Karşımda asrın'ı görünce çok şaşırdım. Evin duvarın yaslanmış sigara içiyordu. Abim onu görmemiştir değil mi?
"selam" dedi. Sigarası hala dudaklarında iken.
"slm asrın. " Adiyla hitap etmiştim. samimi gözükmeye çalışıyordum. Yanlış mı yapıyorum acaba.
"belki okula birlikte gidebiliriz." Bana bakmıyordu. Karşıya bakarak konuşuyordu yinede teklifi yüzümde gülümseme oluşturdu.
"olur." Çok mutlu olmuştum. "istersen telefonumu vereyim sende bir daha kapıda bekleme."
"çok iyi olur. " Telefon numaramı verdim.bir sigara daha yaktı. Servise binmedik okula kadar yürümeyi tercih ettik. Yolda yüzünü incelemekten önüme bakmayıp bir kaç kere düşecek gibi oldum. Bazen asrın düşmemi engelledi bazen ben kendimi toparladım.
Asrın okulun önüne geldiğimizde bilmem kaçıncı sigarasını içiyordu. Okulun önünde sigarayı atti. Bitmemesine rağmen. Selina okulun önünde asrın'ı bekliyordu. Beni görünce şaşırdı. Yanımıza gelecekken bir anda döndü ve okula girdi. Asrını bahçede bırakıp sınıfa çıktım ders başlayacaktı. Asrının işi varmış ikinci ders gelecekmiş. Ne işi olabilir ki...
Dersten boyunca selina ve yanındaki kızlar bana bakıp duruyordu. Teneffüs zili çaldı. Selina yanıma geldi. Bende ayağa kalktım. Gitmeyi planlıyordum. Kızlar etrafımda daire oluşturdu. Beni itmeye başladılar. O sırada asrın geldi. Beni çekdiği gibi kızlardan kurtardı. Bahçeye çıktık. okulun bahçesindeki banka oturduk. Hava soğuk olduğu için bana deri ceketini verdi.
"derse girmek istermisin? " ben hala soktayim yabancı dizilerde izlerdim ama başıma geleceğini düşünmemiştim. Hala şaşkındım ve dersi düşünmeyecektim.
"Hayır." kestirip attım.
"o zaman okuldan çıkıyoruz ve sakin bir yere gidiyoruz." ben okuldan hiç kaçmadım. Nasıl kaçılır nereye gidilir bilmiyorum bile.
"gerek yok asrın. " beni dinlemeden kolumdan tuttuğu gibi çekiştirmeye başladı.
Okuldan çıkınca yüz metre falan yürüdük. Bir parka çıktı karşımıza. Elimden çekerek Salıncağa bindirdi. sallamaya başladı. şuan kendimi bir çocuk gibi hissediyorum. Sulu göz bir çocuk.
" selina seni seviyor." Ağzımdan öylece dökülü vermişti sözcükler. " ve gayet güzel kız. Yakışıyorsunuz. " ne yalan söyleyeyim yakışıyorlar. Yakışmaları hoşuma gitmesede gerçek böyle. Ayrıca gey olmayan her erkeğin ağzının suyu akacak güzellikte. Yapmacık bir güzellik olsada.
" dış görünüşe ahmaklar önem verir." İşte bu cevap beklediğim bir cevap değildi. Şaşırmıştım.
" insanların ne dediğini umursamıyor musun? " ben elimde olmadan umursuyorum ve buna engel olamıyorum. insan ister istemez onları dinliyor ve dediklerini yapıyor.
" insanlar sürekli bir şeyler söylüyor. " haklıydı. İnsanlar sürekli bir şeyler hakkında yorum yapıyor.
"artık gitsek iyi olur." bu konuyu kapatmak istiyordum. Saçma bir konuyu.
"tamam." Bir sigara yaktı. Okula dönmeyeceğimiz için beni eve bıraktı. Evin önüne gelince montunu verdim kendine dikkat et dedi ve sarıldı. Hemen odama çıktım ve yatağın üstünde zıplayarak şarkı söylemeye başladım. Enerji patlaması yaşıyorum. Bana sarıldı. O sırada telefonum çaldı. Arayan asrın'dı. Sesimi bugünkü mutsuz haline getirdim ve telefonu açtım.
" Alo asrın. " Şaşırmış gibi bir halde katmıştım sesime. Biraz şaşırmıştım. Bu kadar çabuk aramasını beklemiyordum daha yeni ayrıldık.
"iyi misin diye merak ettim." Ne kadar çabuk merak ediyor.
" iyiyim bugün için saol. Çok iyi geldi." kızlar çok fazla bir şey yapmamışlardı ama biraz korktum. Sonuçta bir kızı bıçaklamış.
"bundan sonra okulda benimle dolaşıcaksın. " bunu beklemiyordum ve yutkunurken gıcık yüzünden Öksürmeye başladım.
"ama..." böyle bir şeye gerek olduğunu sanmıyorum ama asrın 'la bütün gün dolaşmak harika olacaktı.
"itiraz yok yarın görüşürüz. "
"görüşürüz." Telefonu kapatıp yatakta zıplamaya devam ettim.
...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SERSERİ
Teen Fiction"Abime senin bana zarar vermediğini kanitlayacağım. " dediğimde boynuma küçük bir öpücük kondurdu. " sen ne dersen de inanmayacak kimse inanmaz. " dediklerinde Haklıydı ve bu canımı yakmıştı ama pes etmeyeceğim kanıtlayacağım.