anlamıştı.

"Benden sakladığın bir şeyler olabilir mi , Hyuna?"

Taeyeon elindeki dosyayı bırakıp aniden sorduğunda  Hyuna biraz şaşırmıştı.

"Hayır."   diye cevapladı , gülümsemeye çalışarak. Taeyeon bir şey öğrenmiş olamazdı.

"Güzel."     Taeyeon tekrar dosyaya dönmek yerine masaya vurarak ritim tutmaya başladı. Bir şey bekliyor gibiydi. Az sonra laptopından bir bildirim sesi geldiğinde durdu.  Önce  mesaja baktı , sonra Hyuna'ya.

"Biliyor musun , son zamanlarda sana güvenmiyordum ve seni takip ettirdim."   

Hyuna'nın yüzü gergin bir hâl aldığında elleri titriyordu.

Taeyeon laptopı Hyuna'ya çevirip ekrandaki fotoğrafları sırayla gösterdi. Fotoğraflarda Hyuna ve Hyunseung'tan başkası olmayan , birbirine fazlasıyla yakın pozisyonda iki kişi vardı.

"Bu adam kim?"    Soğuk bir ses tonuyla sorduğunda  Hyuna bir yalan üretmeye çalışıyordu.

"Kardeşim!"   diye bağırdı hemen.

"İyi denemeydi."   Taeyeon ellerini çırptı.  "Ama soyadlarınız farklı ve hiç de benzemiyorsunuz. Üstelik iki kardeş öpüşmez. 2pm'den Nichkhun'un kız kardeşi , sırf abisini yanağından öptüğünde netizenlerin verdiği tepkiyi hatırlamıyor musun? "    Ellerini masaya vurdu sertçe , ki bunu yaptığında Hyuna irkilmişti.

"Oyun dışısın. Şimdi defol , git buradan!"

Hyuna daha fazla orada oturmanın bir manası olmadığı için  hızlı adımlarla odayı terk etti.

O çıkar çıkmaz  Taeyeon kafasını masaya vurdu. Bir dolandırıcı yüzünden Tiffany'yi de incitmişti.

"İyi misin Taeyeon?"    Sooyoung içeri girdiğinde suçlu hissediyordu. Hyuna'yı  Taeyeon'a o ayarlamıştı. Ama  Hyuna'nın böyle biri olduğunu nereden bilebilirdi ki?

"İyi değilim..."   Kafasını masadan kaldırmadan söyledi.

"Hyuna duygularını incitmiş olmalı... Üzgünüm..."

Real Love This TimeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin