Üstüme dökülen soğuk suyla yataktan sıçradım. Asrın üstüme soğuk su dökmüştü. Bunu neden yaptığını merak etmiyorum. Muhtemelen dün akşam içki İçtiğim için beni uyandıramamıştı.
Bir dakika benim üstümde neden sadece büyük - muhtemelen asrının- tshirtü var. Neden evimde odamda hatta yatağım da değilim.
" asrın. " diye ciyakladım. Bağırmak istemedim. Bu durum'da o gıcık sesimi göstermek istedim.
Asrın baş ucumdaydı. Üstümdeki ıslak örtüyü üstüme kadar çektim. Bacaklarımı karnıma çektim ve yatakta oturdum.
" merak etme sadece uyuduk. " derin bir nefes aldım. " kustuğun için Üstündekileri çıkardım. Zaten yaren sana yeni kıyafetler getirdi. Giyinde sizinkiler anlamadan seni eve bırakalım. " Kafamla onayladım. "ayrıca ben o berke göstereceğim. "
Asrın kıyafetleri getirip yanıma bıraktı ve odadan çıktı. Hemen üstüme yaren'in getirdiği şortu ve tshirtü giydim ve odadan çıktım.
Asrın beni eve bıraktı. Saat daha 6 olmamıştı. Odamın camından içeri girmiştim. Hemen duşa girdim. Banyoda ki işlerimi halledip banyodan çıktım. Formlarımı giyip aşağı indim. Annem kahvaltı hazırlıyordu.
" Anne ben arkadaşlarımla konuşmayacaksın mıyım? " Annem bana kaşlarını kaldırarak baktı. Şimdiye kadar arkadaşım olmadığı içindir. " burak görüşmem için vermiyor. "
" okulda görüşemiyorsan evde görüşürsün. "Anneme neler planlıyorsun bakışı attım. "akşam kızları bize çağır kızlar gecesi yapın."
Anneme sımsıkı sarıldım ve yanağına sulu vur öpücük kondurdum. Bu harika bir fikirdi. Tabi bu sırada mutfaga burak geldiği için kapıya çıktım. Burak yüzünden dışarıda bu soğuk hava da soğuk taşların üzerinde oturuyordum. Evin önünde siyah bir araba durunca dikkatimi arabaya verdim. Arabadan zayıf sarışın birisi indi. Bana doğru yaklaştı. Kaslı biriydi. Gençti. Yakışıklıydı.
"Gizem?"adimi nereden biliyor?
"Benim." Bana elindeki zarfi uzattı. Zarfi aldım. " Bu ne? "
Çocuk arabaya binmek üzereydi. Bir zarf için mi gelmişti. Cocuk arabaya binip uzaklaştı. Ben arkasından bakakaldim
Abim evden çıkınca zarfı cebime tıktım. Abimle arabaya bindik. Sonrada burak bindi. Okulun önünde uflayarak arabadan inip okula ilerledim. kızları görünce kızların yanına gittim. Burak bir şey dememişti.
"Bu akşam hepiniz bize geliyorsunuz."kızlar boş gözlerle bana bakıyordu.
"Bende mi yenge. "Dedi berke bağırarak. Koşuyordu.
"Sadece kızlar. "Berke arkama saklandı. "Kimden saklanıyorsun. "
" Sevgilin olacak oküzden. "Asrın bize doğru geliyordu. "Dün gece yüzünde öldürecek beni. "
" dün gece ne oldu? "Dedi arkamdan gelen tanıdık ses Arkamı döndüğümde bu kişinin burak olduğunu gördüm. Bir iki üç... Tüm gücüyle koşarak asrının arkasına saklandım. Berke de burak'ın arkasına saklandı.
"Berke napiyorsun." dedim.
"Sen oraya geçince refleksle oldu. " Berke buranın omzuna vurarak arkasından çıktı. Burak bize doğru gelirken asrın da ona doğru gidiyordu.
"Ne oldu dün gece. "Burak bağırdığı için bütün okul bize bakıyordu.
"Gizem benim oldu. "Dedi asrın sırıtarak. Neden böyle söyledi şimdi?
Burak asrının dudağına bir yumruk attı. Asrın sendelesede düşmedi. Burada bir yumruk attı. Bu sırada bahcedekiler etrafımızda daire olmuştu.
