Chapter 19 : Terapi
Tiffany arkadaşının odasından sırıtarak çıktığında Hyuna ile burun buruna gelmiş ve suratındaki sırıtış silinmişti.
"Senin hakkında olanları duydum... Ah ne üzücü... Benim Taeyeon'um , benim yardımsever Taeyeon'um olmasa ne yapardın acaba? Büyük bir ihtimalle şu an tuvaletten çıkmadan sürekli kusuyor olurdun. Bilirsin , hamilelik belirtisi..."
Tiffany'nin suratından silinen sırıtış , Hyuna'nın yüzüne yerleşmiş gibiydi.
"Öyle mi? Bu kadar iyi bildiğine göre epey hamile kalmış olmalısın , ha?" Sırıtma sırası Tiffany'deydi.
"Seni pislik!" Hyuna bozulmuş bir tavırla arkasını dönüp giderken iç geçirdi Amerikan olan. Çalan kapı sesiyle aşağı kata yöneldi. Hizmetçiler çoktan kapıyı açmış ve Yoona'yı içeri almışlardı.
"Omo! BaşOynak Doktor Yoona!! Hahaha!!" Kendi dediğine gülerken Yoona'dan hiç de hoş olmayan bakışlar kazandı.
"BaşOynak nedir acaba Bayan Hwang?"
"Geçen sefer nasıl göbek attığınızı hatırlıyorum Bayan Im. Siz de doktorsunuz ya hani başhekim durumları falan var. Başhekim değil de başoynak o yüzden."
Gıcık bir şekilde sırıttığında Yoona onu takmayarak salona yöneldi. "Öncelikle başınıza gelenleri duydum , geçmiş olsun Bayan Hwang..." Bu cümleyle ortam ciddileşmişti. Tiffany'nin sırıtışı acı bir gülümsemeye dönüştü. "Teşekkür ederim Yoona-ssi ve az önceki tavırlarım için de özür dilerim... Bu aralar sinirlerim biraz bozuk..."
Yoona içten bir şekilde ve güven vermek istercesine gülümsedi. "Önemi yok , ben psikoloji üzerine çalışmaları olan bir doktorum ve tahmin edebiliyorum nasıl hissettiğinizi ,
Tiffany-ssi. Ancak yine de olanları unutmaya çalışın. Aksi takdirde atlatmanız zorlaşacaktır."Tiffany kafasını sallayarak onaylamakla yetindi. Bu sırada doktor kız da koltuklardan birine oturmuştu.
"Bu arada Jessica nerede?" Yoona etrafta göz gezdirdi. Aradığı , buraya geliş sebebi olan kişi ortalıkta yoktu. Gerçi nerede olduğunu tahmin edebiliyordu , bu uykucu şahsın.
"Jessica mı? Tiffany-ssi ve Jessica , ha? Ne zamandan beri 'ssi' ekini kullanmayacak kadar samimi oldunuz?"
Tiffany de onun karşısındaki bir koltuğa oturup sorguya çeken bakışlarını Yoona'ya dikti.
"Aslında bilemiyorum... Taeyeon'un ısrarları üzerine Jessica'ya yardım etmeye karar verdim. Şimdi , gereksiz sorularla vakit kaybına neden olmak yerine uykucu arkadaşınızı çağırırsanız daha büyük bir yardımınız dokunur ki terapiye başlayabilmem için çağırmanız gerektiğinin altını çizmek istiyorum."
Tiffany bu uzun denebilecek cümleden sonra bir şey diyemeyerek Jessica'yı çağırmaya gitmişti.
******
"Evet , burada ne görüyorsun?"
Yoona o klasik siyah-beyaz , karmaşık ve hemen hemen her insanın farklı anlamlar çıkarabileceği resimleri Jessica'ya uzatırken sordu. İnsanların %80'inin bir fındık için kapışan iki sincap veya bir baykuş gördüğü bu resimde Jessica gibi psikolojik bir hastalığa sahip birinin ne göreceğini merak ediyordu.
