Uyandığımda serserimi yanımda bulamadım. Birlikte uyumuştuk ama birlikte uyanamadık.
Banyoya girip kısa bir duş aldım saçlarımı kuruttum. Okul formamı giydim. Çantamı alıp sessizce aşağı indim.
"Seni okula ben bırakacağım uğraşma. " koltukta oturan Abimin yanağına öpücük kondurdum.
"Canım abimci-" Sözümü kesti.
" yağcılık yapma. " yoğcolok yopmo. İçimden Abimin taklidini yapıp kahvaltı masasına oturdum. Tabağımla oynadıktan sonra abim arabanın anahtarını verdi. arabanın arka koltuğuna oturup abimi beklemeye başladım ama arabaya burak bindi.
" okulda o piçle konuşmayacaksın. " Kollarımı birleştirip on koltuğa eğildim.
" buna kim karar veriyor. " arkama yaslanırken gıcık gıcık güldüm.
Abim arabaya bindi. Okula kadar ikisiyle de konuşmadım. Müzik bile dinlemedim sadece camdan dışarıyı izledim. Okulun önüne gelir gelmez indim. Okula doğru yürürken burak kolumdan tutarak beni durdurdu. Abim bunları görmüyor tabi gitmiş bile.
" Bırak kolumu. " burak kolumu bırakınca yoluna devam ettim ama burak yanımdan geliyordu. " rahat bırak sana beni."
" o biraz zor güzelim. " bahçede yarenle şevval'i gördüm. Yanlarına girecekken burak kolumu sıktı. "doğru sınıfa. "
Kızlara el salladım ve gözlerimle Yanımdaki okuzu işaret ettim. Sınıfa çıkıp sirama oturdum. Başımı sıraya yasladım.
Berk yanıma gelene kadar başımı sıradan kaldırmadım. Bana bir silgi verdi.
" sildin bende kalmış saol." dedi ve gitti. İyide ben ona silgi vermedim ki...
Silgiyi elimde çevirirken silginin üstündeki wc yazısı dikkatimi çekti. Tuvalete gitmek için ayağa kalktım burak bileğimden tuttu.
" tuvalete gitmem lazım. " dediğimde oda ayağa kalktı. " Hayrola sen nereye. "
" tuvalete gitmem lazım. " Oflayarak sınıftan çıkarak tuvalete ilerledim. Arkama baktığımda burak geliyordu. Tuvalete girdiğimde küçük bir şok geçirdim.
" burası kızlar tuvaleti. " asrın yanıma gelip yanağıma öpücük kondurdu.
" operasyon üstümüzün tuvalet olmasını bizde istemezdik yenge." Dedi berk. Yenge dedi. İçimde Bir yerlerde ki kız çocuğu zıplamaya başladı.
" ne operasyonu." Dedim şaşkın yüz ifademle.
" kız kaçırma. " dedi serkan. " seni bu gece kaçırıyoruz. "
" ben annemi bırakmam. " gerçekten bunu demiş olamam dimi.
" sadece bir gecelik." dedi yaren elindeki sigarasını söndürürken.
" biraz barda takılacaz sizde yanındaki yakışıklı yüzünden göremediğin sevgilinle hasret giderirsin. " dedi şevval.
Berk yanıma geldi ve kolunu omzuma attı. "Yenge sana bir sorum var? " dedi. Başımla onayladım. "O gün bahçede ilk kim öptü. "
Ben kızarırken asrın berk'in kafasına vurdu. Sonrada berk bana bir kağıt verdi. Sonra okursun dedi.
" ben artık gitsem iyi olacak." dedim asrın yanağıma küçük bir öpücük kondurdu bende çıktım. Burak kapıdaydı.
" Oha. " diyerek sınıfa ilerledim. Sırama geçip oturdum. Öğle Arasına kadar sıranın üstüne uyudum. Burak'ın beni durtuklemesiyle uyandım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SERSERİ
Teen Fiction"Abime senin bana zarar vermediğini kanitlayacağım. " dediğimde boynuma küçük bir öpücük kondurdu. " sen ne dersen de inanmayacak kimse inanmaz. " dediklerinde Haklıydı ve bu canımı yakmıştı ama pes etmeyeceğim kanıtlayacağım.