"Bu enerjinizi basketbolda kullanın. " Bunu beden eğitimi öğretmeni söylemişti. Asrın ve burak birbirinden ayrılınca ikisinin de yüzünün halinde kötüydü. "Öğle Arası spor salonuna gelin. "
" umarım hemen yenilmezsin. "Dedi asrın ve bileğimden tutup beni de peşinden götürdü. Erkekler tuvaletinde girdiğinde beni de içeri çekti.
"Burası erkekler tuvaleti. "Asrın beni duymamış gibiydi. Beni lavabo ile vücudu arasına sıkıştırdı. Dudaklarıma küçük bir öpücük kondurdu. Çekilecekken Saçlarından tutup onu öpmeye başladım. Bana karşılık veriyordu. Dudaklarında ki kan bile onunla uyum sağlamıştı. Dudaklarımızı nefes almak için ayırdığımda dudaklarim kan yüzünden kıpkırmızı olmuştu.
"Başka yerde yiyişin."Dedi Tuvaletten çıkan çocuk. Ne yani bizi gördü mu?
"Merak etme kimseye söyleyemez."asrın cebinden bir sigara çıkarıp yaktı. Duvara yaslandı. Aklıma cebimdeki zarf gelince hemen zarfi çıkardım.
"O ne. "Asrına baktım. Beni izliyordu. "Zarf."Bu kadar zekice bir cevap verdiğim için kendimi alkışlıyorum. "Bugün bir çocuk getirdi. "Zarfi açıp okuyacaklarınız içeri burak girince zarfı cebime tıkıştırdım.
"Ne işin var senin burada. "Burak'ı duymazlıktan gelip Tuvaletten çıktım.
Sınıfa girip kızlarının yanına oturdum. Yaren hemen ayağa kalktı. "Bu akşam sizdeyiz."şevval telefonuyla uğraşıyordu."kiminle konuşuyorsun. "Sevval kafasını kaldırıp yarene baktı. "Sevgilim. "Sevval sırıtarak kafasını telefona tekrar gömdü. Yaren sevvalin kafasına bir tane vurdu. Sevval telefonunu düşürünce yaren telefonu alıp kapattı.
"Ne yaptın ya. "Dedi sevval. Yarenle gülmeye başladık ama yaren bir anda durdu ve kaşları çatıldı.
"Berke bunu bilmeyecek. "Sevval omuz silkti. "Sevval bak sakın. Bu sefer ciddiyim ikinizi bir odaya kitledim depresyonunu sen çekersin ve bu ilki kadar kolay atlatılmaz."
" Gizem biraz fransız kaldı. "Dedi şevval. "Berk beni seviyor ama..."bir cevap bekliyordum ama şevval konuşmuyordu.
"Berke geldi susun. "Dedi yaren. Berke hemen yanımıza gelip kolunu yaren'in omzuna attı.
"Akşam bende geliyim mi? "Yaren berk'in kolunu ittip berk'in kafasına vurdu.
"Ne işin var senin orada. "Asrın berk'in ensesinden tutup kenara çekti ve yanıma geldi. Dudaklarını dudaklarıma bastırdı.
"Napiyorsun okuldayız. " asrın gülüyordu. "Ya öğretmenler görseydi."
" seni özleyeceğim. " kaşlarımı kaldırıp asrına baktım. "Bugün okul yarım gün."
" o zaman bugün okulu ekelim. " dedi berk. "Ben gelemem basketbol oynayacağız burak'la."dedi asrın.
" Biz gidelim o zaman."şevval ve yaren biraz düşünüp beni onayladı.
Okulun arka bahçesinden atlayarak okuldan kaçtık. Yürüyerek eve gitti. Evin önüne geldiğimizde kapı açıktı. Koşarak içeri girdim. Salonda kırık bir vazo vardı.
"Anne."evin içinde annemi aramaya başladım. Mutfağa girdiğimde annem kanlar içinde yerde yatıyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SERSERİ
Teen Fiction"Abime senin bana zarar vermediğini kanitlayacağım. " dediğimde boynuma küçük bir öpücük kondurdu. " sen ne dersen de inanmayacak kimse inanmaz. " dediklerinde Haklıydı ve bu canımı yakmıştı ama pes etmeyeceğim kanıtlayacağım.