"Hmm... Aslında sadece yere düşmüş bir kağıdın üzerine yanlışlıkla dökülen siyah boyanın neden olduğu bir karmaşa gibi görünüyor... Ancak illa bir anlam çıkarmam gerekiyor ise..." Derin bir nefes alıp resimden bir şeyler çıkarmaya çalıştı bir süre. Gözlerini kısmış , sadece resme odaklanıyordu. "Aslında şöyle bir bakınca pepero game oynayan idollere benziyor... Ama armutla oynuyorlar oyunu galiba. Birisi armutu bir taraftan ısırmış , diğeri ise öteki taraftan... Armut yeme ayağına öpüşmüş bile olabilirler... İşte tam olarak bu."
Jessica gözlerini kısmayı bırakıp iki kıza baktığında ikisinin de aynı tepkiyi veriyor olduğunu gördü. Hem Yoona , hem Tiffany ağızları ve gözleri kocaman olmuş bir şekilde Jessica'ya bakıyordu. Zoynofobik hastası kızın tanımladığı şey o resimden çıkarılabilecek son şey bile değildi. İkisi de normale döndüğünde Tiffany ayaklanmıştı. "Ben gidip Wattpad'den Treacherous ficini okuyayım. Size iyi terapiler hehehe , bye!" Aslında Tiffany sadece bu saçma olaya dahil olmamak için bir bahane uydurmuştu. Ama yine de Treacherous okunması gereken bir fictiondı.
"Pekala , biz devam edelim." Yeni bir resim çıkardı ki bu resmi görenlerin çoğu bir araba buluyorlardı resimde. "Burada ne görüyorsun peki?"
Jessica yine düşündü bir süre , ama bu düşünme süreci öncekinden kısa sürmüştü.
"El ele tutuşan iki sevgili görüyorum." Yoona bu cevapları bir deftere not edip bir resim daha gösterdi. Jessica'nın alakasız bir tanım yapması uzun sürmedi. "Sevgilisine çiçek almış bir genç var."
Artık emindi aslında Jessica'nın sorununa. Belki bu sorunu çözerse hastalık tamamen ortadan kalkacaktı. Yine de riske atmamak adına , emin olmak için son bir resim daha gösterdi. "Son olarak , bunda ne görüyorsun?"
Jessica hemen cevapladı bu kez. "Çift ayakkabıları!"
Yoona bunu da not alıp gülümsedi. Aklında klasikti belki ama bir çözüm vardı.
"Eee , neyim var? Ne yapacağız? Ne anladın tüm bu saçmalıklardan?"
Jessica'nın sorusu gereksizdi. Çünkü doktor Yoona yapacağı şeyi ona söylerse her şey berbat olabilirdi. Bu yüzden yaşanacak her şeyi doğal veya tesadüf eseri göstermeliydi.
"Aslında henüz bir şey bulamadım... Bunu düşüneceğim..."
******
Terapinin hemen ardından Jessica yine odasına gitmişti. Tiffany ise Yoona ile salondaydı.
"Terapiden çıkardığın sorun nedir acaba , Yoona? Ah seninle resmi konuşmasam sorun olur mu?"
Yoona elindeki not defterinin telleriyle uğraşıp cevapladı.
"Sorun olmaz Tiffany. Ve Jessica'ya gelirsek , verdiği cevaplar aşık olmak istediğini gösteriyor. Etrafındaki aşk üçgeni mevzuları onu yoruyor ve hayatının çok monoton olduğunu düşündürüyor olmalı. Hatta bunu düşünmemek için o kadar uyuyor bile olabilir."
Tiffany soğuk kanlılıkla dinleyip kafasını salladı.
"Ne yapacağız peki?"
Yoona sinsice gülümsedi. "Ona , aşık olabileceği bir sevgili adayı bulacağız. Eğer aşık olursa hastalığı tamamen yok etme adına önemli bir adım atmış olacağız. Ve son olarak , bunlardan onun haberi olmayacak. Çünkü bunlardan haberi olursa bu aşık olma durumu iyice zoraki olur ve başarılı olamayız."
Şimdi Tiffany de sinsice gülümsüyordu.
Bölüm Sonu
Gençler ' What Should I Do? ' diye bir TaeNySic fici yayımladım. Bakarsanız sevinirim ^^
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Real Love This Time
Romanceİlk denemeler genellikle başarısız olmaz mı zaten? Edison bile ampulü binlerce kez denedikten sonra buldu. Peki ya Taeyeon ve Tiffany aşkı ne zaman bulacaktı?