Arkadaş mı sevgili mi?

193 20 4
                                    

Aksam yemeği için annem en az elli kere seslendi ama cevap vermedim vermeyi de düşünmüyorum. Zorla burak'la geldim. Kolum yüzünden birazda Asrının karşısında rezil olduğum için ağladım sonrada Üstümü değiştirip yatağımın içine girdim.

Yemek yemek istemiyorum bu yüzden uyumuş taklidi yapıyorum yemekte burak'ın yüzüne bakmak istemiyorum. Bana dokunabileceğini düşünmüş. Ben öğle bir kız değilim öğle bir şey olduğunda kendimi koruyabilirim. Zaten asrın öyle biri değil. Sadece beni biri ile tanıştıracaktı.

odamın kapısı açılınca gözlerimi yumdum. uyuyormuş gibi yaptım. ayaklar bir kaç kere odada dolaştı sonra odanın kapısı kapandı. gözlerimi yavaşca araladım. odada kimse yoktu. yatağımda doğruldum. elime telefonumu aldım. oyun oynarken aklıma asrın geldi. acaba beni kiminle tanıştıracaktı.

beni kiminle tanıştıracaktın.

mesajlardan çıkıp tekrar oyunuma girdim. oyunum bitmeden telefonum titredi. oyunu umursamadan mesajlara girdim. asrın'dan.

en kısa zamanda tanışacaksın. oda senle tanışmayı bekliyor.

kim olduğunu neden söylemiyor ki. çok merak ettim. telefonu masama bırakıp tekrar yatağın içine girdim. gözlerimi kapattım. sessizce bir şarkı mırıldandım. mırıldanırken uykuya dalmışım.

telefonun alarmıyla uyandım. formalarımı giyinip çantamı alıp sessizce merdivenlerden indim. akşam yemek yemediğim için acıkmıştım ama evde burak'la kahvaltı etmek istemiyorum. tam kapıdan çıkarken abime yakalandım.

'' kahvaltı yapmayacak mısın? '' düşün gizem bir yalan düşün. buldum.

''kızlara söz verdim okulda yapıcaz kahvaltımızı.'' hangi kızlar acaba asrın dışında arkadaşım yok okulda. abim cebinden para çıkarıp elime tutuşturdu.

''o kızlarla bir ara tanışmak istiyorum. '' abimin şüphelenmesi normal bu yaşıma kadar pek arkadaşlarımı görmediler. olmadığındandır. bir anda kız arkadaşların olması garip gelmiştir. '' ayrıca asrın'la görüşüyor musun? ''

'' abi .'' dedim i'yi uzatarak.

abimin yanağına öpücük kondurdum ve evden çıktım. okula doğru yürürken bir anda yanımda asrın belirdi. ödüm koptu.

''ödümü kopardın.'' damağımı kaldırdım. '' böyle sessiz nasıl geliyorsun.''

küçük bir gülümseme yolladı bana okula kadar konuşmadık ama tam okulun kapısından girerken asrının kolundan tutarak onu durdum. asrın şaşırdı bu hareketimi bende beklemiyordu.

'' benim bir sorunum var ve sadece sen yardım edebilirsin.'' asrının yüzündeki şaşkın ifade hemen kaybolmuştu. bana güldü. gülerken çok yakışıklı oluyor o yüzden gülmek sana yasak. benim dışımda kimse sana platonik olmasın.

''anlatacak mısın?'' bir an asrının yakışıklılığına dalınca konuyu unuttum. kendime geldim ve ne söyleyeceğimi düşündüm.

'' abime kızlarla kahvaltı yapacağım diyerek kahvaltıdan kaçtım.'' asrının anlamadığını düşünüyorum çünkü asıl problemi söylemedim. ''benim hiç arkadaşım yok senin dışında.''

asrın bana güldü. sonra elimi tuttu. elimi tuttu. elimi. asrın. benim. elimi.tuttu. yüzümde salakça bir gülümseme oluştuğuna eminim. okula girdik bahçede ilerlerken asrın dört kişinin yanına götürdü bunların ikisi kız ikisi erkekti. yan yana bankta oturuyorlardı. biz karşılarında duruyorduk.

''tanıştırayım gizem.'' dedi asrın. kızlardan biri elini uzattı. simsiyah saçları ve kusursuz çekilmiş eyelineri ile çok güzel bir kızdı. elini sıktım.

SERSERİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin