2. Bölüm : İlk Gece

730 66 18
                                    

Chapter 2 : İlk Gece

--------

"Şimdi ne yapacağız? Yani ehem... Hani şey bilirsin işte..."

Taeyeon ensesini kaşıyarak sordu. Evlerine ulaşmışlardı ve ilk gece mevzusu Taeyeon'un kafasını karıştırıyordu. Tamam , belki birbirlerini sevmiyorlardı ama her evli çift o şeyi yapardı.

"Git bana yemek hazırla."

Tiffany onu umursamayarak söyledi. Karnı açtı ve epey yorgundu.

"Peki."

Taeyeon üzgünce gözlerini devirip mutfağa yöneldi. Tiffany'ye aşık olmasa bile , onunla evliydi ve iyi bir eş olmak zorundaydı. Böyle düşünüyordu , yani şimdilik.

Çekmeceleri teker teker açıp malzemeleri çıkardı. Nasıl bir insan bu saatte acıkabilirdi? Tencerenin içine ramenleri attığında Tiffany de mutfağa girmişti.

"Eee ne hazırlıyorsun?"

Yüzüne düşen kahverengi saçlarını kulağının arkasına atarken sordu.

"Ramen... Biraz su , biraz tuz , biraz baharat ve iyi olan her şey!"

Taeyeon bir an kendisini kaptırıp saçmaladığında Tiffany'den garip bakışlar kazandı.

"Ramen mi yapıyorsun , Powerpuff Girls mü belli değil. Yaşın yirmi dört olmuş ama hâlâ çizgi film mi izliyorsun?"

"Bu repliği bildiğine göre sen de izliyorsun Tiff."

Bu cümleyi söyledikten sonra cebinden güneş gözlüğünü çıkarıp thug life yaptı.

"B-ben şey... İçeriye gidip televizyon izleyeyim bari."

Tiffany'nin yüzü en sevdiği rengi alırken , kahverengi saçlarının suratını kapatmasını diledi. O içeri giderken Taeyeon gol sevinci yapıyordu.

"Yaass! Böyle kalırsın işte! Yehaaa!!!"

Yemekten Sonra

Tiffany , bedenini koltuğa bırakmış uyumamak için mücadele ediyordu.

"Hey! Orada uyuma! Sonra sabah bir yerlerin tutulacak, seninle uğraşamam ben."

Taeyeon bu gecenin daha ekşınlı geçmesini beklerken , tombala oynanan yılbaşı geceleri gibi geçmesi onu sinir ediyordu.

"Taşı beni. Kalkamıyorum..."

"Pardon?! Manyak mısın sen?! Seni taşımaya kalksam ezilirim ben!"

"Yah! Bir şey olmaz."

Taeyeon içinden kendisine şans diledi. İyi bir eş bunu yapardı değil mi? Tiffany'nin sırtına çıkması için biraz eğildi. Az sonra uzun boylu olan , kollarını Taeyeon'un boynuna , bacaklarını da beline sarmış bir şekilde koala tarzı Taeyeon'a sarılıyordu.

Yatak odasına ulaştıklarında kısa boylu kız , Tiffany'yi yavaşça yatağa bıraktı.

"Sırtımı çökerttin..."

Ağlamaklı bir ses tonuyla söyleyip yatağa , Tiffany'nin yanına uzandığında kıçına tekme yiyerek yataktan düşmesi uzun sürmemişti.

"Sen burada yatamazsın!"

"Nedenmiş? Evliyiz biz!"

Taeyeon tekrar yatağa tırmanıp kollarını Tiffany'nin beline sardı.

"Sapık mısın?! Git başımdan!"

Taeyeon umutsuzca geri çekildi. Tiffany'nin meraklısı değildi ama koltukta yatarsa da bir yerlerinin tutulacağına emindi.

"O zaman aramıza yastık koyup yatalım."

Taeyeon önerdiğinde Tiffany fazla önemsemiyordu onu.

"İyi. Ama bana herhangi bir temasta bulunmayacaksın."

Başka çaresi kalmayan kısa boylu kız onayladı. Aralarına bir yastık yerleştirdi ve yatağa uzandı. Çok geçmeden uykuya dalmıştı. Evet , işte TaeNy'nin ilk gecesi böyleydi.

Bölüm Sonu

İlk bölümler geçiş bölümü olduğu için kısa olacak. Asıl olaylar birkaç bölüm sonra başlayacak.

Real Love This TimeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin